Skocz do zawartości

PUSTY wydech przy intruzie 800/750


siwypfk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zamierzam jeszcze "podgłosic" intruza i wyjąc całkowicie zmodyfikowanyy przed sezonem dyfozytor , ale pytanie czy to nie bedzie za głosno w praktyce, czasami widuje sie gdzie nawet vtx 1800 z pustym wydechem i jakos jezdzą , to i moze tu wcale tak zle nie bedzie ?? co o tym sądzicie :D Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj. Nie polecam!!!.Po 1 sezonie jazdy z głośnym wydechem mam dosyć.Podstawą były korki w uszach a itak łeb bolał,nie wspomne o sąsiadach.Teraz się zastanawiam co zrobić by było ciszej , a i tak moje tłumiki nie sa puste ,jest tam jakaś siatka coś w rodzaju rury w rurze.PZD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam :twisted: ! jazda moim vn'em na oryginalnych kominach przypminała niemy film.../jak to ktoś powiedział/. teraz mam wyprute do cna /bo w vn'ach tylko tak można-jedyna przegroda jest na końcu tłumika/

Na trasy>150 km zatyczki zakładam, na krótszych odcinkach nie ma potrzeby... no ale dźwięk V2 na pustym wydechu rekompensuje wszystkie niedogodności...

agrotuning rulez :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siwypfk-> Akurat Vs 800 na pustym wydechu jest dosyć głośny . Vulcan ma ładniejsza pracę (moim skromnym zdaniem). Ale za wypruciem wydechów w "małym" Intruderze przemawia jeden fakt - przyrost mocy (i wygładzenie lini przebiegu momentu obrotowego). Niewiem czemu ale te motocykle po wypruciu wydechu mają bogartszą mieszankę. Bedzie Ci sporo lepiej chodził. A co do hałasu to jak okaże się za głośny to zawsze można coś tam wsadzic :P . Ewentualnie jak się nie boisz spawarki i dłubaniny to mam patent na domowej konstrukcji wydech do VSa z zachowaniem oryginalnego wyglądu. Albo po prostu zamiast pruć oryginalne wydechy zrób klasyczne drag pipes z kawałka rury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w swoim Intruderze chce zrobić to samo, niestety ale na oryginalnych wydechach to jadąc mam uczucie jakby to była motorynka... :P A ja chcę, żeby mnie było słychać :D

A przy okazji, życzę wszystkim wszelkiej pomyślności i wspaniałego sezonu motocyklowego w roku 2006!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze inna droga! Wyjmowane wklady tlumikow. Moj brat mial to w intruzie ( ukl. wydechowy Cobry). Wystarczylo wykrecic dwie srubki, wyjac wklady tlumiace ( baffle) i odglos robil sie potezny!!! Potem, np: przed dluzsza traska- wystarczylo wkrecic wklady na swoje miejsce. Mysle, ze to jest do zrobienia w srednio wyposazonym warsztacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no własnie co tu zrobić , po rozebraniu tłumiora widze ze przez jego długosc są jeszcze 2 kołnierze gdy wytne całkowicie dyfozytor to tak bedzie klepał HARLEYOWO troszke :) bo teraz to taka DUKATKA bardziej ... hmm a gdzue mogłbym kupic rurki takie co bym sobie zrobić poprostu drugą pare moze tak najlepiej??Choc mowie kusi mnie wyjecie tych dyfozytorów , a jak z panami Policjantami jezeli by za bardzo chałasował??

 

P.S ja juz mam po małej modyfikacji ale to jeszcze nie to.. :D :P :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pruj wydechy i sie nie oglądaj...Albo tak jak Pompka pisze z rury zrób drag pipes.

W Łodzi masz Centrostal dobrze zaopatrzony. Dwie rurki będą Cię kosztowały jakieś 25 zł + chrom + mocowanie. Wydaje mi się, że mały VS ma średnicę zewnętrzną kolan coś około 50 mm. Więc najlepsza będzie rura kalibrowana 50x1.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no własnie a teraz jeszcze pytanie od tej strony jak bedzie lepiej jak dorobie wydech czy jak wypruje terazniejszy??(czyli orginał)Bo mogłbym dorobic spoko bez problemu tylko troszke do małego intruza (juz widziałem) nie bardzo mi podchodzą wydechy takie przedłuzenie kolanka... Orginalne wydają sie atrakcyjniejsze , choc jezeli bedzie fajniejszy dzwiek na pustych dorabianych to zrobie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej bedzie jak przerobisz oryginalny. Wydechy z rurą interferencyjną działają dużo lepiej niż drag pipes.Teoretycznie wszystko jest lepsze niż drag pipes :( . Sa dwa patenty na przerobienie oryginalnego wydechu:

1. Wypruc wszystko ze środka i wstawić na końcu wydechu "zaslepkę" z kawałkiem rury (zdaje się, ze śrendica rury to 2 cale a długośc 3 cale).

2. Wypruć wszystko i wspawać do środka rury o średnicy 2 cali.

 

Do tak zmodyfikowanego wydechu możesz potem dorobić tuningowe tłumiki.

 

P.S. Nie musisz stawiać browarów za dobre rady :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Nie musisz stawiać browarów za dobre rady

 

no a juz liczyłem ile wyjdzie.... :(

 

hmm czyli jednak orginały a gdybym wycioł dyfozytory całkowicie ale zostawił te kołnierze?? i wiadomo zanitował koniec orginalną zaslepką z otworem i nie dawał bym tam zadnej rurki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...