BartekJ Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Jak to jest z membraną? Trzeba wymieniać okresowo, zużywa się? Która lepsza: stalowa, czy karbonowa, i dlaczego? Liczę na fachowe odpowiedzi, a nie w stylu, że szwagra kumpel mówił, że słyszał.... :P Sorki, że nie w tym dziale :oops: - jakoś się rozpędziłem.Dzięki Strzałek za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Przenosze do mechaniki 2T.Membrana raczej sienie zużywa. Carbonowa dale troche elatyczności.Można ją zniszczyc poprzez zasyfiały filtr powietrza i jak zaciagnie piachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Zużywa się. Wypalają sie rogi płytek, co powoduje potem niedokładne zamykanie sie całego ustrojstwa, czyli już nie dokładnym odizolowaniu komory spalania od reszty układu. Ale żeby wypaliś różki to troche trzeba pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.