DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Witam heh znowu tuning Simsona tylko ze bardziej powazny...Zalozenie Cylindra Z Niemieckiego Silnika jakiegos wyczynowego naprawde nie iwem jakiego...4 Kanaly przelotowe1Ssący dzielony1 Wtdechowy2 pulkanaly Smarujace przy powrocie tlokaPowloka nikasilowa 1 pierscien Narazie jest Film Ze To wogole odpalilo i chodzi,Jest zamaly gaznik,Zdjecia cylindra od srodka bede mial po siwetach i oczywiscie Dam na forum :) ;) Co o tym sadzicie Jak ten cylinder bedzie chodzil??Jak bedzie jezdzil sismon za 2-3 tygodnie wszystko bedzie skonczone i bedzie prubaJeszcze do dokonczenia jest1.Inny Gaznik2.Wydech-Mocowanie do cylindra3.Firter Moze ktoś poznaje od czego to cylinder bardzo przypomina Wsk albo ten starszy simsona tyle ze calkiem inny w srodku bo wyczynowy zostal przywieziony z niemiec??to prosze o info No i jak sadzicie Jak to bedzie jezdzic Tu jest Film pozdrawiam ;) http://www.megaupload.com/?d=ZKT2Z7XT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Jeśli mowa o maksymalnym tuningowaniu simsonów to tu sa ciekawe rzeczy: http://www.rztpower.com/index.php Znajdziesz tam wszystko, od 5 biegowej skrzyni, po cylindry 90ccm, zawory membranowe i tłoki na jeden pierscień do tego są oczywiscie wydechy, gaźniki, zapłony.Maksymalnie Simson na takim topowym zestawie przekracza 11tyś obrotówSzkoda tylko że ceny sa takie wysokie :/ Tylko jak odpalasz silnik to go nie kręć na luzie na wysokie obroty.W 2T to nie zdrowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 hehe spoko:D TEn cylinder Naprawde wyglada jak od wierchowiny :) wiesz zreszta to nie ja tlyko kolega to jesgo simson :PPO swietach dam zdjecia środka cylindra ;) [ Dopisane: 23-12-2005, 23:20 ]http://img423.imageshack.us/img423/1126/im...imag01101vn.jpg narazie tylko to zdjecie w srode bede mial nowe bardziej wyrazne i dodam pozdrawiam wypowiedzcie sie czy to zda egzamin?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 a kroba wytrzyma ??? simy nie sa przystosowane do takich obrotow i komprechy w ogole cala skrzynia moze sie rozwalic od takich obrotow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 a kroba wytrzyma ??? simy nie sa przystosowane do takich obrotow i komprechy w ogole cala skrzynia moze sie rozwalic od takich obrotowJeśli chodzi o mój post, to firma RZTtuning oferuje wały korbowe, sprzęgła i skrzynie, które spokojnie wytrzymują takie moce i obroty. Bardzo ciekawe są tam układy zapłonowe sterowane "mikrochipem" Tylko taki zestawik http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=30365 kosztuje 439 euroDo tego zapłon http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=30453 299 euroSkrzynia 5 biegowa http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=40242 od 299 euroSprzęgło 50euro kosz i tryb na wał. Czyli prawie 5 tyś złotych kosztuje taka maksymalna modyfikacja silnika, ale niewątpliwie robi wrażenie. Szary simsonek może zaskoczyć niejednego tuningowanego Aeroxa czy starą NSR 80 itp. sprzęty. Na pewno żywotność silnika jest mniejsza niż oryginału ale za to w jak to jeździ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Heh proc wiesz nie kazdy ma kase na rzt;]a Niki ma wal nowy niemiecki wszyskie lozyska..skrzynie wszystko okaze sie w praniu narazie jeszcze wiej niz 8 tys nie kreci zobaczymy jak wszystko bedzie gralo i bedzie juz uzyskiwal maxymalne obroty :D Albo to bedzie chodzic i fruwać albo coś szczeli;]Napewno jednak zywotnośc walu nie bedzie rewelacyjna;]Ale przeciez nie trzeba caly czas krecic na wysokich obrotach mozna tez jezdzic na takich jakie simson ma jednak gdy trzbea przycisnac to Niki bedzie mal czym chyba :D pozdrawiam;]Jak juz bedą filmy z jazdy za tydzien dwa to wzuce na forum zobaczymy jakie są osiągi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 tak wyczynowe maszyny chodza przez 30h. Oby to sie nie posypało.. no i oczywiscie cylider bez wydechu i dolotu nic nie da.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Heh proc wiesz nie kazdy ma kase narzt;] no dokładnie :roll: a szkoda.chętnie bym sobie takim simem pośmigał, może kiedyś jak będę bogaty to sobie taki motorek strzele :D a na razie to życzę powodzenia i cierpliwości przy strojeniu silnika bo bez tego nie wyciśniesz wszystkiego.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 podobają mi się te cylindry 5 kanałowe do MZ....cacuszko.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Heh ciekawe jak by szla taka Rtz Kręcąca na 12 tysobr:D [ Dopisane: 30-12-2005, 22:54 ]co ja pierd**le ETZ 250 oczywiscie:D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.