michoa Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 znajdź firmę co dorabia linki na zamówienie i dorób Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Mijal Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Witam. Mam okazje kupic tego MBX'a, lecz jest on bez gaznika. Wiec zwracam sie do Was z prosba o doradzenie mi jakiegos gaznika do hondy mbx 80. Chodzi o to, aby w danym gazniku nie trzeba bylo przerabiac mocowania. Prosilbym rowniez o linki do danych gaznikow. Ps. Jestem zainteresowany kupnem oryginalnego gaznika od hondy mbx 80, badz innego, ktory pasowalby do motoru. Pozdrawiam i Dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freerider Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Witam.Mam takie pytanie może troche głupie ale może się też ta odpowiedź przydać innym.Jak mocno odgiąć blaszki membrany chodzi mi o to i jakiej odległości mają być od listków?Jeszcze takie jedni pytanie z serii pytań bardzo dziwnych co się stanie jeżeli włoże membrane odwrotnie i jak ma być ona włożona te śrubki które trzymają listki i blaszki mają być bardziej w górnej części czy w dolnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peja301 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 U mnie jest gaźnik PHBN Dellorto 19mm przy HONDZIE MTX 80. A dlaczego HONDA MTX 80 ma wyskalowane 9tys obrotów max a DT 80 12 tys ? HMM ; D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Taka konstrukcja silnika. Cięższy układ korbowo-tłokowy, mniej wytrzymałe elementy, i pewnie jeszcze inny skok tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freerider Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak mocno wygiać te blaszki w membranie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Blaszki mają być wygięte tak jak fabryka dała i jeśli to zmienisz to marne szanse, że trafisz we właściwe nastawy sam. Nawet jeśli ktoś będzie łaskaw dać Ci wysokość między końcem blaszki a obudową to może nie wystarczyć.A propos pasowania membrany to raczej nie ma znaczenia byleby otwory na śruby pasowały ale nie jestem do końca pewien, bo jeśli jest niesymetryczna w budowie to metoda montażu na pewno ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freerider Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 ja lekko wygiąłem te blaszki i teraz honda ma odczuwalnie lepsze przyspieszenie oraz predkosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 U mnie jest gaźnik PHBN Dellorto 19mm przy HONDZIE MTX 80. A dlaczego HONDA MTX 80 ma wyskalowane 9tys obrotów max a DT 80 12 tys ? HMM ; D cała seria mtx jest robiona pod kątem żywotności i trwałości-mtx 80 jest słabszy od dt 80 jakieś 2KM (mówimy o mtx80R2 vs dt80lc2 )ale ma większą żywotność i nizsze spalanie..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Skoro już wspomniałeś. Ile to to takie pali ? DeTka to regularnie potrafi 7L opracować. Wspomnianych 4-ech to w życiu na oczy nie widziałem (pewno dlatego, że mocno kręciłem manetką :) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) ja miałem 80lc2 zablokowaną na module (do 7tys obr kręciła ) to paliła 4-5.......4 to była taka normalna jazda w trasie te 70 (więcej niż 80 nie poszła przy 80 było 7.5 tys obr i moduł odcinał zapłon ) 7 to raczej w terenie gdzie non stop się trzymało te 7-8tys obr (odcięcie ) na 1 lub 2 biegu..... sprzedałem ją kumplowi-podobno przed remontem łykała 7/100 w normalnych dojazdach do pracy ale nie chciała już palić strzelała w wydech i ledwo jechała w końcu zmarła -kompresja 6 bar chiński tłok za 50 zł szlif uszczelki china za 70 zł zestaw i lata dalej, dotarł ją z 300km i znowu poszła w teren i chyba lata do dziś (nie mam kontaktu z kumplem ale jak ostatnio byliśmy na żwirowni to zapierniczała zdrowo ) rewelacyjne moto -proste do bólu, zero obsługi, chińskich części masa i ceny jak do ogara prawie, moc do spokojnej jazdy styka tęsknie za nią :D utopić można było, po glebie zawsze paliła.... mtx80c 82 (2 bębny chłodzony powietrzem silnik hd06, podobno 8KM fabrycznie nieblokowany ) palił 3.5/100 przy jeździe 50 miasto/50 trasa spokojnie 50-60km/h (obroty 6-7 tys ) w terenie nigdy nie mierzyłem ale bardzo mało-bezrobotny zawsze byłem w stanie go zalać żeby się wyszaleć :D obie nie gardziły najtańszym półsyntetykiem z orlenu- trochę kapało z wydechu i kopciła ale nic pozatym...........mtx nie lubił mixolu dymił strasznie i nie chciał wejść powyżej 7tys obr.... kupiłbym zamiast skuterka takiego mtxa chłodzonego powietrzem ale na allegro same trupy bez papierów.......raz się fajna 50 chłodzona powietrzem przewineła koło mnie za 2kpln i nawet zarejestrowana w PL ale ja nie miałem kasy....... Edytowane 20 Lipca 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Tak się składa, że mam zwłoki DTki to nie musiałeś się aż tak rozwodzić :P Oszczędne te MTX ale zgaduję, że cieczak z racji lepszych możliwości chłodzenia nie jest aż tak ekonomiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Oszczędne te MTX ale zgaduję, że cieczak z racji lepszych możliwości chłodzenia nie jest aż tak ekonomiczny. no a ja bym obstawiał że jest..... po pierwsze wiatrołap siłą rzeczy nie ma podgrzewanego gaźnika......nie pamiętam jak jest w mtxie ale dt80lc2 ma podgrzewany cieczą chłodząca gaźnik a to jest rozwiązanie które zmniejsza zużycie paliwa , szczególnie w zimne dni..... silnik chłodzony powietrzem wolniej się też nagrzewa w zimne dni i szybciej stygnie........ HD06 ma od HD09 tylko 2KM mniej gaźnik z tego co pamiętam jest ten sam.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freerider Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Mam dziwną sprawe:Numery ramy zaczynają się od : AD0450...A oznaczenie silnika to AD01EMoje pytanie polegana tym czy na silniku nie powinno być czasem AD04?Czy taka różnica może mówić o zmianie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Ja całkiem niedawno rozpracowywałem temat. Nie ma reguły, w mojej kawie numery się pokrywają, w Hondzie szwagra i znajomego mechanika już nie tak samo w Bulldogu innego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.