Maciek 426 Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Witam wszystkich.Jestem tu nowy tak ze wszystkich jeszcze raz witam.Wlasnie kupilem sobie Yamaszke i mam takie oto pytanka:-co powinienem zrobic zaraz po kupnie.-jak eksploatowac zeby bylo wszystko ok.-czy cos w tym modelu nalezy poprawic zmienic. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Ja t bym odrazu zmienił olej i zobaczył stan urzycia lub wymienił łańuszek rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek 426 Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Ok. A jaki olej proponujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Olej silnikowy syntetyczny dobrej firmy MOTUL, Castrol, Shell itd.Ja używam do YZ 400F Castrola R4 Superbike wchodzi dokładnie 1,6l kupuje po 33zł/l. Do tego com npisał Strzałek dodał bym sprawdzenie luzów zaworowych oraz łożysk w kołach szczególnie z tyłu. Zmienic należy jeśli jeszcze została seryjną metalową kierownicę i wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek 426 Opublikowano 17 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 A co powiecie o oleju pennzoil , a co do wydechu to kolanko jest firmy FMF a reszta to chyba standart i nie wiem czy wymieniac reszte wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 nie wiem czy wymieniac reszte wydechu. Będziesz się ścigał, że potrzebujesz te 2-3 KM więcej? Jeśli nie, to nic niew rób, a zaoszczędzone 2000 zł wydaj na ciuchy lub kobiety. Bary mówił o końcówce, bo standardowa w WR to mega porażka. Jak już masz FMF to jest OK dźwiękowo.Olej jak olej, po co jednak kombinować. 1,5 litra oleju to grosze. Ja Ci polecam Castrola r4 superbike lub Motula m300. Do tego co napisano wyżej można dorzucić: wymiana płynu hamulcowego przód/tył, sprawdzenie luzów na ułożyskowaniu wahacza, nie wiem kiedy wymieniany był olej w lagach. Jeśli nie ciekną można zmienić sam olej, koszt mały a będziesz miał spokój. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek 426 Opublikowano 17 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 OK.Dzieki wielkie za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Bary mówił o końcówce, bo standardowa w WR to mega porażka. Jak już masz FMF to jest OK dźwiękowo.Tak chodziło mi o tłumik bo seryjny to taki ciężki złom, że może robic tylko za balast. Ale skoro masz kolanko FMF to poprzedni właściciel już coś z wydechem robił. Z resztą do 426 od któregoś rocznika zakładali już deko lepsze tłumiki. Co do eksploatacji aby było wszystko si.Podstawa to częsta wymiana oleju w silniku wraz z filtrem.Częste mycie oliwienie filtra powietrza, jak się mocno kurzy to nawet co jazde.Jak tylko zauważysz, że z moto dzieje sie coś nie tak to od razu to sprawdzaj, konsultuj z kims kto się lepiej zna i naprawiaj. Może być też tak, że wszystkie z powyższych rzeczy bedą ok a zepsuje się coś innego, takie życie. Z używkami nigdy nie ma 100%pewności. Lepiej odpalaj sprzęta i dawaj w teren.No i pokaż nam tu jakies fotki swojego blue bika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Bary mówił o końcówce, bo standardowa w WR to mega porażka. Jak już masz FMF to jest OK dźwiękowo. A jaką koncówke byście polecali do Wrki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 A jaką koncówke byście polecali do Wrki ??http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=35795 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzieek Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Duzo lataja na X3 wlasnie sobie taki sprawilem do huski ale strasznie mi sie podoba procircuit :twisted:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 A końcówki do EXC 4T gdzieś widzieliście? (Jakieś linki?).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzieek Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 http://mxdirtrider.com/h-products/pr-bodyp...Ti4titanium.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 A może ten??http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73595789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 A może ten?? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73595789Ten ma kolega z Sokoła w nowej 450EXC model 2006.Naprawdę nieźle działa, tzn motocykl zupełnie nie do poznania, przy czym do takiego Acrapovica jednak sporo brakuje (525 na Acrapovicu pracuje tak, że aż się włosy na ciele jeżą i nie chodzi tu o głośność tylko ten pomruk :)).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.