KubaMart Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 wiatm wiem ze temat sie powtarza mam chec kupic kawasaki ltd 454 i nieiwem za bardzo jak to jest zbudowane . mam pytanie jak to sie ma to hondy shadow 500 tej straszej klasycznej wieksza? mniejsza ? szersza ? dlozsza ? potrzebuje motroku dla wiekszej osobki ale dopiero pocztkujacej . czy da sie tam przesunac podnozki do przodu ?? wiem ze generalnie jest to niezadzuy motor ale tak od biedy czy bedzie pod osobe 120 kilo ?? bardzo dobrze zbudowanej <miesnie> :evil:??za odpowiedzi z gory dzikuje i pozdrowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zdecydowanie bardziej polecam VT500C. Nie jest to duży sprzęt, ale wydaje mi się, że ma więcej miejsca niż LTD. Nie wspominam juz o lepszej mechanice i mocniejszym silniku. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Z dwojga złego też bym wybrał Honde.Przynajmniej ma V2 i jeśli chodzi o niezawodność też wypada lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 a jak z podzespolami takiego kawasaki ??bardzo awaryjny sprzet ??jakie przypadlosci ??dolegliwosci ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Pogrzeb trochę w archiwum, było nie raz (zobacz też kawasaki EN500 - jest on nastepnca LTD, spokrewniony technicznie). O EN-500 pisałem w SM na początku 2005 roku (chyba numer 2, ale nie mam pewności). Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Witaj.Jeździłem Kawą 450LTD lub 454 jak kto woli i powie Ci, że przez trzy lata robiłem tylko łańcuszek rozrządu po przebiegu 64tkm(trochę późno ale miałem mechaniora, że nie daj Boże). Moto bardzo wdzieczne i przy normalnum użytkowaniu tj wymiany, regulacje jest bezawaryjne. Faktycznie trochę krótkie dla 184/112kg ale zaadoptowałem gmola z Kawy 500 i problem z nogami się zakończył. Oleju nie łyka a przy jeździe do 100 pali 4,2/100. Pasek jest od nowości i ma w tej chwili 72tkm i jest bardzo spoko.Jazda; moto lata po winklach zupełnie neutralnie tzn nie wali sie w winkle ani ich nie prostuje pomimo moje 184cm. Ogólnie moto fajne proste w obsłudze i użytkowaniu. Wymieniłem je teraz na Vigre 1100 ale nie wiem czy nie będę żałował. To tyle nara bo lecę na trening (siatka).tel 608585203 [email protected].Pozdrawiam Jurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 wysunięte podnózki do hondy i koles o wzroście 188 cm i 105 kilo wagi ( też mieśnie 8) ) mięsci się bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucekg Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 kilka plusów ltd:pasek napędowy bezobsługowe (prawie),żwawy rzedowy slinik chłodzony cieczą,niskie spalanie (naprawde nie ma co przekraczać 100km/h),piekniejszy wygląd,na 6 biegu przy 3,5 tys obr jedziesz sobie około 55km/h i przyśpieszaszjak już masz ochotę kupić to kup sobie wersję 1000 ltd napewno nie pożałujesz albo 750polecałbym tą drugą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.