Skocz do zawartości

Silnik WSK


radziok16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obroty tak latwo nie spadaly... bezwladnoscia walu j.w. Ale kopa miala o niebo wiekszego. Dziadek kiedys przyniosl mi kiedys wal od WSK 175 ale prawy czop byl tak przerobiony ze zakladalo sie do niego zaplon i magneto od Rometa. Nawet juz nie pamietam czy mam ten wal czy juz go komus sprzedalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy te wiatry miały większą trwałość niż silnik WSK 175??

 

bez dyskusujnie, silniki SHL a WSK 175 to jakbys borownywal niebo a ziemie, nie ma ich jak porownac 8) Silniki WSK "czworki" to poprostu dno dna i porazka wienczaca caly nasz przemysl motorowy...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie moge sie z Toba nie zgodzic.. Jak ktos chce wierzyc w mity i bajki to niech wierzy. Ja zrobilem 5tys. km w terenie bez nawet zagladniecia do silnika (pomijajac wymiane oleju). Ale silnik robilem sam od podstaw!! Mowia ze skrzynia sie sypie.. Ja mialem dzwignie sprzedla dajaca lepsze wycisniecie i nawet malutkiego opilka nie bylo na magnesie korka. Mowia ze kosz sprzeglowy sie sypie.. no jak sie startuje co chwile strzelajac sprzeglem to i KTMa szlag trafi... Mowia ze wal siada.. no z tym sie spotkalem (wlasciciel wbijal swozen tlokowy mlotkiem) no to korba sie ugiela zamienila sie w Z i zatrzasnela miedzy przeciwwagami walu. Jezeli skladacie sami silnik to nie szczedzcie dokladnosci i pieczolowitosci a maszyna bedzie chulac jak zloto.. :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna sprawa ten silnik wski 175 ma 6V czy 12V bo nie wiem jaki akumulator i jaka cewke zapodac :) wydaje mi sie ze 6V ale wiem ze niektorzy maja 12V

 

jeszcze tak poza tematem macie cos na temat starego simsona SR4-3 bo ostatnio zakupile i chcialbym go odremontowac a w necie jest tylko po niemiecku i to malo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6v dokładnie jak w wsk 125  

cewka jest pod magnetem i nic nie musisz zapodawać

 

radziok` owi chodzi o to że ma jeszcze jeden silnik od WSK 175, a tam jest zapłon bateryjny i musi dać cewke i akumulator, a WSKi 175 miały miały instalacje i 6V i 12V

 

Niestety nie wiem jak to rozpoznać (może pisze na prądnicy?) ale przeważnie było 6V

 

 

Ps.

Po 1975 roku robili 6V, a do 1975 było 12V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radziok16 już nie wiem o którym silniku mówisz, ten który wylicytowałeś jest to silnik z shl M11W ma napewno 6v i instalację zapłonową taką jak wsk 125(silnik będzie pracował bez podłączenia żadnego kabla). Reguła 4 lub 5 kabli sprawdza się natomiast w silnikach wiatra ale tylko tych z wsk 175/ shl M17 Gazela(z zapłonem bateryjnym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...