klosik Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Mam simsona s51 i mam w nim założone nowey cylinder 60cc i gaźnik BING 17, łożyska wszystkie japońskie RS, wypełniny wał. Niedługo go zacznę docierać jak nie będzie mrozów :? , i czy po 1tyś km spokojnej jazy do 5tyś obr. silnik będzie dobrze dotarty? czytałem większość na forum o docieraniu ale jeszcze raz to poruszam, a czy wypełniony wał sprawia że silnik będzie miał wyższe obroty? Co myślicie o takim małym tuningu , po dotarciu planuje jeszcze kupić tłumik sportowy(niemiecki orginał), co możecie mi doradzić o tuningu optycznym czy odnowić go jak orginał i jaki kolor jest najładniejszy? Planuje też zmienić zębatke w silniku na 17zębów czy silnik da rade(po dotarciu) bo będe docierał na 15. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Przy zmianie cylindra wystarczy docierać tylko przez 200-300 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Po 800 jest już dotarty dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Ale niech cie nie kusi za bardzo dodawanie gazu na początku.Ja tak robiłem i niestety źle na tym wyszedłem.Simek po dotarciu (500km) nie miał takiej mocy jak inne.I myśle ze po 500km powinien być już dotarty :-) tylko go nei piłuj :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosik Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 dzięki za info i postaram się nie dać skuśić na dodanie gazu:)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatter Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 A powiedzcie mi jak docierac mz 150, bo w ksiazce jezdze motocyklem mz pisze, ze jak sie bedzie jezdzilo na wysokich obrotach to sie zatrze, a jak na niskich to nie bedzie potem rozwijal mocy. Powiedzcie mi jak to jest, slyszalem tez, ze nie wolno jezdzic caly czas na tych samych RPM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Ja dokładnmie nie wiem jak to jest w mz ale słyszałem że to trzeba stopniowo powoli zwiększać jazde coraz to na wyższych obrotach.np na poczatku tylko do 4tys przez 150km.pozniej do 6tys przez ileś tam km. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 ja docieralem 500 km zrobilem 12 tys km od tamtej pory...Fakk faktem na kazdej czesci mam jakis luz..Na Lozyskach na wale szczegolnie(c3) ale mimo to simson pali mi na kopa i staje na kolo...na 2 Biegu!!!!!;]Jezdzilem bardzo ostroznie ..jednak te cylindry ze sklepu nowe to jest shit..tuleja jest miekka i szybko robi sie uskok...polecam zrobic szlif oryginalnemu niemieckiemu cylindrowi(ma nabite jakies nr miedzy zebrami) na 50cmm 2 szlif i kupic oryginalny tlok za 60 zloty z pierscieniami(nie ma 60 cmm tlokow niemieckich) i w tedy zalozyc ladnie totrzec i moc jest naprawde wieksza i to dosyc odczowalnie niz na nawt dobze dotartym tym 60 cmm poslkim czy tam węgierskim :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 6 tys na dotarciu?? w Mz 150?? Czy cie poj***lo?? 4,5 tys. to granica ktorej nie powinno sie przekraczac w Mz podczas docierania. Mam oryginalna ksiazke serwisowa do 250. I jestem gotow powiedziec ze w ksiazce "jezdze..(czyms tam)" jest wiecej klamstwa niz prawdy. Tak samo ksiazke do naprawy TS250. O Boże!! Jakie porownania "niemalze rakietowe przyspieszenia" 8O. Wierzmy we wszystko co pisze polska literatura i naogladajmy sie "jednosladu" to wszycy bedziemy mieli kisiel pod deklami i na nich berety z antenka. Pozdro Ps. Okres docierania w Mz to 1,5kkm. Pozdro jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Przecież pisałem że dokałdnie nie wiem jak to jest w Mz więc nie miejcie od mnie pretensji.Np ja mam tak napisane w książce od suzuki i tak samo mowił mechanik żeby simsona docierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Tylko ze w suzuki silnik sie kreci ok. 10tys. A simek sie konczy przy 6700-7000 zalezy w jakim stanie jest. Na zegarach w Mz jest dokladnie wypunkowane w jakich obratach ma sie go docierac i do jakich predkosci na poszczegolnych biegach dochodzic. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 ,,Tylko ze w suzuki silnik sie kreci ok. 10tys" yyy szkoda tylo ze Najprawdopodobniej te suzuki mają pokryty cylinder nikasilem :P Wiec cos mi sie widzi ze te cylindry sie dociera wiele krucej niz zeliwny w MZ :idea: :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 a powiedzcie mi coś na temat gaźników bing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Mam oryginalna ksiazke serwisowa do 250. I jestem gotow powiedziec ze w ksiazce "jezdze..(czyms tam)" jest wiecej klamstwa niz prawdy. Tak samo ksiazke do naprawy TS250. O Boże!! Jakie porownania "niemalze rakietowe przyspieszeniabyćmoże w tych książkach jest wiele porad i uwag, które mijają się z prawdą, jednak pisali je mądrzy ludzie tłumacząc z niemieckiego oryginału, więc nie są to treści wyssane z palca. A no i nie zapominajmy, że w tych czasach (lata 70./80.) mzetki były najszybszymi maszynami dostępnymi dla większości obywateli bloku wschodniego, i stąd te okreslenia. Ale prawdą jest to, że czytając te książki nieraz pojawiał mi sie uśmieszek na twarzy........urok tamtych lat które nigdy już nie wrócą........... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Tylko ze w suzuki silnik sie kreci ok. 10tys" yyy szkoda tylo ze Najprawdopodobniej te suzuki mają pokryty cylinder nikasilem Wink Nie ma. Pozatym nicasilu sie nie dociera.Ogólnie najważniesze jest piersze 100km od niech najwiecej zależy. Ogólnie to mało gazu, częste przerwy. Dobry olej i mieszanka 1:30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.