adekm89 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Po lewej stronie jak siedzisz na motorze jest ten prostokąt, dokładniej koło wajchy zmiany biegów... Ja z moim problemem juz się uporałem, głupota jak zwykle, ktoś napisał że mi zalewa, owszem... Ssanie nie domykło i tyle tych problemów... Ale było by święto gdyby wszystko na raz działało normalnie... Otóż po nepaleniu motoru światła niemal nie świecą... Ledwo co się wszystko żarzy... Zwarcia nie ma... Myślałem że stabilizatr napięcia, ale założyłem inny i nic... Światła czasem zaświecą gasną... Sprawdzałem miernikiem napięcie przed stabilizatorem, od 4,6 do 5 V na przemiennym, stały nic nie pokazuje... I nie wiem co jest... Odłączyłem przewód wychodzący ze stabilizat. Na którym powinno być 12V to jest ledwo co 1v albo wcale... Jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 jak przed regelem masz 5v to chyba logiczne że za nie będzie 12v :D pewno padło ci dynamo (znaczy sie stator czy tam alternator a konkretniej cewka w nim ) przed regulatorem napięcia musi być ponad 14v dla poprawnego działania regela Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 I szykuje sie zmiana statora albo przewijanie cewki (złe wieści - drogie jak siemasz wiktor). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 NO światła sie same naprawiły... kończylo mi sie paliwo, motor gasł dopchnołem do stejszyn w 5 minut i sie zatarl, tlok potłuczony, pierścień górny w kawałkach, na łożysku coś sie blokuje, a oleju zawsze od serca lałem... raczej nie będę tego remontował, jak ktoś chce jakies części to niech pisze na gg 1775813 albo dzwoni 669-429-458, to tak przy okazji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak Ci złopał olej to raczej się nie zatarł tylko pierścień miał dosć pokruszył się i wsypał do silnika :wink: Ale jak nie remontujesz to nie ma nad czym się rozwodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 no w sumie masz rację z jednym i drugim, ale tak liczyłem koszta remontu to wyszło 170zł koło :) I nie wiem co teraz... Tłok cały powybijany, jakby ktoś punktakiem nawalał... I pełno paro-milimetrowych jakby opiłków w silniku... coś musiało wpaść w tą dziurkę która doprowadza olej do łożyska, i w jednym momencie przy obrocie jest straszliwy opór... ten koszt, to liczony przy tym tańszym tłoku... Są na allegro tłoki z pierścieniami o rozmiarze nawet ponad 50mm, i jest napisane że do mtx itd, ale którego modelu to już nie ma napisane... denerwuje mnie takie coś... obecnie mam 45,75mm, z tego co znalazłem na allegro to maxymalny szlif jest 47mm... no i cylinder ma rysy w 2 miejscach, nieodczuwalne pod palcem... tylko są dość szerokie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Daj spokój z myśleniem i odpowiedz sobie na proste pytanie Czy lubię ten sprzęt ? Jak tak to remontuj. Czeka Cie rozebranie silnika włącznie z rozpołowieniem karterów. Łożyska może uda się uratować ( u mnie akurat tak ). Trzeba wysprzątać resztki pierścienia. Dobrać tłok ( wydaje mi się, że wymiary masz co 0.25mm poszukaj sobie w KLASA motocykle, mają takie rzeczy. Szlif, składanie i regulacja. Jak nie to olej. Sprzedaj, kup sobie następny sprzęt. XT, DR, Cross czy co tam uważasz za stosowne względem umiejetności i upodobań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 jak reszte masz w dobrym stanie technicznym to ja bym naprawiał..........za 200 czy 300 zł i tak nie kupisz nic fajnego do polatania a jak zrobisz remont dobrze to pewno cie przeżyje ten silnik :D i będziesz wiedział na czym jeździsz..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Rozebrałem silnik na pol, gielki na łożysku na wale od korbowodu wyglądały jak mikro ogryzki, albo jak wypalne zapałki, a połowy z nich nie było, dookoła wału pełno opiłków, w sumie się nie dziwię:) części już zamówione, łożysko od strony magneta całe i zdrowe, zero luzu, teraz muszę znaleźć dobrego szlifiera w łodzi i będzie dobrze :) I o tyle jest fajnie że wszystko u jednego sprzedawcy :) na szczęście mam jeszcze dt 80lc z silnikiem od wsk 175, w sumie to kumpla moto ale stoi u mnie :) tylko że też nie ma homologacji... ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy94 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam! Zakupiłem jakis czas temu honde mtx 125r z silnikiem do remontu ... kupilem nowy tłok wosnera, wstawilem tuleje oraz wymieniłem korbowód ze wszystkimi łozyskami w silniku, dosc ze nie latwo bylo wymienic te czesci bo ciezko dostac dopadl mnie kolejny pech... Potrzebował bym kupić lewy karter ma moze ktos do sprzedania lub wie gdzie mozna nie drogo kupic ? Może byc nawet caly silnik zepsuty byle by był lewy kartert ktory mi pod pasuje : ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek 2 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 mam pytanie wmoim mtx 80 r2 luz poosiowy ma kopajka gdy się wysunie nie można odpalić motorka trzeba ją wcisnąć wstronę silnika iwtedy najlepiej ręką energicznie nacisnąć wtedy zęby są zazębione i odpala jak to naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 rozbierz silnik i zobacz czemu ten wałek ma luz....... nikt ci nie poda na tacy czemu tak jest... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Pewnie jest to co w mojej DT. Wielofrez kopki się wyrobił i trzyma tylko połowa gdy jest dobrze wsunięty. Niestety do dzisiaj nie rozkminiłem co z tym zrobić, nawet warsztat nie chce mi przerobić tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaxson123 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam panowie mam hondę mtx 50 z roku 1984 w powietrzu ale nie mam gaźnika oraz dyfuzora. kupiłem to za 250 zł ale trochę musiałem zainwestować brakuje mi tylko tych dwóch części ale.... gaźnika szukałem na allego z 4 miesiące i nic!! więc pytam... czy miałby ktoś gaźnik do tej maszyny? kompletny oczywiście. dyfuzor już praktycznie mam no ale... mniejsza o to. teraz to ma strasznego muła.. w ogóle nie idzie się wkręcić na obroty na biegu . luz czy sprzęgło to się wkręci na obroty i to całkiem fajne a na biegu muł.. do 2 to tam jeszcze jakoś jakoś.. 3 no to już gorzej. a 4 i 5 to już nie wbijam bo zaraz się dusi . próbowałem zakładać gaźniki od innych popularnych moto typu romet wsk i inne no ale ... może lepiej nie komentować. jak by ktoś miał to gg 23737182 mam pytanie wmoim mtx 80 r2 luz poosiowy ma kopajka gdy się wysunie nie można odpalić motorka trzeba ją wcisnąć wstronę silnika iwtedy najlepiej ręką energicznie nacisnąć wtedy zęby są zazębione i odpala jak to naprawić prawdopodobnie obciął się frez. a jeżeli nie to to sprężyna która tam jest ma dociskać te tryby jest już za słaba. mam to samo :] Edytowane 18 Sierpnia 2010 przez zaxson123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaxson123 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 nieaktualne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.