Skocz do zawartości

adam.b66

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    Myszków

Osiągnięcia adam.b66

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. sorki,nie chciałem nikogo urazić,nazw może nie będę wymieniać ale wspomnę tylko o lokalizacji - Częstochowa
  2. witam mam pytanko ma ktoś może dane regulacyjne[luzy zaworowe] VFR Rc 24 z 87 roku,nie mogę nic znaleźć w internecie na ten temat.pytałem w firmach motocyklowych i otrzymałem sprzeczne informacje,jedni twierdzą że ma być 0,13 na ssących i 0,20 na wydechach,a inni 0,16 i 0,25.wszyscy natomiast twierdzą że regulacja odbywa się za pomocą płytek,a tu po zdjęciu dekli z klawiatury okazało się że są normalne śruby regulacyjne.
  3. witam wracajac do regulatora , taki gdzie z alternatora wychodzą trzy druty[wirujące magnesy] można zrobić jeżeli ma ktoś jakieś pojęcie o elektronice,ja w mojej vfr skonstruowałem takie coś io dziwo działa poprawnie ,przejechałem jakieś 2 tyś km.zainteresowanym mogę podesłać schemacik.koszt elementów jakieś 30-40 zł. pzdr adam
  4. witam i to jest optymalne rozwiązanie
  5. witam ja to robię w taki sposób;szlifierka[boszka] do niej można kupić nasadkę z grubym filcem[ok 20zl] pasta polerska, jakies pół godziny roboty i rura jak nowa pzdr adam
  6. tak mi się wydaje że to może być zestaw zużyty,ale czemu nie słychać tego na niższych biegach pzdr adam
  7. witam też mam problem ze skrzynią biegów,a w zasadzie to nie wiem dokładnie z czym,w mojej vfr na piątym i szóstym biegu wyczuwam lekkie szarpnięcie ,wygląda tak jakby co obrót koła.zastanawiam się czy nie jest tego powodem dość zużyty zestaw napędowy. pzdr adam
  8. witam tak jest możliwe ładowanie wiąększym prądem ale w tym wypadku należy posiadać prostownik z kontrolą napięcia i temperatury akumulatora, a tutaj rozmawiamy o prostych i tanich rozwiązaniach.
  9. witam akumulator powinno się ładować prądem o wartości 1/10 pojemności tzn jak aku ma pojemność 12 Ah to należy go ładować prądem ok 1,2 A.ładowanie prądem przekraczającym znacznie te wartości powoduje krzywienie się płyt w akumulatorze ,powstają zwarcia wewnętrzne i akumulatorek jest na złom.nie ma znaczenia jak nazwanym prostownikiem ładujesz akumulator ,ważne jest aby możnabyło wyregulować prąd.co do zarówki,jest ona swego rodzaju opornikiem im mniejsza jej moc tym większa oporność.a więc mozna ograniczyć prąd ładowania żąrówką ,ale w tym wypadku polecał bym kontrolę prądu za pomocą amperomierza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...