cypek41 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Mam taki problem w suzki rg 80.Gdy zapalam motor wchodiz on na wysokie obroty.Gdy wyreguluje na obroty takie jakie maja byc (1,5tys) i dodam gazu to dalej wejdzie na wysokie obroty ale juz nie chce spasc.Czyscilem gaznik ,linka tez jest ok ,wszystko tez jest dobrze zalozone wieć co to moze byc :?: :?: Zauwazylem ze moto tak jakby mniej reagowalo na gaz nie wkreci sie od razu na obroty tylko jakos tak mu ciezko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Może dostaje lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 No sprawdzałem przed chwilką wszystkie połączenia filtra powietrza i wszystko wygłada ok.Więc nie wiem co to mozę być i skąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 moze paliwo nie dochodzi jak sie koczy paliwo moto nabiera wysokich obrotow po czym gasnie moze cos przytkane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Nie paliwo jest i leci jak z kranu.Więc tak możliwość odpada.Anie ma jakiegoś sposonu żeby sprawdzić gdzei ewentualnie dostaje sie to lewe powietrze? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 pryskac samostartem na ewentualne miejsca gdziem moze lapac lewe powietrze jak bedzie nieszczelnosc to zwieksza sie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 OO nie wiedziałem o tym dzieki za info Mati.Jutro jak będzie czas to zobacze na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 W paliwie nie chodzi o to że jak jest to "leci jak z kranu" nie chodzi tu chyba bynajmniej o kranik. Może zawiesza ci się zaworek iglicowy i gdy skończy sie paliwo w komorze pływakowej to motor gaśnie. Ale i tak nie rozwiązuje to twojego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Nie moto nie gaśnie tylko nei chce spadać na normalne obroty.Dam gazu moto się wkręci i dopioro po dłuższech chwili opada.Jak ustawie obroty i nic nei robie to moto sobie spokojnie chodzi.Tylko jak dodam gazu to się j*b**e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 a cos z filtrem powietrza robiles? moze zapchany czy co i ma zla przepustowosc powietrza niektore 2t tak sie zachowuja jak twoj po zdjeciu filtra powietrza albo zalozeniu niewlasciwego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 no jak ściągne całe to gówno pod siedzeniem i nie ma filtra to tak jakby moto się lepiej zachowywało.Ale czyściłem to co da rady ściagnać i dalej nie tak.Zauważyłem że jest spóźniona reakcja na gaz i tak jakby za mało powietzra dostawało.Tak mi się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 wyciagnij gaznik i sprawdz dokladnie dysz....moze po prostu dostawac za duzo paliwa na dyszach...terz jest zimno wiec moze sie tak dziac......2 sprawa sprawdz dokladnie przepustnice....filtr moze miec male znaczenie.......tu chodzi raczej o rzeczy zwiazane zbyt duza iloscia mieszanki....sprawdz dokladnie gaznik...pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 sprawdz ponownie gaznik jak pisal max264 jak nie pomoze to moze regulacja skladu mieszanki cos da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 ja mam to samo w mz 250 !! Co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Ja w 150tce tak mialem bo mialem zerwany gwint z nakretce tej co sie wklada przepustnice, i jak wkrecalem to na szmatki itp to tak sie dzialo....(to wam raczej nie pomoze. A kumpel mal tak w 251 bo mial pękniety kruciec od gazniki( adam sprawdz kurciec-to co lączy gaznik z cylinderm) czy nie masz pekniec lub moze jest słabo dokręcone itp. oblookaj sprawe bo to W etz czesto sie zdarza..... Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.