abu111 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Przed wymianą zębatki i łańcucha po przejechaniu 1600 naciąg był na przedostatniej kresce, a łańcuch zawsze był właściwie naciągnięty i obsługiwany. Więc jeśli w przyszłym sezonie chcę się wybrać w Bieszczady to trzeba było wymienić puki choć trochę ciepło aby potem już tylko śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 (edytowane) Przed wymianą zębatki i łańcucha po przejechaniu 1600 naciąg był na przedostatniej kresce, a łańcuch zawsze był właściwie naciągnięty i obsługiwany. Więc jeśli w przyszłym sezonie chcę się wybrać w Bieszczady to trzeba było wymienić puki choć trochę ciepło aby potem już tylko śmigać.Ale był niewłaściwie smarowany i to go wykończyło.Teraz jak masz X ringowy to możesz smarować czym tam sobie chcesz bo w środku on już jest nasmarowany na całe jego życie. Jeszcze DID to będzie na wieki. P.S.Ciekawy jestem, czy shipp już z raz naciągał ten swój nowy łańcuszek, czy cały czas jeździ bez naciągania? Edytowane 19 Października 2007 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ale był niewłaściwie smarowany i to go wykończyło.Teraz jak masz X ringowy to możesz smarować czym tam sobie chcesz bo w środku on już jest nasmarowany na całe jego życie. Jeszcze DID to będzie na wieki. i dlatego warto wymienić łańcuch na X ringowy (nawet jeśli oryginalny jest jeszcze w porządku) - łatwiej o niego dbać i smarować można czym się chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 (edytowane) i dlatego warto wymienić łańcuch na X ringowy (nawet jeśli oryginalny jest jeszcze w porządku) - łatwiej o niego dbać i smarować można czym się chceJak już ktoś tak chce to najlepiej odrazu tak zrobić albo wymieniać już cały komplet, bo inaczej będziemy mieli super łańcuch i zębatki, które już troche pracowały. Zębatki padną a łańcuch będzie jeszcze całkiem dobry a na nowych zębatkach może już się nie chcieć układać i zniszczy je szybko.Z resztą zobaczymy jak sprawa będzie wyglądała u shippa, bo on musiał w trasie zmienić łańcuch i zobaczymy czy stare zębatki dorównają wytrzymałaością nowemu japońskiemu łańcuchowi. Edytowane 19 Października 2007 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 W intermotors są w ofercie 2 zębatki (JTR279,31), a osłony nie robiłem i teraz mam zębatkę czarną a łańcuch srebrny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Hejka, trochę mnie nie było. Ciężką mam pracę :crossy: ABU. Możesz sprawdzić w tym sklepie czy mają jeszcze te zębatki, bo ja nie mogę jej znaleźć.Poza tym, czy po założeniu mniejszej zębatki robiłeś nową osłonę na łańcuch, jak to Luca robił? Osłone robi sie w przypadku gdy zmieniasz tylną zębatkę na wiekszą a nie przednia na mniejszą :lalag: chyba że ktos chciał zmniejszyć swoje osiągi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej.las5 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Osłone robi sie w przypadku gdy zmieniasz tylną zębatkę na wiekszą a nie przednia na mniejszą ;) chyba że ktos chciał zmniejszyć swoje osiągi??????????????????? Tu jest mowa o zmianie tylnej na mniejszą (chyba), albo ja już za stary jestem i nie umiem czytać ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 i jak Panowie i Panie...robimy listę motocyklistów chętnych do pomocy?witam jak mozesz to zrob taki podzial a jeszcze podziel na marki i pojemnosci bo rodzima produkcja jinluna jest duza witam jak mozesz to zrob taki podzial a jeszcze podziel na marki i pojemnosci bo rodzima produkcja jinluna jest duzaja chce zrobic przyczepke do challangera tylko brak konkretnego pomyslu na konstrukcje jak by co to czekam na propozycje i pomysly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 witam jak mozesz to zrob taki podzial a jeszcze podziel na marki i pojemnosci bo rodzima produkcja jinluna jest duza nie do końca rozumiem co masz na myśli, jaki podział????to co próbujemy zrobić to motocyklowa lista kontaktowa (mam nadzieję, że nie tylko chińczyków) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ale był niewłaściwie smarowany i to go wykończyło.Teraz jak masz X ringowy to możesz smarować czym tam sobie chcesz bo w środku on już jest nasmarowany na całe jego życie. Jeszcze DID to będzie na wieki. P.S.Ciekawy jestem, czy shipp już z raz naciągał ten swój nowy łańcuszek, czy cały czas jeździ bez naciągania?Jeszcze póki co nie naciągałem.Już zaczął trochę zwisać, ale nie będę go naciągał za mocno, bo szybciej się wyciągnie.Na tylnej zębatce wcale nie widać zużycia, jak i na przedniej.Eksperymentalnie chcę wymienić przednią na większą, ale jak narazie nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Jeszcze póki co nie naciągałem.Eeee, no to łańcuch był wart swojej kasy. Naciągasz raz przed sezonem i tyle :D ???????????????????Tu jest mowa o zmianie tylnej na mniejszą (chyba), albo ja już za stary jestem i nie umiem czytać ze zrozumieniem.Tylna mniejsza lub przednia większa, tylko takie modyfikacje mają sens. Edytowane 22 Października 2007 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Jeszcze póki co nie naciągałem.Już zaczął trochę zwisać, ale nie będę go naciągał za mocno, bo szybciej się wyciągnie.Na tylnej zębatce wcale nie widać zużycia, jak i na przedniej.Eksperymentalnie chcę wymienić przednią na większą, ale jak narazie nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej. Taką zebatkę dostaniesz w salonie Hondy, ale pamietaj że jak ma wiecej zębów to musi mieć wiekszą średnice bo inaczej do łańcucha nie bedzie pasować. Pozatym jak założysz to bedziesz musiał zeszlifować troche materiału z obudowy z nad zębarki bo inczej nie pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Dziś założyłem mniejszą zębatkę i łańcuch 108 ogniw. I odrazu problem 108 ogniw to zadużo bo regulacja naciągu na maksa. Trzeba było odjąć dwa ogniwa, ale to nauczka na przyszłość zeby kupować 106 ogniw. Jeszcze nie sprawdzałem jak się zachowuje w trasie bo ciągle pada. :) 108 ogniw to za dużo przy małej zębatce, czy standardowej? czy przy standardowej zębatce wystarczy 106 (intermotors: DID520VX106)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Orginalnie przy standardowej zębatce u mnie było 108, ale przy zmniejszonej zębatce musi być 106. Przypominam że tak jest w moim, a jak wychodzi w innych to niewiem czy nie będzie różnic. Czy przy normalnej 106 wystarczy to niewiem bo nie sprawdzałem. Edytowane 22 Października 2007 przez abu111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawos Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Taką zebatkę dostaniesz w salonie Hondy, ale pamietaj że jak ma wiecej zębów to musi mieć wiekszą średnice bo inaczej do łańcucha nie bedzie pasować. Pozatym jak założysz to bedziesz musiał zeszlifować troche materiału z obudowy z nad zębatki bo inczej nie pojdzieJa w oryginale z przodu miałem 15 zębów, zalożyłem 17 i nic nie trzeba było szlifować, po 1000 km sprawdziłem obudowę od środka, nie ma żadnych śladów jakiegokolwiek tarcia łańcucha o obudowę. Oczywiście straciłem na przyspieszeniu, ale za to znacząco wydłużyły się biegi, a wibracje - jakie wibracje? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.