Waldi Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 8O 8O 8O 8O 8O Sporo. Nie jest to jeszcze moj motor ale prawdopodobnie bedzie. I nie ulega watpliwosci, ze filtr i olej do wymiany, ale regulacja zaworow to nie widze takiej potrzeby. Ten motor bardzo ladnie chodzi. Na 1 nic nie szarpie, reaguje ( jak jest rozgrzany ) bardzo dobrze na ruch manetki, wkreca sie ladnie na wysokie obroty. Nie znam sie na motorach, ale jako uzytkownik po przejechaniu tych 500 km nie odczuwam takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 ale jako uzytkownik po przejechaniu tych 500 km nie odczuwam takiej potrzeby.Ty możesz nie odczuwać, ale motocykl jak najbardziej. Mój też pięknie chodził, wszystko cacy, a jak silnik został rozebrany to się okazało, że wszystkie płytki zaworowe do wymiany. Lepiej ściśle trzymać się terminów przeglądów niż potem żałować. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Najlepiej spytaj się poprzedniego właściciela kiedy robił te regulacje, czasami pod siedzeniem przyklejają kartkę z takimi danymi i wtedy będziesz wiedział wszystko. Jak dobrze pamiętam regulacja zaworów co 12 tys. pzdr i bezawaryjnej @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Jezeli co 12 tys do 10000 przedemna :D Jest mozliwosc zamonotwania w GSie crashpady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Jest mozliwosc zamonotwania w GSie crashpady ? owszem jest, nie ma najmniejszego problemu - odezwij sie na gg to dam Ci kontakt do niego.... koszt to 100zł (pytałemm, bo chciałem do siebie założyć) Jeśli, by Ci się crashpady odwidziały ( żebyś nie płodził postów po 1/2 linijki ) to gmole też możesz założyc - mogą byc droższe jeśli będą chromowane mianowicie ok. 200zł. Ale na bajzlu motocyklowym można wychaczyc taniej......niekoniecznie chromowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 co to sa gmole ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 co to sa gmole ? :lol: przepraszam ale dopiero teraz spostrzegłem że masz wersje F a nie E - tak więc gmole odpadają. ps. prostym językiem mówiąc: sa to takie rurki odpowiednio wyprofilowane i połączone - które przykręcasz do ramy .... i są mniej estetyczne - zresztą to też kwestia gustu. Ale crashpady napewno są skromniejsze .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Czolem! Metalowe zabezpieczenia silnika przed jego zniszczeniem w przypadku wywrotki.Zazwyczaj w postaci metalowych rurek, na ktorych motocykl sie oprze w razie gleby (na nich, a nie na pokrywach silnika). Pozdrawiam PSMoj GS tez ladnie (dla mnie) chodzil, a mial 4x za duze luzy zaworowe. Zjezdzilem tak kilka tys km i kosztowalo mnie to regeneracje glowicy (zamiast 60zl za regulacje zaworow (sma robota) zaplacilem 600 :D (calosc)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Mam jeszcze male pytanie. Sprawdzilem ile oleju ma. Wyszlo w zasadzie, ze go nie ma.Po przechyleniu motoru na prawa strone zmoczyl sie koniuszek patyczka. Tak wiec stan oleju w silniku jest fatalny. Dzisiaj jeszcze zakupie SYNTETIC LOTOS 10W40. Ile litrow mam zakupic ? Ile wchodzi w ten motor oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Czolem! Wchodzi 3 litry.Mysle, ze Tobie brakuje na max litra.Ale wez sobie na zapas (2-3 litry), bo dolewki na pewno Cie nie omina.Chyba, ze nie chcesz dolewa, tylko wymieniac olej. To od razu chwytaj banke 4l. Wlejesz 3 i masz litr na dolewki.Ale ten litr i tak szybko zniknie 8). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Mowie powaznie, caly kij jest suchy. Dopiero jak przechylam go to koncowka jest usmarowana. [ Dopisane: 06-12-2005, 18:05 ]Ten olej Syntetic LOTOS 10W40 bedzie dobry ? Bo jezdzilem na Castrolu ale bede sposzczac wszystko i nowy lac. Wiec chyba moze byc. Jak to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Jak czytam twoje posty to dochodzę do wniosku, że rzeczywiście ten motocykl jest dla ciebie za słaby... :? lepiej przesiadź się na gsxr-a, bo to 46 konne coś nie daje rady. Wierzę mocno, że te przejechane 500 km w zimie dało ci super pogląd o tym motoycklu. pzdr i życzę dłuuuuuuuuuugich prostych@starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Lepiej taki, niż żaden! Ale po co syntetyk? użyj półsyntetycznego motocyklowego, np. Motul 5100 (bardzo dobrze sprawdza się w GSach. Raczej lej oleje motocyklowe, chociaż sa na 4um ludzie testujący oleje samochodowe w silnikach motocyklowych. Olej w GSie smaruje, chłodzi i pracuje w nim sprzęgło (tzw. sprzegło mokre) więc docelowo zmieniaj na przyzwoity motocyklowy. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 No ale ten lotor to do motorow. Nawet jest napisane na opakowaniu MOTOR OIL . Gdybym mial kase to odrazy bym sobie kupil gsx 600 r i wydaje mi sie ze sprostal by on moim oczekiwaniom [ Dopisane: 06-12-2005, 18:25 ]jest jedno ale... Caly czas mi znajomy powtarza zebym tym przejechal przynajmniej 5000 km i nabral wyczucia. Uwaza, ze 600etka jest za duza i krzywde sobie zrobie. Suzuki GSX 600 SRAD 106KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Czolem! Masz dobrego kolege.Jak jezdzisz w jeansach, to stary nawet nie mysl o czyms lepszym od GSa... Motor oil to chyba nie chodzi o to, ze to olej motocyklowy tylko silnikowy.Na opakowaniu powinno pisac, ze to olej 4T, lub wyraznie motorcycle. Przeczytaj, czy na opakowaniu wymienione sa motocykle, wsrod pojazdow, dla ktorych olej jest przeznaczony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.