LAMASSU Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Obecnie jezdze plastikiem CBR a kiedys w przyszlosci bedzie jakis cruiser . :oops: Pewnie mnie teraz co niektorzy wysmieja,ze nie mam osobowosci.Otorz mam :) jest to milosc do motocykli nie wazne w jakim wydaniu a teraz mnie naszla chec dokupic jakiegos crossa bo okolica az zacheca do zabawy :P .Zastanawiam sie nad 250 poniewaz nie mam zadnego doswiadczenia z takim moto a boje sie ,ze 125 moze sie szybko znudzic o wiekszych juz nawet nie mysle.Myswle ,ze cos poradzicie w tej kwesti jaka marka i model i czy to ma byc czterosow czy dwujeczka bo rozne opinie slyszalem.Suzi DR250 mam okazje kupic ale moze to zly wybor? [ Dopisane: 29-11-2005, 23:58 ]Myswlemysle [ Dopisane: 29-11-2005' date=' 23:59[/i'] ]a jeszcze jedno moto od 8-11tys.zl :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 jak pierwszy motor w teren to 125 2suw moim zdaniem wystarczy, a jak 4suw to 250. tez zalezy za jakie pieniadze, czy tor czy bardziej las, taplanie sie w wodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 a jak 4suw to 250. tak ale nigdy dr 250. jak DR to tylko 350 :!: :!: :!: Określ budżet to coś wymyslimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Piszesz ze okolica zachęca do zabawy także wnioskuje ze wolalbys raczej enduro niz crossa (cross to motocykl na tor a nie do lasu). Masz 30 lat, doswiadczenie z motocyklami, takze nie ma co setki w 2t kupowac...Za tą kase mozesz juz pomyslec o KTM'ie LC4, Hondzie XR lub Yamaha TTr. Sprzety w terenie napewno Cie nie zawioda, no i co do mocy tez napewno nie powinienes narzekac (ewentualnie na nadmiar :) ). Nie wiem jak jest z awaryjnoscia ale lata u nas koles na XR'ce i widze ze sprzet sobie bardzo dobrze radzi, a czlowiek nie ma z nim problemow i go sobie chwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Budżet jest już: 8-11k.Bardziej nurtujące pytanie, to po co ma być ten motocykl? Do motocrossu czy uprawiania szeroko rozumianej turystyki enduro w wydaniu nieco ostrzejszym?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Lamassu- mysle ze XR 400-600- za taka kase mozna co dostac-600 lepsza wieksza moc i moment- moj faworyt- tylko pamietaj sprzety musza byc mechanicznie O.K.Zanim cos kupisz obejrzyj dokladnie. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 moto ma byc do zbawy glownie pola . las.pagorki ,jazda na kole ,skoki ,zabawa :P zadnego plywania w wodzie :D i zeby wmiare tanie w utrzymaniu bo juz cebra swoje pobiera :-D i zebym sie nie zabil bo to pierwszy cross :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 no to moze dr 350 :Ppoczytaj o niej jest kilka temaatow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 tylko pamietaj sprzety musza byc mechanicznie O.K.Zanim cos kupisz obejrzyj dokladnie. Janek.to juz musze jakiegos znawce zabrac bo ja w tym jestem nemo :oops: [ Dopisane: 30-11-2005' date=' 00:26[/i'] ]boje sie brac 400 i 600 bo to juz chyba potwory :-) [ Dopisane: 30-11-2005, 00:28 ]nawet na 125 nie jezdzilem :oops: [ Dopisane: 30-11-2005, 00:31 ]ak ale nigdy dr 250. jak DR to tylko 350 a dlaczego? Jest do sprzedania 2000 r. za 8' date='900 [ [i']Dopisane: 30-11-2005, 00:35 ]SORY ALE NAJEBALEM :oops: :oops: :oops: chodzilo mi o RM 250 :oops: [ Dopisane: 30-11-2005, 00:38 ]http://allegro.pl/show_item.php?item=73760527 [ Dopisane: 30-11-2005, 00:39 ]http://allegro.pl/show_item.php?item=73760527 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Bierz 4-suwa, a jak 2-suwa- niech dorzuca do motorka cysterne benzyny :-D A z 400-600 dasz rade- nie musisz od razu jechac na max.Poza tym faktycznie XR 400- na spod kola 31KM, a 600- 38,5 km na kole.To XR 650 R - moze byc wyzwaniem- z 61km z silnika.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 RM250 po wygodzie CBR Cie sponiewiera, będzie zero wybaczania błędów. Da się tym jeżdzić, jak już się ma doświadczenie. Celuj w 4T, nie poczujesz różnicy w oddawaniu mocy w stosunku do cebry, co najwyżej spadek prędkości, a co do przyśpieszenia, to sam się zdziwsz, jak niewielkie są różnice w stosunku do plastików (oczywiście dość szybko te różnice są niwelowane :P.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Jak testowalem KTM GS 250 to doszedlem do 4 biegu na 1 kole- bylo to najzupelniej niezamierzone przeze mnie, rzeczywiscie trzeba sie dobrze trzymac i miec caly czas napieta uwage- dobry swietny, lekki sprzet- minusem zuzycie paliwa, i trwalosc- wlasciciel zrobil na nim 10-15 godz .Dodatkowo plyn chlodzacy zezarl material przy pompie cieczy i trzeba bylo wymieniac caly prawy dekiel.4-suwy sa ciezsze- wiec wymagaja wiecej sily do wkladania w zakret, przy przejezdzaniu przez "rowy", ale plusem jest to ze mniej pala benzyny i sa trwale.XR 600 - ma mocny dol i dobre zawieszenie(jak na rekreacyjna jazde)- pamietac tylko nalezy ze przy chlodzeniu powietrzem nie wjezdzac gwaltownie w rzeczki- moze blok peknac, lub glowica - nalezy wystudzic silnik i wtedy pokonac brod. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 30 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 nie mam zielonego pojecia o enduro i cross , cebre raczej tez nie uzywam turystycznie chyba ,ze szybka turystyka typu slowacja takze ten cross czy enduro bedzie raczej do zabawy niz turystyki .Moje jedyne obawy do enduro to wlasnie to czy one daja rade tak jak cross na wysokich gorkach ,rowach i jezdzie na kole :? i trwalosc- wlasciciel zrobil na nim 10-15 godz .Janek przestan bo sie rozmysle :-D [ Dopisane: 30-11-2005, 10:40 ]hmm..i ze by tez za wielki nie byl bo wole miec cos porecznego pod soba :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Podana trwalosc dotyczyla GS 250- ktory- jak Ci pewnie jest wiadomym- jest 2-suwem- z enduro-czterosuwami - to inna para kaloszy.Wytrzymalosc duza- 60-80 tys(XR 600)- potem wymiana tego i owego i dalej smiganka:-))).Na sucho XR 600- powinien wazyc ok. 132kg- wiec w sumie tez nieduzo np w porownaniu do krowiastych-172kg BMW Dakar:-)).Majac XR musisz pamietac o paru zasadach podanych w innych tematach i to niedawno- utrzymanie pelnej sprawnosci technicznej- np sprawdzanie i ewentualna regulacja(srubkowa)luzow zaworowych co 1500 - lacznie z wymiana oleju+filter(nie wiem czemu ale w danych podobnej XR 650 L- mam : luzy co 6000, a wymiana oleju co 3000km- przeciez silniki podobne- moze chodzi o przewidywanie w jaki sposob motocykle beda traktowane)- wiem ze to czesto- ale przeciez nie bedziesz jezdzil turystycznie- tylko dla fun-u. Moze uda Ci sie kupic TT600R- tu wymiany i regulacje mam podane : co 6000 km- a mocy tez ma podobnie jak XR 600- 37,8 KM spod kola.Masa zatankowany: 146 kg.Przemysl sprawe i spokojnie rozwaz, przejrzyj ceny i dane techniczne, potem szukaj sprzeta. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 30 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 te xr600lub 400 wydaja sie ciekawe :? :P szukam na allegro cos do 10tys ale zaduzego wyboru nie ma .Moze jakies firmy co sprowadzaja z zagranicy? :? ten tt600r tez niczego sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.