Skocz do zawartości

Mala sprawa - GSX600 F


the-one
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pytalem sprzedajacego z allegro, mowi ze to od 750ki i nie wie czy bedzie pasowal do 600.

 

Mam mala dziurke na jednym z wydechow zaraz za kolankiem do tylu, i nie wiem czy mozna cos takiego spawac, czy material nie jest za cienki?

 

Pozatym moj wydech bierze juz rdza, chcialbym go przejechac papierem sciernym i pomalowac (zakonserwowac) jaka farba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech od 750 nie pasuje do 600 - jest nieco dluzszy i ma inne wygiecie pod cylindry. Kolega przerabial ten problem w praktyce...

 

 

Wydechy w tym typie systematycznie pokrywaja sie rdza. Ja praktycznie po kazdym sezonie biore szlifierke w lapke i poprawiam papierem. No chyba, ze to ja mam takiego pecha i nie moge trafic na dobra farbe do wydechow :? . Koncowe elementy rury trzymaja idealnie, a kolektory bledna, luszcza sie i pokrywaja rdzawym nalotem.

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywalem standardowych dostepnych w sklepach z lakierami. Oczywiscie mowie o dedykowanych do wydechu, zaroodpornych do 650 stopni, w cenie okolo 30zl za spray. :)

 

A swoja droga to chyba jakis idiota projektowal wydech do GSXFa. Po jaka cholere uklad wydechowy stanowi jedna calosc? Nie mozna bylo zrobic mozliwosci rozdzielenia tlumikow od kolektorow zamiast idiotycznego lacznika lewej i prawej strony?

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mam nerwa, dzis jest niedziela a ja wlasnie caly wysmarowany wrocilem z garazu, draznila mnie sprawa z syczeniem w okoloicy gaznikow. Pozniej odpalilem moto i chodzilo sobie na wolnych obrotach az wkoncu zgasl i nie chcial zapalic, tzn lapal ale jak puscilem "start" to gasl. Sprawdzilem co ze swiecami (ktore kupilem we wtorek - DR8ES) i okazalo sie ze dwie juz siadly - nie maja iskry-a pozostale dwie zwawo daja jasnosc, sprawdzilem - prad idzie z kazdej faji. Pozatym mam maly wyciek oleju, ale nie moge dokladnie zlokalizowac skad.

 

mysle o tym zeby oddac moto do serwisu http://www.motorland.com.pl/

przed rejestracja, odrazu by mi sprawdzili caly silnik (ew. regulacje,czyszczenie) i ten cholerny wyciek ktory mnie tak drazni - tylko za jaka cene, jak myslicice ile by to kosztowalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...