Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Hondą MTX. Tzn mam wiele z nią problemów, ale w tym momencie chcę zapytać o kopkę. Ostatnio odpalenie jej, kiedy jest zimna, jest prawie niemożliwe. Muszę na zapych. A lasce to tak trochę ciężko, jak nie ma w pobliżu wzniesienia. Kiedy kopię to raz na kilka kopów jest luźno. Nie ma oporu. I takie chrupanie chyba czuję, ale to nie jestem pewna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy kopię to raz na kilka kopów jest luźno

 

starter nie przeskakuje na ośce ?? u mnie np jest wyrobiony i przeskakuje.........

 

a jeśli nie to chyba pierścień albo łożysko wału.......

 

kompresja w porządku ??

 

a gdzie moge ja dostać ???? biggrin.gif

 

weź sobie sam z plastiku wyszlifuj

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba pasuje.....a linke prędkościomierza masz ??

 

silnik w mtx i mbx był taki sam więc linki tymbardziej chyba......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba pasuje.....a linke prędkościomierza masz ??

 

silnik w mtx i mbx był taki sam więc linki tymbardziej chyba......

 

Nie mam linki prędkościomierza, na allegro znalazłem i coś piszą o innych średnicach końcówek.

 

Musze wymienić olej i mam pytanie gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju?

 

Którą śrubkę trzeba wykręcić podczas wlewania oleju? Wydaje mi się że tą ale nie jestem pewny

http://www.wrzuta.pl/obraz/Aols4HiUGn/sruba_oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze wymienić olej i mam pytanie gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju?

 

gdzieś od spodu silnika chyba........nie chce mi sie patrzeć jutro spojrze pod mojego grata.......wyjmiesz czujnik luzu też wyleci hehehe :D

 

no podobnie nie w porządku... raczej słaba

 

jeśli wykluczas starter i nie masz dostępu do testera kompresji to musisz ściągnąc głowice i garnek żeby zobaczyć co mu jest......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Hondą MTX. Tzn mam wiele z nią problemów, ale w tym momencie chcę zapytać o kopkę. Ostatnio odpalenie jej, kiedy jest zimna, jest prawie niemożliwe. Muszę na zapych. A lasce to tak trochę ciężko, jak nie ma w pobliżu wzniesienia. Kiedy kopię to raz na kilka kopów jest luźno. Nie ma oporu. I takie chrupanie chyba czuję, ale to nie jestem pewna.

 

 

Jeśli możesz gładko ruszać kopką ręką na zimnym silniku to znaczy, że tłok już się zużył i to hmm dość poważnie :icon_mrgreen:. Mówisz też o chrobotaniu, sugerowałoby, że masz np pęknięty pierścienie, ale z tego co piszesz to w końcu udaje się ją odpalić i jeździsz, a przy uszkodzeniu pierścienia to ciężko, żeby ruszyła z miejsca. Ogólnie miałem podobny problem przed wakacjami. Tłok już się kończył, ciężko odpalała, trzeba było z 6 razy kopać na ssaniu, na domiar złego mały metalowy kawałek wpadł do cylindra i zrobił mi trochę syfu, co za tym idzie przyspieszyłem wymianę tłoka. Teraz pali od kopniaka bez używania ssania z włączonymi światłami. Ogólnie to zrób ten tłoczek, nie ma co się męczyć z odpalanie ma popych. Kupując chiński czy tam tajwański tłoczek powinnaś się wyrobić w 160 zł wliczając w to szlif. Nie ma co się bać chińczyka, od wymiany nawinąłem może 1500-2000 km, nie jest to dużo, ale nie oszczędzam go jakoś specjalnie. Najważniejsze to dotrzeć i będzie służyć. Powodzenia.

 

 

 

Tam do kolegi wyżej: Śruba spustowa oleju jest centralnie od spodu silnika, spora, powinieneś dojrzeć.

Edytowane przez DJ Volt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na forum.

Wczoraj zdjąłem dekiel od strony sprzęgła by nagwintować otwór od śruby sprawdzania poziomu oleju (o ile sie nie mylę to chyba ta po lewej od kosza sprzęgłowego). Był po prostu zjechany i przez przypadek go przekręciłem. Dekiel zszedł mi razem z pewną szpilką i podwójnym pół księżycem i teraz nie wiem w jakiej dokładnie pozycji powinien być. Zrobiłem zdjęcie jak to wsadziłem i prosiłbym was o podpowiedź czy mam przesunąć ten pół księżyc w lewo czy w prawo i o ile ząbków ? I mam jeszcze pytanie czy przy składaniu dawać uszczelką po dekiel, gdy go zdjąłem nie było pod nim uszczelki ??

O to link do zdjęcia no fotosiku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/563f4d75f7664330.html .

Z dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno - ktoś mi ostatnio powiedział, że MTXy produkowane były tylko do '92 roku, a u mnie w dowodzie jest rok 1997. Gdzie leży przekręt?

 

W momencie rejestracji w kraju, różnie to z latami bywało, szczególnie jak ktoś sobie rejestrował 80 na 50. W Urzędzie średnio przejmują się takimi rzeczami jeśli chodzi o motorowery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze jest to efekt łapówki czasem po prostu niedbalstwa urzędasów...........ja np w polisie Oc mam rok produkcji 2008 a w dowodzie jak wól pisze 1982........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...