GALA94 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) Witam. Wyeliminowalem te wszystkie problemy, jednak denerwuje mnie jedna rzecz. Gdy moto stoi cala noc w tem. ok `15 stopni to nie chce zapalic. Musze kopac chyba z 30 razy i na ssaniu nie lapnie i bez ssania tez nie tylko jak dam gaz na maxa to zaczyna lapac za kazdym kpem idzie coraz dluzej az do normalnego stanu. Wyglada na to ze dostaje nadal zbyt duzo paliwa i przy pierwszych kpach go zalewa. Dodam iz po odpaleniu i zagrzaniu moto moze stac 2h az do ostygniecia i lapnie od kopa gora od 2. śubke regulacji mam wykrecona na 2,5 obrotu Ps. sorkie za post pod postem ale tamtego nie moge juz edytować :/ Edytowane 7 Lutego 2010 przez GALA94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Wyglada na to ze dostaje nadal zbyt duzo paliwa i przy pierwszych kpach go zalewa jaki świeca ma kolor ?? pozatym normalnie jeździ kręci do oporu ?? Panowie powiedzcie mi jedną rzecz : czy wychodziły hondy mtx80 z silnikiem chłodzonym cieczą ale bez hamulca tarczowego z przodu ?? już kilka razy sie z czymś takim spotkałem i nie wiem czy składak czy co....mój kumpel sie zapiera że to rocznik 85 przejściowa seria między modelami 80c a 80r2 i tak jest orginalnie ale coś mi sie wydaje że gada bzdury :D jak to jest ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam. zmienilem gaznik na inny i problem z odpalaniem zniknął. Jednak mam wrazenie ze jest on zablokowany na module lub zle wyregulowany. Poniewaz jak dam full gaz to idzie fajnie jednak ze tak jaby go odcinalo co chwilke, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Cześć, Niestety jestem zmuszony sprzedać swojego mtxa, kontakt podany w ogłoszeniu. Tutaj link: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1718771 (sorry za offtopic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam wszystkich!! Panowie jak wyregulować gażnik w 80-tce???????? jak go ustawic?? ma moze ktos na sprzedaz filtr powietrza do tego motorku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Podpinam sie do pytania. Apropo filtra to ktos madry u mnie w hondzie zmienil na filtr z MALUCHA gaznik jest polaczony takim czarnym gumowym wezem z filtrem wchodzi do niego na wcisk , a przy gazniku jest opasany opaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) zmieniłem świece na orginalna bo juz mi moto nie chcialo sie wkrecac na obroty no i pojawil sie problem poniewaz przez ten wezyk z gaznika leje sie wrecz paliwo..co sie dzieje??wczesniej bylo wszystko ok a teraz zalewa mi swiece i moto gaśnie.. pomozcie!! jeszcze jedno pytanie.. jak wyregulowac dozownik?? sa jakies sposoby na to ?? Edytowane 25 Lutego 2010 przez Loook Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loook Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 jak złożyć przednie lagi w 80?? potrzebuje jakiegos schematu.. moze ktos mnie pokieruje?? jesli posiadacie tak wiedze to prosze o pomoc..dodam ze lagi nie maja oleju sa rozkrecone i wyciagniete jakies sprezyny..jak to mam poskladac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 W tym temacie byly gdzies linki do schematow do mtx'ow. Musisz poszukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) gaźnik reguluje sie jak w 90% motocykli są 2 śrubki jedna z spręzynka druga bez silnik musi byc rozgrzany i teraz tą bez spręzynki wkręcasz do oporu i wykręcasz 1.5 obrotu odpalasz i gazem trzymasz żeby nie zgasł, tą z spręzynką wkręcasz aż motocykl zacznie pracować bez ruszania manetką gazu Teraz wykręcasz tą bez sprężynki , podnoszą sie obroty i wtedy wkręcasz tą z sprężynką żeby te obroty zmniejszyć całośc powtarzasz małymi krokami aż do momentu kiedy wykręcenie śrubki bez spręzynki nie spowoduje wzrostu obrotów potem trzeba troche przejechać zobaczyć jak wypala sie świeca powinna mieć kolor kawy z mlekiem, jak bedzie biała to śrubke od składu mieszanki wkręcić jak czarna to troche wykręcić..... problem poniewaz przez ten wezyk z gaznika leje sie wrecz paliwo pływak sie utopił lub zaciął lub zaworek iglicowy przepuszcza... PS jak chcesz mam przednie lagi do mtxa jak cos wal na pw Edytowane 2 Marca 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojopolska Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 witm wszystkich uzytkownikow MTX 80:) jestem posiadaczem lecz mam zajechany cylinder, nie nadaje sie do szlifu niestety, i w zwiazku z tym mam pytanko czy dopasuje jakis cylinder do tego silnika?? zaznaczam ze mam chlodzony powietrzem, czy pasowal by od hondy CR80?? a moze ktos ma gdzies w piwnicy niepotrzebny do mtx 80 to chetnie kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Daj go do tulejowania nowy tłoczek i będzie jeszcze długo śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojopolska Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 w szlifierni powiedziano mi ze sie nie nadaje do szlifu i wlasnie w tym moj problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 no to jak sie nie nadaje do szlifu to trzeba rozwiercić i wprasować nowa tuleję tak jak wspomniał damiano a potem szlif robisz już pod tłoka albo nowego albo pod tego co masz. Ja taki zabieg robiłem w swoim MTX jakieś 8 lat temu i do tej pory jest super. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 poszukaj ludzi co sprzedaja mtxy na częsci tulejowanie to wydatek koło 300 zł a za tyle można kupić 2 silnik :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.