lobuz26 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Ja z własnego doświadczenia proponuje DR-ke czy 600 czy 650 to już zależy od środków finansowych. Wbrew pozorom można znaleźć dobry technicznie pojazd, ale np. wizualnie do poprawki. Jak widze ponad 10-cio letnie motory z serii enduro i nie ma na nich ryski to śmierdzi na kilometr przekrętem, a do tego niejednokrotnie pojawia się podpis: nie urzywany w terenie :) . Tego już nie będe komentował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 [...]bo przeciez 15 konnej 125 nie zaladujesz tabolami plecaczkiem i nie polecisz w trase 500 km trzymajac ciagle 120km/h[...] Hej ta 125 to dla dziewczyny ma byc :))))Oboje chcemy przesiasc sie na enduro dla niej 125 dla mnie 600/650 lub DR350. Dzieki waszym podpowiedziom wybor zaciesnil sie juz tylko do dwoch (3?) modeli' date=' albo DR600/650 albo XL/XR600. Teraz zalezne co znajde szybciej i taniej ;) Jeszcze raz dzieki za pomoc i do zobaczyska w trasie na polu czy w lesie :'] Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 a pytanko czemu KLR nie bierasz pod uwage :?: pewnie ci nagadali glupot ze szmelc i ze zamiast jezdzic bedziesz naprawiac :roll: :roll: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 no cos w tym stylu :) i wiesz co uwierzylem im i nie wiem czy to dobrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 http://wyprawy.onet.pl/3821,512,1096169,ek...ekspedycja.html http://www.protomatter.com/nate/klr650/ tu zobacz oceny http://www.xt600.e9.pl/modules.php?name=Ne...=article&sid=22 http://photos.innersource.com/group/4244/B...ummary:-KLR-650 http://photos.innersource.com/group/4169/A...ummary:-KLR-650 tu KLR w wersji diesel http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ighlight=diesel tu masz filmy jak toto sprawuje sie w terenie http://xd8ad0695.ip.e-nt.net/klr/ tu wyprawa polska - indie na KLR 650 http://www.turystyka.motocykle.pl/archiwum/ http://www.admo-tours.com/motorcycle/tours.../hotsprings.htmmoto w europie jest malo popularne ale w ameryce polnocnej i poludniowej uzywane jest zarowno w cywilu jaki przez wojsko,policje ,straz graniczna pisalem ci na pw mozemy sie spotkac i zobaczysz ja na zywo przejedziesz sie i bedziesz mial porownanie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 ja bym polecił TRANSALPA fajny sprzęcik. na podróż w sam raz bo można duzo kufrów doczepić a po leśnych drochach też można pojeździć tyle ze jest to już dość ciężkie moto i poszlalec ostro tym sie nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 a wg. mnie XR :lol: Jak zaczniesz ganiac w terenie to bardzo duza szanasa ze bedziesz chcial coraz wiecej. XR'a nadaje sie w trasie. Nie bardzo dluga bo z tym siodlem dlugo nie wytrzymasz ale w terenowe wyprawy ideal! W dodatku lekka, mocna. Nawet jak zalozysz duzy bak (typu plastikowy acerbisa 20l) to masa bedzie o wiele nizsza niz wszystkie XT, KLR, XL, DR :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 bo enuro to jest to :P :) ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 a pytanko czemu KLR nie bierasz pod uwage pewnie ci nagadali glupot ze szmelc i ze zamiast jezdzic bedziesz naprawiac no cos w tym stylu i wiesz co uwierzylem im i nie wiem czy to dobrze?? Zgadzam sie z Nitomenem jezlei chodzi o KLRki. Jakos jestem pozytywnie nastawiony do tych motocykli ze wzgledu na ich uniwersalnosc. Co do silniczka to jest on bardzo podobny do takiego jak mam w KLXie i powiem tyle ze jest to silnik nie do zajechania, wiadomo rematy tzeba robic jak to w kazdym moto ale jak sie raz zrobi remacik to snie smiga i smiga a ceny czesci nowych przeciez sa takie same jak w XT, XR, DR, XL itp. Wiec moim zdaniem wez pod uwage takze KLR.Pozdro; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 a wg. mnie XR :lol: Jak zaczniesz ganiac w terenie to bardzo duza szanasa ze bedziesz chcial coraz wiecej. XR'a nadaje sie w trasie. :) Wlasnie z ta mysla chce zakupic DR lub XR. No bo jak mnie wciagnie enduro to szkoda mi by bylo plastikow w tenere albo KLE a pozatym chcialbym miec sprzet ktory da rade w terenie cos zrobic ;) Przy zachowaniu wlasciwosci turystycznych jak wczesniej pisalem bo nie wyobrazam sobie jechac na zlot z moto na przyczepce np. :o Nitomen sluchaj w tym tygodni uciezko mi bedzie Cie odwiedzic moze przyszly lub weekend. Ale jesli masz mozliwosc podskoczyc do "garazu" na Turzynie to zerknij na ta starszawa XR600. Stoi tam za 4000zl' date=' wizualnie masakra poobdzierana i podrapana, ale ponoc technicznie OK. Jelsi moglbys tylko zerknac :> Aha, narazie ostre enduro i tak odpada, wypadek w tym roku (dzwon z autem) troszke polamal i poprzestawial mi staw skokowy wiec nablizszy sezon raczej sofcik. A jak mnie wciagnie to wtedy zmiana albo tak opanuje XR ze bede sobie z nia dawal rade ostrzej poswirowac :'] Co do linkow dopiero rano bede mogl je poprzegladac niestety. Pozdro! P.S. Fajne uczucie, juz teraz jadac autem nawet rozgladam sie na boki po polnych drozkach i wertepach :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 zobacze jutro jade konserwa na szczecin jak bedzie czasu to zerkne po sklepo- komisach moto bo i tak oliwe nadszedl czas zmienic :/ a co do stawu nie przejmuj sie ja rozwalilem sobie lokiec na Ecie (ostre szalenstwa na gorce milosci) ale poskladali mnie (jeszce z lapa w gipsie dbalem o regularne odpalanie ety :( ) ledwo mi zdjeli gipsa a ja juz katalem po lesie :) wiec nie odpuszczaj tylko oraj ;) jak na enurowca przystalo :P p.s w naszej okolicy i tak nie ma ciekawych terenow do enduro :/ a puszcze bukowa zjechalem na moim klocku a po 2 w pojedynke radze nie szalec :/ - podstawowa zasada enduro [ Dopisane: 10-01-2006, 13:56 ]a wiec bylem w komisie i to co zobaczylem bylo Honda XL a nie XR rok 86 za 4800 zl moto po myciu bo lancuch zerdzewialy troszke pod pokrywa zaworowa kilo czerwonego sylikonu ale mimo to glowica brudna od cieknacego oleju z pod pokrywy klawiatury ,na silniku widzialem opilki metalu zdaje sie ze ktos na szybkeigo cos przegwintowywal ,przednia tarcza na wykonczeniu , sprzet raczej do enduro niz do turystyki bo kanapa waska i krotka a cale moto jakies takie male :roll: u Tuleckiego widzialem XT 600 z 91 wygladala dosc ladnie nie zniszczona plastiki kompletne cena to jakos 6500 warta uwagi [ Dopisane: 10-01-2006, 14:40 ]oraz mial XL czy XR 125 za 3400 z 98 rowneuiz wygladala na nie zniszczona Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 a wiec bylem w komisie i to co zobaczylem bylo Honda XL a nie XR rok 86 za 4800 zl moto po myciu bo lancuch zerdzewialy troszke pod pokrywa zaworowa kilo czerwonego sylikon o kurde <LOL>Tylko chwilke na nia zerknalem zdazylem zauwazyc jedynie stan wizualny. Chyba ze to juz inna stoi... U Tuleckiego tez bylem ale mial zamkniete w sobote. Moze w ta sobote sie tam udam i zerkne. Jakby co bedziemy sie ugadywac na priv. Dzieki wszystkich za odpowiedzi/podpowiedzi, nie ukrywam ze nakierunkowaliscie mnie i mam teraz duzo wieksze pojecie na ten temat. Zdecydowalem ze dodam do tego maly kredycik i wezme cos kolo 6 tys. Jak juz wciagne to napewno sie pochwale :) Jeszcze raz dzieki i pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Za 4 tysiaki ciężko będzie coś fajnego wyrwać. Wyżej dobrze piszą nie kupuj maszyny niekompletnej, bez głowicy, tłoka itp. najlepiej żebyś mógł moto odpalić które jest na chodzie i posłuchać silnika no i się oczywiście przejechać. Skrzynia biegów też istotna. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.