Spidi Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 9tka wcale nie jest złym motocyklem...ja dawąłem niącalutki sezon i to naprawde ostro, wywaliłęm sie 3 razy i nie maięłm z nią najmniejszych problemów... nie jeden motorek by skapitulował a moja miałą już 20pare tysiecy mil!!! Ale ludzie z tymi plastikami to nie wiem czy sie śmiac czy płakać... co wy w ogóle opowiadacie!?!?To akurat jest najbardziej banalna sprawa żeby tak spasowac plastiki żeby było dobrze(średnio utalentowany magik to zrobi!)... Krzywa rama nie ma tu nic do tego i da sie to doskonale zgrąc i zatuszowac. Jak plastiki są wyznacznikiem tego czy rama jest prosta to sory... powodzenia przy kupowaniu kolejnych motocykli!! 8O W 9tce lubiły pękać ramy, nie wszystkim ale naprawde wielu ludziom. I to nie koniecnzi od dzwonów, od dziurawych dróg, jazdy na gumie itp.Taki wrzód na dupie ale da sie i ztym poradzić...Poza ta nieszczęsną ramą 9tka nie ma jakichś wyjątkowo słabych punktów na które trzeba zwracąc szczególną uwage.Sprawdzac należy wszytsko to co sprawadza sie przy zakupie każdego innego motocykla,. Trzeba go osłuchać, pomacać, przejechać sie bardzo dokładnie oberzeć- pewnych rzeczy nie da sie zatuszować anim kosztem ale zwykle to wymaga dość głebokiego zaglądania(czasami zdejmowania jakichś elementów) i trzeba poprostu mieć doświadczenie... Weź kogoś kumatego ze sobą- co dwie głowy to nie jedna a jak będzie to ktoś kto zna sie na mechanice i zajeździł już kilka szybkich motocykli to powinien być w stnaie cie pomóc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Kolezanka(tak jezdzila nia panna) chce sprzedac 9ke chyba z 99r. Jak cos to PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekzx9r Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 .......Ale ludzie z tymi plastikami to nie wiem czy sie śmiac czy płakać... co wy w ogóle opowiadacie!?!?To akurat jest najbardziej banalna sprawa żeby tak spasowac plastiki żeby było dobrze(średnio utalentowany magik to zrobi!)... Krzywa rama nie ma tu nic do tego i da sie to doskonale zgrąc i zatuszowac. Jak plastiki są wyznacznikiem tego czy rama jest prosta to sory... powodzenia przy kupowaniu kolejnych motocykli!! 8O Nie zgodze się z Tobą, akurat w 9 i w 6 jeżeli miała strzała to za chiny nie założysz dolnego pługu.Plastiki są tak spasowane że naprawde prościej jest wyprostować rame niż , tak jak piszesz, magikować. To się poprosu fizycznie nie da. Miałem zx6 98 i teraz mam zx9 98. Jak kupowałem 6 w Niemcowni to wyglądała na mały ślizg i to wszystko> jak się później okazało był to mały ślizg ale przednie koło w coś uderzyło i , jak ktoś napisał wcześniej, zmniejszył się roztaw kół. Smieszne ale prawdziwe, nie zobaczysz tego gołym okiem, ale podstawowym problemem jest że nijak nie da się założyć dolnego pługu.W zeszłym roku dałem 9 do warsztatu- gość zrobił regulacje i pojechał na jazde probną, tak się niefortunnie złożyło że jakiś typ wyjechał z bocznej puszką i 9 miała szlifa. Nie było by to takie straszne, ale sunąc uderzyła w krawężnik kołem.Jak się później okazało żaden plastik nie pasował tak jak powinien, nie wspominając o pługu.Rozebrałem sprzęta do gołego i zawiozłem do Bielsko -Białej na pomiary-okazało sie że koło cofneło się o 2 cm( nie na lagach , tylko na ramie) .Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.Tak jest w tych modelach- plastiki to podstawa- jeżeli nie pasują to znaczy że jest coś nie tak.Pewnie że nie jest to decydujący czynnik , ale bardzo ważny- takie jest moje zdanie. PozdrawiamDarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Dziur' date=' każda rada na wagę złota, ale czy możesz jakoś uzasadnić? Pozdrawiam![/quote'] jechałem na tym dwa razy i efekt jest taki:pali wiecej niż szóstka a jedzie po prostej jak szóstkaw zakrętach zapomnij - objade każdego na 9tce nawet 2003 rok z podwójnym wachaczemsiedzi sie jak na kanapie przed TV wiec aerodynamika nie jest mocną stroną tego motocyklaciężkie to wiec trzeba sie namocowac zeby to przerzucać z lewa na prawo i odwrotniehamulce mnie olśniły ale mogą byćkonstrukcyjnie - zabytek. zobacz foty żeby nie było że kawy nie lubie, niedługo dojdzie kolejna zielen, niech no tylko słoneczko zagrzeje........http://www.bikepics.com/members/dziur/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Ale o czym my tu mówimy? Starasz się wykazać, że 9tka jest gorsza od 10tki o czym wszyscy wiedzą. Mówisz, że na 6tce będziesz szybszy, pytanie - no i co z tego; i gdzie będziesz szybszy i co w związku z tym? Nie każdy kto kupuje motocykl musi się ścigać i zamykać opony. Ważny jest budżet, gust i przeznaczenie motocykla. Ty starasz się przekazać, że nie podoba Ci się 9tka - ok, ja też o niej nie marzę, ale nie można powiedzieć, że to zły motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Dzięki za rady i hmm...Kurde zaczynam się zastanawiać, bo nie chciałbym, żeby kumpel nabył jakiegoś wióra, ale jedno jest pewne - będę szczególnie pilnie sprawdzał plastiki, a tak spytam jeszcze - rozstaw osi mierzy się, jak nazwa wskazuje - od osi do osi? Muszę w takim razie go poszukać. A może ktoś ma wymiar dokładny ze swojej serwisówki np? Dzięki jeszcze raz iPozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 a tak spytam jeszcze - rozstaw osi mierzy się' date=' jak nazwa wskazuje - od osi do osi? [/quote'] ...chyba nie bardzo, z tyłu masz napinacz łańcucha napędowego i między rozciągniętym na maxa łańcuchem a nowym była by różnica pewnie kilku cm w rostawie osi :lol: więc od przedniej osi do ... nie wiem pewnie do jakiegoś punktu na wahaczu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Łopatologicznie - na oko się tego nie pomierzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Łopatologicznie - na oko się tego nie pomierzy. Heh' date=' masz rację, ale ja to bym to normalnie zmierzył miarką. Tylko własnie - więc od przedniej osi do ... nie wiem pewnie do jakiegoś punktu na wahaczu.. A może ktoś dokładnie wie do jakiego punktu? Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Heh' date=' masz rację, ale ja to bym to normalnie zmierzył miarką[/quote']Ale ja właśnie mówię, że tak tego nie zmierzysz, choćby ze względu na małą dokładność samego urządzenia pomiarowego, nie mówiąc o jakości pomiaru. Pozostaje Wam dokładna inspekcja ramy, lag, półek, ograniczników, mocowania i spasowania owiewek. Co najwyżej można spróbować zmierzyć odstęp między kołem, a pługiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Kurde, będziemy musieli kombinować, co by na minę się wpakować.Dzięki!Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Ale o czym my tu mówimy? Starasz się wykazać' date=' że 9tka jest gorsza od 10tki o czym wszyscy wiedzą. Mówisz, że na 6tce będziesz szybszy, pytanie - no i co z tego; i gdzie będziesz szybszy i co w związku z tym? Nie każdy kto kupuje motocykl musi się ścigać i zamykać opony. Ważny jest budżet, gust i przeznaczenie motocykla. Ty starasz się przekazać, że nie podoba Ci się 9tka - ok, ja też o niej nie marzę, ale nie można powiedzieć, że to zły motocykl.[/quote'] A!ntek - przecież nawet nie wspomniałem o 10. Dlaczego staram sie odradzić ten motocykl? Bo był przestarzały w momencie jak schodził z taśmy produkcyjnej a poza tym bocian taki...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Przestarzała? OK, ale z drugiej strony jest sprawdzoną i solidną konstrukcją za rozsądną kasę. A w dzisiejszych czasach to R1 2004 i K4 też już są przestarzałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 jechałem na tym dwa razy i efekt jest taki: pali wiecej niż szóstka a jedzie po prostej jak szóstka w zakrętach zapomnij - objade każdego na 9tce nawet 2003 rok z podwójnym wachaczem Z tego co sie orientuje koleś pyta na co trzeba zwócić uwage przy kupnie 9 , a nie co jest lepsze i kto lepie jeździ! Musisz być wspaniałym kierowcą skoro twierdzisz że objedziesz każdego-odwazne słowa.Natomiast po prostej nie jedzie jak szóstka-tu sie z tobą niezgodze,bo to zupełnie inne moto! [ Dopisane: 01-03-2006, 21:40 ] A w dzisiejszych czasach to R1 2004 i K4 też już są przestarzałe. Masz racje- z moto jest tak czego byś niekupił to za 2 lata i tak wyjdzie coś nowszego,a co sie komu podoba to tylko kwestia gustu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 matijass - jeżdzisz w Poznaniu? Mozemy sie spotkać 2-3 maja i pojeździmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.