Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed wymianą zębatki i łańcucha po przejechaniu 1600 naciąg był na przedostatniej kresce, a łańcuch zawsze był właściwie naciągnięty i obsługiwany. Więc jeśli w przyszłym sezonie chcę się wybrać w Bieszczady to trzeba było wymienić puki choć trochę ciepło aby potem już tylko śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymianą zębatki i łańcucha po przejechaniu 1600 naciąg był na przedostatniej kresce, a łańcuch zawsze był właściwie naciągnięty i obsługiwany. Więc jeśli w przyszłym sezonie chcę się wybrać w Bieszczady to trzeba było wymienić puki choć trochę ciepło aby potem już tylko śmigać.

Ale był niewłaściwie smarowany i to go wykończyło.

Teraz jak masz X ringowy to możesz smarować czym tam sobie chcesz bo w środku on już jest nasmarowany na całe jego życie.

Jeszcze DID to będzie na wieki.

 

P.S.

Ciekawy jestem, czy shipp już z raz naciągał ten swój nowy łańcuszek, czy cały czas jeździ bez naciągania?

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale był niewłaściwie smarowany i to go wykończyło.

Teraz jak masz X ringowy to możesz smarować czym tam sobie chcesz bo w środku on już jest nasmarowany na całe jego życie.

Jeszcze DID to będzie na wieki.

 

i dlatego warto wymienić łańcuch na X ringowy (nawet jeśli oryginalny jest jeszcze w porządku) - łatwiej o niego dbać i smarować można czym się chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dlatego warto wymienić łańcuch na X ringowy (nawet jeśli oryginalny jest jeszcze w porządku) - łatwiej o niego dbać i smarować można czym się chce

Jak już ktoś tak chce to najlepiej odrazu tak zrobić albo wymieniać już cały komplet, bo inaczej będziemy mieli super łańcuch i zębatki, które już troche pracowały. Zębatki padną a łańcuch będzie jeszcze całkiem dobry a na nowych zębatkach może już się nie chcieć układać i zniszczy je szybko.

Z resztą zobaczymy jak sprawa będzie wyglądała u shippa, bo on musiał w trasie zmienić łańcuch i zobaczymy czy stare zębatki dorównają wytrzymałaością nowemu japońskiemu łańcuchowi.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, trochę mnie nie było. Ciężką mam pracę :crossy:

ABU. Możesz sprawdzić w tym sklepie czy mają jeszcze te zębatki, bo ja nie mogę jej znaleźć.

Poza tym, czy po założeniu mniejszej zębatki robiłeś nową osłonę na łańcuch, jak to Luca robił?

 

Osłone robi sie w przypadku gdy zmieniasz tylną zębatkę na wiekszą a nie przednia na mniejszą :lalag: chyba że ktos chciał zmniejszyć swoje osiągi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłone robi sie w przypadku gdy zmieniasz tylną zębatkę na wiekszą a nie przednia na mniejszą ;) chyba że ktos chciał zmniejszyć swoje osiągi

???????????????????

 

Tu jest mowa o zmianie tylnej na mniejszą (chyba), albo ja już za stary jestem i nie umiem czytać ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak Panowie i Panie...robimy listę motocyklistów chętnych do pomocy?

witam jak mozesz to zrob taki podzial a jeszcze podziel na marki i pojemnosci bo rodzima produkcja jinluna jest duza

 

 

witam jak mozesz to zrob taki podzial a jeszcze podziel na marki i pojemnosci bo rodzima produkcja jinluna jest duza

ja chce zrobic przyczepke do challangera tylko brak konkretnego pomyslu na konstrukcje jak by co to czekam na propozycje i pomysly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jak mozesz to zrob taki podzial a jeszcze podziel na marki i pojemnosci bo rodzima produkcja jinluna jest duza

 

nie do końca rozumiem co masz na myśli, jaki podział????

to co próbujemy zrobić to motocyklowa lista kontaktowa (mam nadzieję, że nie tylko chińczyków)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale był niewłaściwie smarowany i to go wykończyło.

Teraz jak masz X ringowy to możesz smarować czym tam sobie chcesz bo w środku on już jest nasmarowany na całe jego życie.

Jeszcze DID to będzie na wieki.

 

P.S.

Ciekawy jestem, czy shipp już z raz naciągał ten swój nowy łańcuszek, czy cały czas jeździ bez naciągania?

Jeszcze póki co nie naciągałem.

Już zaczął trochę zwisać, ale nie będę go naciągał za mocno, bo szybciej się wyciągnie.

Na tylnej zębatce wcale nie widać zużycia, jak i na przedniej.

Eksperymentalnie chcę wymienić przednią na większą, ale jak narazie nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze póki co nie naciągałem.

Eeee, no to łańcuch był wart swojej kasy. Naciągasz raz przed sezonem i tyle :D

 

???????????????????

Tu jest mowa o zmianie tylnej na mniejszą (chyba), albo ja już za stary jestem i nie umiem czytać ze zrozumieniem.

Tylna mniejsza lub przednia większa, tylko takie modyfikacje mają sens.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze póki co nie naciągałem.

Już zaczął trochę zwisać, ale nie będę go naciągał za mocno, bo szybciej się wyciągnie.

Na tylnej zębatce wcale nie widać zużycia, jak i na przedniej.

Eksperymentalnie chcę wymienić przednią na większą, ale jak narazie nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej.

 

Taką zebatkę dostaniesz w salonie Hondy, ale pamietaj że jak ma wiecej zębów to musi mieć wiekszą średnice bo inaczej do łańcucha nie bedzie pasować.

 

Pozatym jak założysz to bedziesz musiał zeszlifować troche materiału z obudowy z nad zębarki bo inczej nie pojdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś założyłem mniejszą zębatkę i łańcuch 108 ogniw. I odrazu problem 108 ogniw to zadużo bo regulacja naciągu na maksa. Trzeba było odjąć dwa ogniwa, ale to nauczka na przyszłość zeby kupować 106 ogniw. Jeszcze nie sprawdzałem jak się zachowuje w trasie bo ciągle pada. :)

 

108 ogniw to za dużo przy małej zębatce, czy standardowej? czy przy standardowej zębatce wystarczy 106 (intermotors: DID520VX106)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginalnie przy standardowej zębatce u mnie było 108, ale przy zmniejszonej zębatce musi być 106. Przypominam że tak jest w moim, a jak wychodzi w innych to niewiem czy nie będzie różnic. Czy przy normalnej 106 wystarczy to niewiem bo nie sprawdzałem.

Edytowane przez abu111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką zebatkę dostaniesz w salonie Hondy, ale pamietaj że jak ma wiecej zębów to musi mieć wiekszą średnice bo inaczej do łańcucha nie bedzie pasować.

 

Pozatym jak założysz to bedziesz musiał zeszlifować troche materiału z obudowy z nad zębatki bo inczej nie pojdzie

Ja w oryginale z przodu miałem 15 zębów, zalożyłem 17 i nic nie trzeba było szlifować, po 1000 km sprawdziłem obudowę od środka, nie ma żadnych śladów jakiegokolwiek tarcia łańcucha o obudowę.

Oczywiście straciłem na przyspieszeniu, ale za to znacząco wydłużyły się biegi,

a wibracje - jakie wibracje? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...