jasiek09 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Czesc, jaki rozmiar ma dysza głowna w mtx 80, gaznik hm183 5mm czy 6mm>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorski1 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Kawałek od zębatki przedniej to powinien być ślizg czyli plastikowa rynienka po której ślizga się łańcuch. a gdzie moge ja dostać ???? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foxfire3 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Mam problem z Hondą MTX. Tzn mam wiele z nią problemów, ale w tym momencie chcę zapytać o kopkę. Ostatnio odpalenie jej, kiedy jest zimna, jest prawie niemożliwe. Muszę na zapych. A lasce to tak trochę ciężko, jak nie ma w pobliżu wzniesienia. Kiedy kopię to raz na kilka kopów jest luźno. Nie ma oporu. I takie chrupanie chyba czuję, ale to nie jestem pewna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kiedy kopię to raz na kilka kopów jest luźno starter nie przeskakuje na ośce ?? u mnie np jest wyrobiony i przeskakuje......... a jeśli nie to chyba pierścień albo łożysko wału....... kompresja w porządku ?? a gdzie moge ja dostać ???? biggrin.gif weź sobie sam z plastiku wyszlifuj Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daros12 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Siema, w mojej Hondzie MTX 80 (HD08) mam włożone zegary od Hondy MBX, chce kupić linke obrotomierza i nie wiem czy końcówka która wchodzi do licznika w MBX różni się od tej z MTX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 chyba pasuje.....a linke prędkościomierza masz ?? silnik w mtx i mbx był taki sam więc linki tymbardziej chyba...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foxfire3 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 starter nie przeskakuje na ośce ?? u mnie np jest wyrobiony i przeskakuje......... a jeśli nie to chyba pierścień albo łożysko wału....... kompresja w porządku ?? no podobnie nie w porządku... raczej słaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daros12 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 chyba pasuje.....a linke prędkościomierza masz ?? silnik w mtx i mbx był taki sam więc linki tymbardziej chyba...... Nie mam linki prędkościomierza, na allegro znalazłem i coś piszą o innych średnicach końcówek. Musze wymienić olej i mam pytanie gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju? Którą śrubkę trzeba wykręcić podczas wlewania oleju? Wydaje mi się że tą ale nie jestem pewny http://www.wrzuta.pl/obraz/Aols4HiUGn/sruba_oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Z tego co widać na zdjęciu, to ta śruba jest wkręcona do pompy wody ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Musze wymienić olej i mam pytanie gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju? gdzieś od spodu silnika chyba........nie chce mi sie patrzeć jutro spojrze pod mojego grata.......wyjmiesz czujnik luzu też wyleci hehehe :D no podobnie nie w porządku... raczej słaba jeśli wykluczas starter i nie masz dostępu do testera kompresji to musisz ściągnąc głowice i garnek żeby zobaczyć co mu jest...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 (edytowane) Mam problem z Hondą MTX. Tzn mam wiele z nią problemów, ale w tym momencie chcę zapytać o kopkę. Ostatnio odpalenie jej, kiedy jest zimna, jest prawie niemożliwe. Muszę na zapych. A lasce to tak trochę ciężko, jak nie ma w pobliżu wzniesienia. Kiedy kopię to raz na kilka kopów jest luźno. Nie ma oporu. I takie chrupanie chyba czuję, ale to nie jestem pewna. Jeśli możesz gładko ruszać kopką ręką na zimnym silniku to znaczy, że tłok już się zużył i to hmm dość poważnie :icon_mrgreen:. Mówisz też o chrobotaniu, sugerowałoby, że masz np pęknięty pierścienie, ale z tego co piszesz to w końcu udaje się ją odpalić i jeździsz, a przy uszkodzeniu pierścienia to ciężko, żeby ruszyła z miejsca. Ogólnie miałem podobny problem przed wakacjami. Tłok już się kończył, ciężko odpalała, trzeba było z 6 razy kopać na ssaniu, na domiar złego mały metalowy kawałek wpadł do cylindra i zrobił mi trochę syfu, co za tym idzie przyspieszyłem wymianę tłoka. Teraz pali od kopniaka bez używania ssania z włączonymi światłami. Ogólnie to zrób ten tłoczek, nie ma co się męczyć z odpalanie ma popych. Kupując chiński czy tam tajwański tłoczek powinnaś się wyrobić w 160 zł wliczając w to szlif. Nie ma co się bać chińczyka, od wymiany nawinąłem może 1500-2000 km, nie jest to dużo, ale nie oszczędzam go jakoś specjalnie. Najważniejsze to dotrzeć i będzie służyć. Powodzenia. Tam do kolegi wyżej: Śruba spustowa oleju jest centralnie od spodu silnika, spora, powinieneś dojrzeć. Edytowane 30 Sierpnia 2008 przez DJ Volt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam, jestem nowy na forum. Wczoraj zdjąłem dekiel od strony sprzęgła by nagwintować otwór od śruby sprawdzania poziomu oleju (o ile sie nie mylę to chyba ta po lewej od kosza sprzęgłowego). Był po prostu zjechany i przez przypadek go przekręciłem. Dekiel zszedł mi razem z pewną szpilką i podwójnym pół księżycem i teraz nie wiem w jakiej dokładnie pozycji powinien być. Zrobiłem zdjęcie jak to wsadziłem i prosiłbym was o podpowiedź czy mam przesunąć ten pół księżyc w lewo czy w prawo i o ile ząbków ? I mam jeszcze pytanie czy przy składaniu dawać uszczelką po dekiel, gdy go zdjąłem nie było pod nim uszczelki ??O to link do zdjęcia no fotosiku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/563f4d75f7664330.html .Z dzięki za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foxfire3 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Jeszcze jedno - ktoś mi ostatnio powiedział, że MTXy produkowane były tylko do '92 roku, a u mnie w dowodzie jest rok 1997. Gdzie leży przekręt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Jeszcze jedno - ktoś mi ostatnio powiedział, że MTXy produkowane były tylko do '92 roku, a u mnie w dowodzie jest rok 1997. Gdzie leży przekręt? W momencie rejestracji w kraju, różnie to z latami bywało, szczególnie jak ktoś sobie rejestrował 80 na 50. W Urzędzie średnio przejmują się takimi rzeczami jeśli chodzi o motorowery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 nie zawsze jest to efekt łapówki czasem po prostu niedbalstwa urzędasów...........ja np w polisie Oc mam rok produkcji 2008 a w dowodzie jak wól pisze 1982........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.