eloelo Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 pytanie: jako ze yz 80 stoja duzo taniej niz yz 125-czy jest duza roznica miedzy tymi pojemnosciami i moca?? czy mocno sie to odczuwa?? Slyszalem ze 80 i 125 w crossach sa bardzo porownywalne...jesli wybralbym 80 moge wtedy za ta sama cene celowac rocznik 3-4 lata mlodszy:)yz 80 ma ok. 30 KMa yz 125 ok. 40 KMdzieki temu ze 80 jest lekka ladnie gania ale co z tego skoro silnik jest jeszcze bardziej wyzylowany niz w 125 :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 dzieki temu ze 80 jest lekka ladnie gania ale co z tego skoro silnik jest jeszcze bardziej wyzylowany niz w 125 :] Do tego nie ma strowania wydechem co daje jej charakterystyke mocy typu on/off i jest na małych kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 ja mam yz80 i cr125 i powiem ze 80 jest tak dzika ze to strach!! Powiem ze jest BARDZO SZYBKA. Ale co z tego skoro mniejsze kola i zawiechy powoduja ze ma gorsze wlasciwosci jezdne. Szczególnie odczuwalne na piachach. No ale tak jak 80 wpada sie w winkle to jest marzenia dzieki temu ze jest mala to na torze mozna nia robic co sie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Przeciez to sa wyznaczniki kazdej crossowki 125cm3 2t a nie tylko YZ125Ale chyba YZ125 (jesli sie nie myle ) jest najmocniejsza w klasie 125Mam 3 kumpli na 3 YZ125 (roczniki 98,99,02) i na prostej zawsze zyskuję w stosunku do nich. W YZ 125 masz z tyłu amor na dźwigni-3 razy więcej łożysk, tulejek i innych pierdół niż w SXie. YZ jest niższa (przynajmniej te egzemplarze na których siedziałem) ale za to ma wygodniejsze siedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lulek001 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Jeżeli jesteś początkujący, to na każdym crossie będzie Ci się jeździć tak samo - poprosty będzie Ci się maszyna wyrywać spod tyłka. Bo to czy ma ona 34 KM czy 40 KMA, to nie ma większego znaczenia. I tak mocy jest pod dostatkiem!Utrzymanie wyczynowego motocykla nie należy do tanich, zwłaszcza, jak celujesz w starsze roczniki. Zasada jest następująca. Kupujesz motor za 5.000 PLN, to wkładasz w niego 3.000 PLN na dzień dobry, jak kupisz za 8.000PLN, to dołożysz 1000 PLN, a jak za 15.000, to nie dokładasz nic i jeździsz amatrosko i masz głowe spokojną.Pamiętaj, że im starszy motor, tym bardziej wyjeżdżony i tym mniej opłaca się go naprawiać. Naprawa, niezależnie czy motor kosztuje 5.000 PLN, czy 15.000 PLN kosztuje tyle samo, np. robocizna i części. Wniosek jest taki, że na starszych motocyklach ludzie oszczędzają jak mogą, bo ich nie stać na naprawy, zwłaszcza gruntowne na markowych podzespołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 YZ125 (jesli sie nie myle ) jest najmocniejsza w klasie 125GłupotaJeździłeś na Yz że tak sądzisz,albo na innych crossach,jeśli nie miałeś do czynienia z nimi to nie opowiadaj bzur. Za 5tys dorwiesz RM 125 tak z 95 rok,tak samo z KX lub CR :) ,o Yz pomarzyć, za 5tys to Yz rok 94-95. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 mam pytanie odnosnie kx 80.Jest na forum moze posiadacz czegos takiego??mialem ostatnio okazje przejechac sie honda cr 80 i musze powiedziec ze wrazenia calkiem pozytywne...tak wiec zastanawiam sie czy nie warto by bylo zastanowic sie nad jakas 80ccm...mysle ze pojezdzilbym sezon lub dwa i pozniej przesiadka na wieksze...:D kombinuje tak, poniewaz ceny 80-tek sa o wiele bardziej atrakcyjne niz 125....;) chcialbym sie jeszcze dowiedziec, czy nie byloby problemu jezdzic na takiej 80-tce z waga ok. 60kg i wzrostem 180cm?pzdr i czekam na wasze wypowiedzi<szczegolnie posiadaczy 80ccm:)> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Ja miałem yz 80 ale byłem mniejszy. Na torze całkiem fajnie sie tym jeździło.W terenie brakowało dołu i większych kół. Zaletą było to że mogłem ten motocykl przenosić przez błoto bo był bardzo lekki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 kumpel miał kiedys CR 80 z podajze 85' całkiem fajnie chodziła dopóki jej nie z katował :-D raz nawet jechalismy na niej w trójke :D , takze spokojnie przy twojej wadze "80-stka" da sobie rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 rgg 166 a jaki masz wzrost?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 czy nie byloby problemu jezdzic na takiej 80-tce z waga ok. 60kg i wzrostem 180cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapek Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 YZ125 (jesli sie nie myle ) jest najmocniejsza w klasie 125GłupotaJeździłeś na Yz że tak sądzisz' date='albo na innych crossach,jeśli nie miałeś do czynienia z nimi to nie opowiadaj bzur. Za 5tys dorwiesz RM 125 tak z 95 rok,tak samo z KX lub CR :D ,o Yz pomarzyć, za 5tys to Yz rok 94-95.[/quote'] Jak by była YZ najmocniejsza i wogole to by nikt niejezdizł CR , KX ,RM :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Kupujesz motor za 5.000 PLN' date=' to wkładasz w niego 3.000 PLN na dzień dobry, jak kupisz za 8.000PLN, to dołożysz 1000 PLN, a jak za 15.000, to nie dokładasz nic i jeździsz amatrosko i masz głowe spokojną.[/quote'] troszeczke przesadzasz nie zawsze jest tak jak mowisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 lulek001 napisał: Kupujesz motor za 5.000 PLN, to wkładasz w niego 3.000 PLN na dzień dobry, jak kupisz za 8.000PLN, to dołożysz 1000 PLN, a jak za 15.000, to nie dokładasz nic i jeździsz amatrosko i masz głowe spokojną. troszeczke przesadzasz nie zawsze jest tak jak mowisz .Jeżeli chcesz normalnie jeździć to tak jest prawie zawsze. Dużo osó ma crosówki i o nie nie dba. Potem jak przejadą sie zadbanym motocyklem to są w szoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 no dokladnie bo to jest normalne!! tak samo jak niektórzy mówią że moto po zawodniku to zajechane a to GÓWNO PRAWDA ja bym chciał taka yzf po kedzierskim albo sx o kurowskim. Bo lepiej kupic moto od zawodnika ktorego sie zna i wiemy ze on o to dba, niż po kimś kto już jakoś jeździ ale szkoda mu hajsu na servis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.