Skocz do zawartości

KTM EXC 200


Kaze
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kamikaze napisał:

To dlaczego EXC 125 jest bardziej popularny od 200?

 

Moze dlatego ze moza smigac na a1?Dlatego jest "szybciej osiągalny" dla młodzików. Rolling Eyes

 

Popostu 200 jest taki troche pozaklasowy bo musiałby w 250ccm w rajdach jechać a tam na próbach przegrywałby z 250tkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popostu 200 jest taki troche pozaklasowy bo musiałby w 250ccm w rajdach jechać a tam na próbach przegrywałby z 250tkami
Właściwie to racja. Ale czy taki endurak nie męczy sie na torze? Przecież nie podtym kątem został stworzony. No bo SX ma podobno zupełnie inną charakterystyke niż EXC a mi bardziej leży kiedy mam jakiś dół :? .... Może mi ktoś w ogóle powiedzieć jaki jest SX 200 w porównaniu do EXC 200? Bo na SX 200 nie jeździłem i nie wiem jak wygląda sprawa dolnych obrotów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popostu 200 jest taki troche pozaklasowy bo musiałby w 250ccm w rajdach jechać a tam na próbach przegrywałby z 250tkami
Właściwie to racja. Ale czy taki endurak nie męczy sie na torze? Przecież nie podtym kątem został stworzony. No bo SX ma podobno zupełnie inną charakterystyke niż EXC a mi bardziej leży kiedy mam jakiś dół :? .... Może mi ktoś w ogóle powiedzieć jaki jest SX 200 w porównaniu do EXC 200? Bo na SX 200 nie jeździłem i nie wiem jak wygląda sprawa dolnych obrotów.

SX ma fajny dół. Nie jeździłem na 200 ale w ciemno mówię że SX 125<EXC 125<SX 200<EXC 200 pod względem dołu. A na torze to myślę że enduro raczej nie męczą się dużo bardziej niż crossówki (w końcu dużo ludzi śmiga endurakami po torze) Może co najwyżej zawieszenie nie było projektowane/zestrojone do dalekich lotów ale przecież dużych różnic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dlatego pisalem ze dla AMATORA ktoremu nie styka seta a boi sie 250 (myslalem o zawodnikach ) no tak ja tylko pisze ze JAK DLA MNIE mocy sporo za duzo

 

[ Dopisane: 20-11-2005, 23:49 ]

i wole palowac sete i wiedziec ze ja przepalam niz mulic 200 bo chyba oto w tym sporcie chodzi no nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za info. Ogólnie pojemność 200 jest według mnie zajebista ale ma właśnie dużą wade. Tak jak kolega Strzałek napisał, w zawodach jadą razem z 250 wiec kaplica. Chyba zostane przy tej 125, sądze że mocy mi i tak nie zabraknie a dodatkowo moge startować w zawodach z równymi szansami...eh ta 200...pozdro i thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wole palowac sete i wiedziec ze ja przepalam niz mulic 200 bo chyba oto w tym sporcie chodzi no nie

 

Właśnie o to chodzi, żeby wykorzystać w 100% sprzęta i mieć satysfakcje ze siie nad nim panuje. Tak właśnie można sie nauczyć dobrze jeździć ;) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi, żeby wykorzystać w 100% sprzęta i mieć satysfakcje ze siie nad nim panuje. Tak właśnie można sie nauczyć dobrze jeździć
Co racja to racja zwłaszcza że ten EXC 200 dzisiaj nie wyglądał tak jakby chciał mnie słuchać :mrgreen: ale wydaje mi się że każda pojemność to kwestia czasu i wyczucia manetki. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE ZNASZ KAMIKAZE :) ON WSZYSTKO ZROBI
:-D A co do moich zawodów to nie chce zamykać stawki w amatorach dlatego licze 2 sezony ostrego treningu bez zawodów. A co do 125 i 200 to miałem jazdy próbne i 125 jest faktycznie do opanowania w sezon a z 200 byłoby gorzej bo było ostro i dlatego mi się podobało. Dlatego rozsądniej bedzie faktycznie pozostać przy 125. Dzięki za rady i pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu nie przejmowałbym się zbytnio tym że komuś innemu lepiej się jeździ setą. Skoro dobrze ci się jechało na 200 i uważasz że cię nie sponiewiera to nie widzę przeciwskazań szczególnie że Szefostwo już powiedziało że 200 to jeden z bardziej udanych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bubba.

Ogólnie z częsciami nie jest źle. To, że jechałem tyle po simering to ze względu na to, że był piątek i chciałem pojeździć w weekend a akurat nie mieli w wawie.(ogólnie z częściami do KTM w W-wie jest tak srednio)

 

NIE ZNASZ KAMIKAZE :) ON WSZYSTKO ZROBI
:-D A co do moich zawodów to nie chce zamykać stawki w amatorach dlatego licze 2 sezony ostrego treningu bez zawodów. A co do 125 i 200 to miałem jazdy próbne i 125 jest faktycznie do opanowania w sezon a z 200 byłoby gorzej bo było ostro i dlatego mi się podobało. Dlatego rozsądniej bedzie faktycznie pozostać przy 125. Dzięki za rady i pozdrawiam.

 

A to błąd! Żaden trening nie da Ci tego co zawody. Nie wiem dlaczego masz jakąś taką manię, że na zawodach to odrazu trzeba wygrywać. Daje Ci to przedewszystkim ogromne DOŚWIADCZENIE a na treningach szlifujesz technike.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...