Skocz do zawartości

VFR Rc24 luzy zaworowe


adam.b66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanko ma ktoś może dane regulacyjne[luzy zaworowe] VFR Rc 24 z 87 roku,nie mogę nic znaleźć w internecie na ten temat.pytałem w firmach motocyklowych i otrzymałem sprzeczne informacje,jedni twierdzą że ma być 0,13 na ssących i 0,20 na wydechach,a inni 0,16 i 0,25.wszyscy natomiast twierdzą że regulacja odbywa się za pomocą płytek,a tu po zdjęciu dekli z klawiatury okazało się że są normalne śruby regulacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem w firmach motocyklowych i otrzymałem sprzeczne informacje' date='jedni twierdzą że ma być 0,13 na ssących i 0,20 na wydechach,a inni 0,16 i 0,25.[/quote']

zapomniałeś napisać w których firmach a mnie osobiście złości tego typu uogólnianie. Jak już piszesz "A" to napisz"B" np.Dzwoniłem do firmy xxx i mnie wprowadzili w błąd lub wręcz olał.

Wiem że niektórzy niechętnie udzielają takich informacji.

ketchupvfr podał Ci prawidłowe dane dla modelu 86-87 bo następny miał już inne luzy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szacun w kierunku - Piotra i Pawła, ale płytki i inny luz zaworowy pojawił się dopiero ze zmianą modelu na RC 36 od VFR750L (1990)

JEZĘLI JESTEM W BŁĘDZIE STAWIAM KASTĘ PIWA DLA KAŻDEGO Z WAS, ale nie odam się łatwo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAWIAM KASTĘ PIWA DLA KAŻDEGO Z WAS

biorę to piwo :

VFR750F rok 86-87 0.13/0.20

rok 88 0.12/0.19 aż do końca tego modelu

źródła niemieckie podają: RC-24 0.15/0.20

RC-36 0.16/0.25

a dla modelu RC-45 to już wielka tajemnica.

 

[ Dopisane: 01-12-2005, 10:39 ]

a niech tam dopiszę:

RC-30 0.18/0.30

RC-45 0.16/0.30

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorę to piwo :  

VFR750F rok 86-87 0.13/0.20  

rok 88 0.12/0.19 aż do końca tego modelu  

źródła niemieckie podają: RC-24 0.15/0.20

 

hm, powiedziałem że

 

nie odam się łatwo

 

ja podałem konkretne żródło

 

źródło: Honda VFR750&700V FOURS'86-97 - "HAYNES"

 

szacun Piotr, ale to są twoje słowa:

 

zapomniałeś napisać w których firmach a mnie osobiście złości tego typu uogólnianie. Jak już piszesz "A" to napisz"B" np.Dzwoniłem do firmy xxx i mnie wprowadzili w błąd lub wręcz olał.  

Wiem że niektórzy niechętnie udzielają takich informacji.

 

tak więc nim postawię tę kastę, Piotr może trochę uchyl rąbka tajemnicy i poadj żródło :P

pzdr

 

pees: swoją drogą nie łąpię, jak wiadomo pracujesz u dealera Hondy, nie macie orygynalych manuali do konkrtenych modeli :?: , a wiadomo przeca, że publikacje "satelitarne" mogą wprowadzać jakieś przekłamanie

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaję za Motodatą :

 

86-87 - 0,13 ssące i 0,20 wydech. W od 88 obie wartości o 0,01 mm mniej.

Dopiero w RC36 zupełnie inne nastawy i metoda regulacji (o czym pisałem).

 

Coś mi się wydaje, że dzielimy włos na czworo, ale z drugiej strony taka dociekliwość kształci i uczy "zawziętości" w dochodzeniu prawdy ! (gadka jak z trybuny sejmowej :-)). Jeszcze zerknę do serwisówki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...