gurufarmi Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 :D 1.uszkodzona cewka swoiatel w iskrowniku+ ogólne problemy z zapalaniem po tym jak pojezdzil pare km... zimny palił z kopa...2. zdj. magneta , zalozylem nju cewke, zakladam magneto odpalam sima.. światełka spox :D3. problemy z zaplonem dalej4. zauwazylem iskry na platynkach- kondensator5. zdejmuje magneto- wymianiem kondensator, (po wyciagnieciu iskrownika)... zakladam.. pale.. i NIC... patrze. brak paliwa :D 6. dziś,,, jakiś czas po- zalewam BAK i NIC, bo ISKRY BRAK- wiem ze wszystko sprawne. zaplon BYŁ dobrze ustawiony przed wyjmowaniem magneta... 7. nie wiem co robić.. czy moglem PRZYPADKOWO rozregulowac zaplon? w takim razie prosze o porady- nie ma mi kto pomóc.. pech taki ze wszystko przy simku umiem (silnik na pamięć znam) ALE ZAPLONU NIGDY nie robiłem ;( pomocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Spróbuj tylko tak na próbe dać przerwe na świecy na żyletke.Jeżeli na niej zapali to źle wyregulowany zapłon.Ale jeżeli twierdzisz że zapłon jest ok to może świeca się zrąbała lub przy zakładaniu iskrownika oderwał się jakiś kabelek (ja tak miałem).Albo może na platynkach jest za duża przerwa :?: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Moj ojciec ma takiego simka.. i wiem ze on bez aku. zapala. Sprawdz swiece, kabel wys. nap., fajke(jesli masz ta z dioda), polaczenia kabelkow i sprawdz czy wlaczyles zaplon :lol: Aha i jakby sie kto czepial kondensatora to iskra by byla, mala ale by byla (prosze nie pisac glupot) no chyba zeby kondensatora wgole nie bylo.. Sprawdz czy platynki dobrze pracuja, wyczysc je.. i ustaw zaplon... To chyba wszystko..Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 13 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 :D nie wiem czy mnie dobrze zrozumieliście .... panowie jest tak: fajka OK.. zapłon włączyłem ;] - kluczyk..... nawet zdiołem faje i kabelek zakończony drucikiem wziołem w łape - NIC NIE kopie prądem- przylozylem do silnika i NIC! więc ten prąd NIE idzie chyba.. domyslilem sie ze moze kabelek tam gdzieś... oblookałem i niczego nie stwierdzilem.... aha i świeca OK- nawet dałem inną - zapłon BYŁ DOBRY WCZEŚNIEJ a moje zapytanie to czy mógł się sam przestawić przydemontarzu magneta... i iskrownika...? "na platynkach jest za duża przerwa" ?? prosze mi wierzyć... wszystko umiem ale o ZAPŁONIE- w iskrowniku (regulacja ) nie wiem nic... Aha i jakby sie kto czepial kondensatora to iskra by byla, mala ale by byla no może,.,, ale co jeśli to WINA samoistnie przestawionego zaplonu? przecież brak iskry to ponoć głównie tym spowodowany wyczysc je.. i ustaw zaplon prosze mi wierzyć, nie pisałbym w ogóle tutaj gdybym potrafił... nie ma mi kto pomóc.. licze na wsparcie :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Tam na korpusie silnika i magnecie sa takie 2 kreski one są do ustawienia zapłonu (fabryka je tam wycieła).A odkręcałes cała podstawke iskrownika i tma patrzyles na kabelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 To chyba normalne że jak ściągniesz iskrownik i zakręcisz go troszke inaczej (nie dokładnie) to będzie zapłon przestawiony :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 :cry: no wlasnie kabelki są okej.. TAK zdjołem iskrownik i zakręciłem ponownie.... sam mechanizm zaplonu sie nie ruszył... więc rozumiem ze jak troche (minimalnie) zmieniła sie pozycja iskrownika względem magneta po takim zdehmowaniu to stąd wynika przestawianie zaplonu.. ? zatem czy jak odkręce jeszcze raz iskrownik i sprubuje go zakręcic jeszcze raz to bedzie szansa ze iskra powróci?? bo regulowac zaplonu nie potrafię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Tam na korpusie silnika i magnecie sa takie 2 kreski one są do ustawienia zapłonu (fabryka je tam wycieła).A odkręcałes cała podstawke iskrownika i tma patrzyles na kabelki? tam sa 3 "rysy" musisz je ustawic w 1 lini. jedna jest na na iskrowniku (na brzegu) 2 na magnecie (najwieksza i na boku.) 3 na korpusie silnika. jest mniejwiecej obok zebatki poszukaj ja ona jest mala na ok.3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 :cry: zaracos z tym zrobie....a czy uszkodzony regulator napięcia 6V ma tu cos do rzeczy?? kierunki nie dzialają.. aczkolwiek niedawno byl dobry i objawy takie same byly... (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Poprostu Akumulator ci siadl a ze nie ma ładowania(regiel) to nie ma iskry :| Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 zaplonjest iskrownikowy sr50b4 ehhh pan nie ma simsona.... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Chodz BY ZAplon Byl przestawiony o 180 stopni to iskra byc powinna 8) Heh zobacz na kablach czy wszystko gra...zobacz cewke pod magnetem ta z najcienszym drutem...zobacz czy na przerywaczu nie ma zwarcia na mase...to chyba wszystko :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Chodz BY ZAplon Byl przestawiony o 180 stopni to iskra byc powinna Dokładnie :!: nawet zdiołem faje i kabelek zakończony drucikiem wziołem w łape - NIC NIE kopie nie raz miałam problemy z iskrą ale w łape zawsze kopało, czyli zwarcie do masy można wykluczyć ogólne problemy z zapalaniem po tym jak pojezdzil pare km... zimny palił z kopa... To mi wygląda na grzanie się cewki oczywiście zakładając właściwy skład mieszanki. Jak jesteś pewien, że wszystko jest ok to cewka będzie do wymiany. Czasem tak jest, że w jeden dzień moto chodzi jak zegarek, następnego dnia za nic nie odpali. Jak masz multimer to orjentacyjnie moge ci powiedzieć jak to wszystko posprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 czesc ;( no sprawdzilem przed wymianą kondensatora chodził.... ale iskrzyly platynki lekko wymianiem (zdjęcie magneta i iskrownika) teraz zwróciłem uwage na polozenie iskrownika wzgledem silnika- byly oznaczenie- tak samo zalozylem kable wydająsie być okejwszystko wszceśniej było 100% sprawne..wykluczam fajke itp itd... po zalozeniu iskrownika nie znalazlem oznaczeń na magnecie.. chyba nei ma to znaczenie ze przed zalozeniem magnetakopnolem wkopke i je zalozylem...jest przecież KLIN (?) zwrócilem uwage na tłok- osiąga maksimum gdy styki są rozwarte... iskry brak ;( czy to przez NOWY kondensator? ;/ nawet nim nie jezdzilem - i nagle zdechł...... ;( [ Dopisane: 16-12-2005, 18:43 ]a teraz to wygląda tak: -nju cewka-nju kondensator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Heh nie iwem jak masz miec iskre ;]Jak kabel wychodzący z kondesatora dotyka do blaszki ktora trzyma ta szczotke smarującą magneto;]a ona jest przykrecona do stojana ;]Plus wali na mase i masz zwarcie jak byk tam ;]pozdrawiam [ Dopisane: 16-12-2005, 23:15 ]sory cos sie nie dodalo jak trzeba;/ chodzilo o to ze kabel kondesatora dotyka o blaszke trzymajacą szczotke smarującą magneto widzisz??I tam robi ci sie zwarcie;]Kabel ma plus i wali zwarcie na mase i dla tego najprawdopodobniej nie masz iskry;]pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.