Bubaziom Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Witam. Mam Suzuki Ts 50 chłodzone powietrzem i zastanawiam sie co zrobic aby poprawic jej osiągi. Wiem ze najwiecej dała by mi zmiana cylindra na sportowy np.75cm, ale jakie firmy polecacie, a jakiej raczej unikac?? co oprucz tego mogłbym wymienic i w jakiej cenie?? :?: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Jedyne co Ci polece to to zebys napisal na gg do Enduroboja 8) On Ci na pewno powie co i jak masz zrobic, zeby twoja Ts smigala jak trzeba :P Pozdr. Magik 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Ja bym kupił jakiś tańszy cylinder 70cc, w 100% odblokował, kupił jakąś tuningową końcówkę (w józefowie robią za 80zł), i pobawił się z większym gaźnikiem.Magik Enduroboj miał suzuki ts 50xk to racja ale wersja japońska- silnik inny.....Tzn częściowo to samo częściowo zupełnie inny! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 tłumik juz wypatroszyłem i narazie nie zamierzam kupowac końcówki. A ile mogłby kosztować taki najtańszy cylinder 70cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 hmmm Air sail 70cmm na nikasilu jedno pierscieniowy podajze 711zl we wroclawiu to z tych lepszy a tak to widzialem juz za 400 ale lipa na 2 pierscieniach zeby pierwszy byl chociaz ,,L" a drugi cienki a to 2takiej sredniej grubosci 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Airsal do cieczaka 70ccm w mielochu z nicasilem kosztuje około 700zł. Fakt na jeden pierścień, części zamnienne do tego kitu tuningowego są łatwo dostępne ale bardzo drogie np: tłok-260zł. Nie wiel ile airsal do powietrzaka :?: Słabszy tuning także sporo pomoże a można kupić cały zestaw za niewiele ponad 300zł. Co do końcówki to jeźdżiłem bez :P. W TSce końcówka zdejmuje się bajecznie łatwo a dźwięk bez niej jest o wiele lepszy :!: Ja nie miałem pustego dyfuzora, ale po zdjęciu końcówki przyrost mocy był na serio odczówalny :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 no ja wywaliłem wszystko z całego wydechu- i z tłumika właściwego i z końcówki. Zanim wyjade zza zakrętu to tak jakby jakas 350cc conajmniej:P :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 no ja wywaliłem wszystko z całego wydechu- i z tłumika właściwego i z końcówki. Zanim wyjade zza zakrętu to tak jakby jakas 350cc conajmniej:P No to bardzo dobrze, teraz zostało Ci tylko zmienić cylinder. Podzwoń po serwisach, albo zadzwoń do mielocha czy mają Airsale do chłodzonych powietrzem :!: A jak nie mają, to trzeba dzwonić po innych serwisach. Odezwij się na gg to Ci dam namiary. Ewentualnie możesz pobawić się ze zmianą przełożenia. A przy okazji tuningu jak masz kase to możesz pomyśleć o wymianie korbowodu, i zarazem łożysk na wale żeby wszystko była na perfect. Korbowód Metrakit w Mielochu kosztuje 160zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 no ja wywaliłem wszystko z całego wydechu- i z tłumika właściwego i z końcówki. Zanim wyjade zza zakrętu to tak jakby jakas 350cc conajmniej:P Z koncowki wywalac wszystko to bzdura bo i tak przelotu nie uzyskasz Co do ceny cylindra to z kpl. tłokowym (czyli wszystko co Ci potrzebne) kosztuje on +-300zł (do powietrzaka) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Z koncowki wywalac wszystko to bzdura bo i tak przelotu nie uzyskasz W sumie Max ma racje. Końcówka powinna być przelotowa czyli (Rura, w niej wkład z rurki takiej dziurkowanej o średnicy 18-20mm a pomiędzy tymi dwiema rurkiami powinna być wata szklana dla wyciszenia,) Wtedy moto wbrew pozorom nie będzie takie głośne ale za to będzie odczuwalny przytost mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Bubaziom nie wiem czy to jest takie cos ale moze moze : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73676336 :?: Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No mam 600 zł ale musze jeszcze motor zarejestrować. a dałbym rade sam zrobic taki tłumik o jakim piszecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No mam 600 zł ale musze jeszcze motor zarejestrować. a dałbym rade sam zrobic taki tłumik o jakim piszecie??Wydaje mi się że tak, ze spawaniem powinieneś się zmieścić w 50zł. Enduroguy robił takie tłumiki, a przynajmniej próbował :) Rejstracja to jakieś 100zł. Na serio rozejżyj się za kitem tuningowym, jeżeli wał i łożyska masz w dobry stanie to to narazie wystarczy :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No ja cos takiego wykombinowalem i w 50zł sie zmiescilem:http://bikepics.com/pictures/354241/http://bikepics.com/pictures/354242/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ktory rocznik? Bo jak kolo '80 to mozesz miec seryjnie cylinder 80cc tylko zablokowany do 50cc przez tuleje (tak jak w moim Zr 50 K X1 :)). A silnik podobno w TS i ZR byl taki sam. Tak przy okazji mam pytanie: czy do silnika powietrznego mozna wstawic cieczowy? Czy da sie to jakos pozniej przerobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.