Enduroboj. Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Szukałem na forum, szukałem w necie i nic nie znalazłem. Nosze się z zamiarem kupna moto na nowy sezon i brałem także pod uwage XR250, jeżeli ktokolwiek widział ktokolwiek coś wie to piszcie. Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 A o ktorego XR 250 chodzi bo byly w 70, 80 , 90-tych latach(nie wiem czy nadal sa produkowane), roznia sie od siebie dosc znacznie , wiec na opisy nie wiem czy dnia by starczylo. Janek.P.S. Jak bede mial czas potem to podam opisy z 1995 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Jak bede mial czas potem to podam opisy z 1995 roku.Marcinowi chyba chodzilo o cos z tego rocznika! Ze strony bikepics.com wynika ze sa produkowane po dzien dzisiejszy! Ja chcialem dodac jeszcze pytanie odemnie: Na jaki rynek byly produkowane te motocykle? Przegladalem chyba kazdego ebay'a i znalazlem tylko 2 swieze sztuki roczink 200x. Z danych ( i ze zdjec :D ) sprzet sie dobrze zapowiada! Wyglada solidnie no i moc 28km jak na tą klase calkiem calkiem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Z silnika 30 Km, spod kola 22,5 KM- to juz cos, tylko te rygory serwisowe :? - co 1500Km najpozniej- im ostrzej sie jezdzi tym czesciej wymienia sie to i owo.Dobra , kurde mam robote domowa- porzadki i te sprawy- jak sie troche sytuacja uspokoi podam to co mam w swoich szpargalach. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Z tego co wiem to były też wersje "BAJA", przystosowane do rajdów długodystansowych (nie wiem czy to napewno o ten model chodzi). Z zewnątrz najwiekszą uwagę przyciągają 2 konkretne okrągłe reflektory zamiast smukłej pojedynczej lampy schowanej w miniowiewce (fajnie sie tym musi po nocy latać 8) ). A silniowe różnice to prawdopodobnie zmienione przełożenia ( tak gdzieś wyczytałem).pozdro [ Dopisane: 24-12-2005, 13:52 ]przedlądając stare numery dizmaru i giełdy motocyklowej natknąłem się jeszcze na model XLR 250. Czy może ktos wie czym sie różni od XR 250 (tak przy okazji tematu?) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Z tego co wiem to były też wersje "BAJA", przystosowane do rajdów długodystansowych (nie wiem czy to napewno o ten model chodzi). Z zewnątrz najwiekszą uwagę przyciągają 2 konkretne okrągłe reflektory zamiast smukłej pojedynczej lampy schowanej w miniowiewce (fajnie sie tym musi po nocy latać ). A silniowe różnice to prawdopodobnie zmienione przełożenia ( tak gdzieś wyczytałem). pozdroBaja to jest niby model XLR, ale nie wiem czy silniki nie sa takie same 8O . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Poprostu zobaczyłem że moto można kupić za przyzwoitą kase, a dane techniczne ma na serio spoko, chciałem się dowiedzieć jak jest w praktyce bo to co na papierze to nie wszystko :!: A więc jeżeli ktoś miał to piszcie. A może jakieś inne Enduro 4T z 250ccm ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Z enduro ja Tobie proponuje KDX 125 bo to jest bardzo fajne endurko dające frajdę z jazdy i przy szczęściu możliwość dostania małej blachy :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 XR też napevno daje frajde z jazdy. Możliwe że mniejszym kosztem niż 125 2T. Chodzi mi jeszcze po głowie DR350, ale boje się że kupie banana bo nie mam doświadczenia z 4T i co dalej :?: Jak będe spłukany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 a co powiesz na Yamahe TTR 250, kolega ma (jest na sprzedaz) i calkiem zacne enduro, lekkie, silne bezawaryjne. Moto jak na 250 ladnie sie zbiera (z gazu na jedno na 3) ma calkiem dobre zawieszenia. A i jeszcze jeden fajny plus "czarny maly przycisk" pstryk i moto chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Możliwe że mniejszym kosztem niż 125 2T tylko te rygory serwisowe - co 1500Km najpozniej- im ostrzej sie jezdzi tym czesciej wymienia sie to i owo No i jak będziesz pechowcem (czego nigdy Ci nie życzyłem i nie będę życzyć) to jak moto padnie to wydasz solidnie za remont taki, żeby to miało ręce i nogi. Za to jak wybierzesz dobry egzemplarz to mnie będziesz zostawiał w tyle. Co jak co w 4T nie ma tej "dzikości" i "agresji" co w 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Co jak co w 4T nie ma tej "dzikości" i "agresji" co w 2T Przjedz sie 250 4t np RMZ albo KXF to zmienisz zdanie i powiesz ze 4T to jest to. Tez kiedys zawsze zachwalałem 2T ale jak nabrałem doświadczenia to mi przeszło. W trenie przewaga 4t jest niesamowita ze wględu na moment obrotowy. Co do XR 250 to ktoś na 4um ją ma bo pytał si emie na pw o wydech do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Przjedz sie 250 4t np RMZ albo KXF to zmienisz zdanie i powiesz ze 4T to jest toJa jechałem WR'ką i nadal ubóstwiam 2t :D. Wiadomo że jakbym mial te kilkanascie tysięcy to bym sobie Wr'e sieknał ale IMO za 5000zł to tylko 2suw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Ja jechałem WR'ką i nadal ubóstwiam 2t . Wiadomo że jakbym mial te kilkanascie tysięcy to bym sobie Wr'e sieknał ale IMO za 5000zł to tylko 2suw za tyle mozesz dorwac w miare dobra DR350, KLX250 ze starszych rocznikow(i z reichu :? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Wydaje mi się że ze względów finansowy, będe zmuszny kupić 125 2T. będe miał około 3,5-4tys, a to na 4T troche mało, nawet na sprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.