Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Naklejki zeszły bez pozostawiania śladów. Przemyłem tylko wilgotną ściereczką i nic nie widać.

Na bolące nadgarstki jest prosty sposób. Poluzować 4 śruby mocujące kierownicę /te u góry/. Usiąść na moto i tak ustawiać kierę, aż będzie najwygodniejsza pozycja. Przykręcić i po krzyku. U siebie dałem w dół o jakieś 3-4 cm i jest o niebo lepiej.

 

może trochę lepiej, ale żeby było w 100% komfortowo trzeba chyba wymienić kierę, ta montowana orginalnie jest za bardzo dogięta w kierunku jeźdźca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ze dwa lata temu mielismy na 4um jedna kolezanke, ktora przezyla dosyc ciezki wypadek, spowodowany nie zlozona boczna stopka. Jechala jako pasazerka i z tego co pamietam przyhaczenie stopki o asfalt skonczylo sie kolizja z bariera przy drodze i ciezkimi obrazeniami jednej nogi tejze kolezanki... Nie wiem, czy to przypadkiem nie byla Izulka.

Enylej, mysle, ze odciecie przy bocznej stopce warto miec :icon_mrgreen: .

 

Pozdro

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enylej, mysle, ze odciecie przy bocznej stopce warto miec :icon_rolleyes: .

 

Mój cudak nie ma takiego patentu, ale już mi się zdażyło ruszać na opuszczonej stopce i powoli dochodzę do wniosku że może dałoby się jakoś zainstalować ostrzeżenie przed takim problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój cudak nie ma takiego patentu, ale już mi się zdażyło ruszać na opuszczonej stopce i powoli dochodzę do wniosku że może dałoby się jakoś zainstalować ostrzeżenie przed takim problemem.

Pewnie że warto to mieć. U mnie powodem że zdjąłem zabezpieczenie było to, że po wystawieniu z garażu, zanim zamknę rdzwi, chcę żeby silnik już się rozgrzewał. Z tym zabezpieczeniem było to niemożliwe, a stawianie za każdym razem na centralną kłopotliwe. No to zdjąłem, ale nikogo nie namawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam te ,,przepychanki" i mogę to podsumować jedynie w ten sposób:

bo w życiu tak już jest, że jeden lubi pierogi,

a drugi jak mu śmierdzą nogi

i z pewnością jeszcze dużo wody w Jangcy (to taka chińska Wisła :biggrin: ) upłynie, zanim to do niektórych dotrze... o ile w ogóle...

bo zdarzają się przypadki są poprostu... nieuleczalne :buttrock:

 

A jak duży jest orginalny przekaźnik, i jaki prąd przez niego płynie.

Google na pierwszych pozycjach wyrzuca http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?f_ra...ewo=51&ingroup=

 

Podobne w podobnej cenie są do dostania w sklepach z elektroniką (częściami). Nie wiem jak w motocyklach, ale w samochodach często te same przekaźniki są w takich miejscach wieleokrotnie tańsze niż w sklepach motoryzacyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem z kierownicą jest tylko taki że rączka od gazu się zsuwa z kierownicy, tak że co jakiś czas muze ją walnąć ręką żeby się nasunęła na kierownice. czy też tak macie w swoich Jinach? myslalem żeby może jakoś posmarowac klejem, ale nie wiem czy to wytrzyma.

Nie nie mamy. Daj trochę kleju i będzie dobrze.

 

I po co te grozby? Nie umiemy przegadac sie slownie, to trzeba przemowic sila? Oj, panowie...

Pozdrowki

A z czego wnioskujesz, że siłą, ale nie przejmuj się w twoim wieku też myślałem takimi kategoriami?

CB 750 też widziałem ale Greedo nie.

A tak na poważnie to mało nam zależało na tym by spotkać Greedo, bo i po co mieliśmy sobie psuć wyśmienity humor.

 

myśleliście o zmianie kierownicy? te montowane w jinlunach/rometach nie są wygodne. nadgarstki się nienaturalnie wyginają. przy dłuższej jeździe to niewygodne. ja przymierzam się do wymiany.

Widziałem już Jinluna z szerszą kierą i wyglądał jeszcze lepiej. Pozycja siedząca była jak na jakimś dragu :crossy:

Najpierw jednak zrób tak jak już Ci radził chyba shipp, poluzuj śruby i poszukaj wygodnego położenia dla siebie. Ja też zmieniałem ustawienie fabryczne bo wykręcało nadgarstki a teraz mam tak jak mi odpowiada.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luca, pls napisz jeszcze raz dokładnie a propos tych twoich kierunkowskazów diodowych - jakie zamawiać na allegro, żeby przyszły te co trzeba. U ciebie nawet w pełnym słońcu świetnie je widać a i energi nie dużo zużywają.

O ile pamiętam to kupiłem je na Allegro i były to LED-y typowe do kierunków na 21 diód.

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=243862226 To było coś podobnego, tylko ta ma jeszcze więcej diód.

Sprawdź jeszcze gabaryty, czy zmieści się pod szkłem kierunku, tzn, czy nie jest za wyska (na oko powinna wejść)

 

no szlag mnie trafi... :(

Luca, gdzieś Ty był?

szukałem Cię w Borkach, bo Belgu mówił że szukałeś go i nawet postawiliście się koło domku... ale jak przyszliśmy zobaczyć co dosiadacie to już Was nie było :(

No normalnie byłem wszędzie i wszystkie moto zdążyłem dokładnie pooglądać. Nasze maszyny stały zaraz za domkiem do rejestracji, jak szedłeś na rybkę, lub pizzę to nie sposób było ich nie zobaczyć. :bigrazz:

A u Belgu w domku to byłem chyba z osiem razy.

Następnym razem musimy się jakoś telefonicznie namierzyć bo inaczej to normalnie ciężko złapać kogokolwiek.

 

Luca - odpuść - tego świata się już nie da uratować ;) . Ważne, że tu w większości zgromadzili się ludzie o podobnym charakterze i zainteresowaniach i z tego się trzeba cieszyć i tak naprawdę na tym skupiać.

Święta prawda. Ważne, żeby się udał nam ten wypad za rok i nikogo nie zabrakło :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam to kupiłem je na Allegro i były to LED-y typowe do kierunków na 21 diód.

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=243862226

 

Bardzo interesujące.

A jak to się sprawuje? Jak jest z mocą światła, podobna do żarówki, czy lepsza?

 

Ja to w ogóle z chęcią poszukałbym bezbarwnych kloszy do kierunkowskazów.

Widział ktoś może gdzieś takie klosze?

 

 

CJT7.

Zrób kilka fotek. Z chęcią obejrzę twojego sprzęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pooglądałem zdjęcia shippa i normalnie nie poznaje kolegi :buttrock: Jak żona zobaczy to się będziesz gęsto tłumaczył. :clap:

 

Czego to zloty nie zrobią ze spokojnego człowieka :banghead:

Lepsza :P , tylko przy czterech przerywacz głupieje i dlatego zmieniałem tylko z tyłu.

 

 

Może trzeba by było wymienić przerywacz, lub dodać mu jakiś mały opór. Hmmm.

Jak znajdę bezbarwne klosze, to pomyśle nad tymi żarówkami na LEDach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesujące.

A jak to się sprawuje? Jak jest z mocą światła, podobna do żarówki, czy lepsza?

 

Ja to w ogóle z chęcią poszukałbym bezbarwnych kloszy do kierunkowskazów.

Widział ktoś może gdzieś takie klosze?

CJT7.

Zrób kilka fotek. Z chęcią obejrzę twojego sprzęta.

 

Andrzeju, Tak jak wcześniej pisałem jak dla mnie te światła to pełna rewelacja gdyż przy ukształtowaniu tych pomarńczowych kloszów to one (te klosze) roświetlane sa na prawie całej powierzchni (takiej jak zajmują diody) i dodatkowo częśc diod jest rostawiona promieniście na boki. Jak jechałem za Lucą to w pełnym słońcu spokojnie było widać w którym kierunku chce skręcić.

Ponieważ ja mam założony przekaźnik od samochodu to zamierzam kupić wszystkie cztery (bo teraz przy oryginalnych żarówkach) świecą z częstotliwością dwa razy większą - jak założe LED-y to będzie ok a i widoczność znacznie się poprawi.

 

Jak tylko będzie okazja dorwać aparat to porobie zdjęcia.

Luca, jeśli ty zrobiłeś jeszcze jakieś zdjęcia moje moto to mi podeślij to wrzucę link do chomika...

 

Oj działo się, działo!

Tylko na show erotycznym nie byłem, bo padłem zmęczony na ryj :buttrock:

 

Ktoś tam wcześniej miał problem z nóżką boczną i odcięciem zapłonu.

Ja odkręciłem czujnik przy tej nóżce i zdjąłem całkiem /nie ma go już przy moto/. Tam są dwa przewody, które połączyłem "na krótko". Teraz nie mam problemu. Na zapiętym biegu i tak nie zakręci, tylko kilka razy zapomniałem złożyć tę nóżkę i zamykała się w czasie jazdy. Na początku można się przestraszyć walnięcia :P

 

 

Shipp, kurcze ja w dalszym ciągu nie widzę żadnych zdjęć na twoim chomiku. :clap: Podeślij proszę jakiś link bezpośrednio do zdjęcia to może dojdę co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=shipp

 

Spróbuj teraz. Tu jest link do chomika Shippa.

 

Ja otwieram normalnie i wszystko gra.

 

 

Andrzeju, Tak jak wcześniej pisałem jak dla mnie te światła to pełna rewelacja gdyż przy ukształtowaniu tych pomarńczowych kloszów to one (te klosze) roświetlane sa na prawie całej powierzchni (takiej jak zajmują diody) i dodatkowo częśc diod jest rostawiona promieniście na boki. Jak jechałem za Lucą to w pełnym słońcu spokojnie było widać w którym kierunku chce skręcić.

Ponieważ ja mam założony przekaźnik od samochodu to zamierzam kupić wszystkie cztery (bo teraz przy oryginalnych żarówkach) świecą z częstotliwością dwa razy większą - jak założe LED-y to będzie ok a i widoczność znacznie się poprawi.

 

 

Ja chyba kupię cztery, a potem będę się martwił, jak rozwiązać problem przerywacza.

 

Skoro świeca fajnie, to czemu nie spróbować.

I jaka oszczędność prądu.

Edytowane przez andrzej.las5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczące główki kierownicy (chyba tak to się nazywa).

Jak jeździłem w sobotę to uczyłem się wykładać na winklach.

Shipp mnie nastraszył, że w Bieszczadach mnie zostawicie jak się nie nauczę porządnie wykładać i zauważyłem że strasznie wozi mi dupę na zakrętach.

Jak jadę prosto i puszczę jedną rękę z kierownicy to zaczynają sie wibracje.

Czy powinienem spróbować troszkę dociągnąć główkę kierownicy.

Co jeśli docisnę za mocno? Uszkodzę łożysko??

Edytowane przez andrzej.las5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczące główki kierownicy (chyba tak to się nazywa).

Jak jeździłem w sobotę to uczyłem się wykładać na winklach.

Shipp mnie nastraszył, że w Bieszczadach mnie zostawicie jak się nie nauczę porządnie wykładać i zauważyłem że strasznie wozi mi dupę na zakrętach.

Jak jadę prosto i puszczę jedną rękę z kierownicy to zaczynają sie wibracje.

Czy powinienem spróbować troszkę dociągnąć główkę kierownicy.

Co jeśli docisnę za mocno? Uszkodzę łożysko??

Jak nie masz luzu na główce kierownicy to nic nie da dociąganie.

Sprawdź czy masz nie za małe ciśnienie w tylnym kole, czy wahacz nie ma luzu na boki i czy koło jest centralnie ustawione.

Mi przy ostrych skrętach zawsze przednie najpierw doznaje uślizgu a oba na raz jak już przegne albo wjadę na pasek smoły łączący dwie połówki asfaltu.

Co do pływania to jak jeżdziłem na półflaku z przodu na zakrętach, przednie koło chciało jechać zygzakiem.

 

 

 

Sorry już nieaktulane - przy update firefoxa wszystko zaczęło działać ;)

No to wstaw adres w swoim profilu w stopce, niech wszyscy zobaczą foty twojego sprzęta. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo po prostu wymieniasz gumy na markowe i przecierasz podesty na winklach. Na tych chińskich to musiałem sporo pojeździć by się do nich przyzwyczaić i wyczuć na ile można sobie pozwolić. I nie moge się doczekać, kiedy zedre przednią a tu ni jak nie chce się ścierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...