Adik Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Obroty tak latwo nie spadaly... bezwladnoscia walu j.w. Ale kopa miala o niebo wiekszego. Dziadek kiedys przyniosl mi kiedys wal od WSK 175 ale prawy czop byl tak przerobiony ze zakladalo sie do niego zaplon i magneto od Rometa. Nawet juz nie pamietam czy mam ten wal czy juz go komus sprzedalem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 a czy te wiatry miały większą trwałość niż silnik WSK 175?? bez dyskusujnie, silniki SHL a WSK 175 to jakbys borownywal niebo a ziemie, nie ma ich jak porownac 8) Silniki WSK "czworki" to poprostu dno dna i porazka wienczaca caly nasz przemysl motorowy...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Nie no, nie moge sie z Toba nie zgodzic.. Jak ktos chce wierzyc w mity i bajki to niech wierzy. Ja zrobilem 5tys. km w terenie bez nawet zagladniecia do silnika (pomijajac wymiane oleju). Ale silnik robilem sam od podstaw!! Mowia ze skrzynia sie sypie.. Ja mialem dzwignie sprzedla dajaca lepsze wycisniecie i nawet malutkiego opilka nie bylo na magnesie korka. Mowia ze kosz sprzeglowy sie sypie.. no jak sie startuje co chwile strzelajac sprzeglem to i KTMa szlag trafi... Mowia ze wal siada.. no z tym sie spotkalem (wlasciciel wbijal swozen tlokowy mlotkiem) no to korba sie ugiela zamienila sie w Z i zatrzasnela miedzy przeciwwagami walu. Jezeli skladacie sami silnik to nie szczedzcie dokladnosci i pieczolowitosci a maszyna bedzie chulac jak zloto.. :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Moc nie zaczynajmy kolejny raz rozmowy jaka to jest WSK 175 - dopiero co o tym pisaliśmy :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 chyba mam prawo wyrazic swoje zdanie na temat tego silnika...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 I potem jest ze wueska wszczyna kłutnie ... Zeby już nie robić bajzlu ... to był taki joke sytuacyjny .. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 a nie jest tak...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyskotekowiec Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Wiatr 1 (ten z iskronikiem) ma zupełnie inny prawy karter silnika Prawy karter jest zupełnie taki sam tylko zamocowany jest do niego dodatkowo adapter pod koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 jeszcze jedna sprawa ten silnik wski 175 ma 6V czy 12V bo nie wiem jaki akumulator i jaka cewke zapodac :) wydaje mi sie ze 6V ale wiem ze niektorzy maja 12V jeszcze tak poza tematem macie cos na temat starego simsona SR4-3 bo ostatnio zakupile i chcialbym go odremontowac a w necie jest tylko po niemiecku i to malo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyskotekowiec Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 6v dokładnie jak w wsk 125 :idea:cewka jest pod magnetem i nic nie musisz zapodawać :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 6v dokładnie jak w wsk 125 cewka jest pod magnetem i nic nie musisz zapodawać radziok` owi chodzi o to że ma jeszcze jeden silnik od WSK 175, a tam jest zapłon bateryjny i musi dać cewke i akumulator, a WSKi 175 miały miały instalacje i 6V i 12V Niestety nie wiem jak to rozpoznać (może pisze na prądnicy?) ale przeważnie było 6V Ps.Po 1975 roku robili 6V, a do 1975 było 12V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Wczesne silniki miały instalacje 12V/12V nowsze miały już 6V/12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyskotekowiec Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Niestety nie wiem jak to rozpoznać (może pisze na prądnicy?) ale przeważnie było 6V Jeżeli z slinika wychodzą 4 kabelki mamy 12v, jeżeli 5 jest to 6v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 u mnie wychodzi 5 i dwa sa splecione razem prawdopodobnie ta minus (-) a reszta to dodatnie , bo z innych sie iskrzy jak kopniakiem ruszam , a kable w tym czasei sa przytkniete do silnika (obudowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyskotekowiec Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 radziok16 już nie wiem o którym silniku mówisz, ten który wylicytowałeś jest to silnik z shl M11W ma napewno 6v i instalację zapłonową taką jak wsk 125(silnik będzie pracował bez podłączenia żadnego kabla). Reguła 4 lub 5 kabli sprawdza się natomiast w silnikach wiatra ale tylko tych z wsk 175/ shl M17 Gazela(z zapłonem bateryjnym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.