nr Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Witam! Jak w temacie. Jak najłatwiej sie do nich dobrać? Zdejmować zbiornik i cały airbox? Czy jest moze na to jakis patent? Jedną juz wykręciłem (ta najlatwiejsza niestety). Z góry dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Po zdjęciu zbiornika i airboxu należy poluzować świece a później dopasowć sobie ok. 30 cm węża gumowego pasującego ciasno na izolator świecy. Patent pozwalający na wykręcenie starej i wkręcenie noewj świecy w głębokiej studni CBRa. Innych sposobów nie znam.Większy problem jest w F4 bo trzeba bardzo uważać na cewki zapłonowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Witam! Dzisiaj sie za to zabrałem, zdjąłem zbiornik, airbox i aby wyjąć sam dolot do airboxu musiałbym zdejmowac chłodnice. Troche sie wqrwiłem i pokombinowałem bez wyjmowania tego dolotu... Okazuje sie, ze mozna spokojnie wykręcic te swiece bez demontowania czego kolwiek! To tak dla tych, co beda to robili w przyszłosci. Wziąłem nasadke do świec - 16, przegub i przetyczke. Włożyłem kazdy element odzdzielnie do kazdej "studni" zmontowałem ten zestaw juz w "studni" i odkreciłem kolejne swiece... Nastepnie, dzieki patentowi z gumowym wezem (dzieki) wyjałem je bez problemu. Jedyne co musiałem zrobic, to odkrecic 4 sruby od tych "kratek" w owiewkach. Morał jest taki, ze nie taki diabel straszny, jak go malują. Po wqrwie związanym z demontażem zbiornika i airboxu (nie potrzebnie) troche mi przeszlo, bo pomyslalem, ze w takim razie pobawie sie troche gaznikami - nie ma tego zlego.... pozdro i szczesliwego Nowego Roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Dodam tylko, że zawsze warto przedmuchać (przed odkręceniem) gniazda świec i pokrywę zaworów sprzężonym powietrzem. Unikniemy wpadnięcia zanieczyszczeń typu ziarenko piasku itp. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.