Skocz do zawartości

cr 125


Grzes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za 1000zł mysle ze warto. Koszt naprawy jednego biegu to cos okolo 300zł, takze za 1300zł bys mial smigajace moto. Obejrzyj i zobacz jeszcze czy silnik byl naprawde robiony czy moze jest w takim super stanie jak tylna opona ;) . Aha i oczywisce sprawdz zaweiszenia bo naprawa jest dosc droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy twój kolega rozmawiał z właścicielem? Jaka jest ostateczna cena? No bo chyba nikt nie liczy że 1000pln.

Miloby bylo za 1000zł ale sprzedajacy czesto podaja zanizona kwote wystawiaja nibi BCM, a potem odwoluja oferty jezeli kwota ich nie satysfakcjonu (sam tak robie ;) ) . Za ta CR nie dalbym wiecej niz 2000zł napewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam chciałem ją kiedyś kupić, ale stwierdziłem ze sie nie opłaca ponieważ w takim silniku ciagle coś się bedzie psuło, skoro twoj kolega tak bardzo chce śmigać to niech kupic CZ cross w idealnym stanie, tym można ostro zaszaleć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po piersze to nie jest 90 tylko 88 lub 89. Po drugie to padał skrzynia nie zmieniacza a koszt naprawy to od 600 do 800złza same czesci.

Enduroguy tryby wymienia sie poarami bo nigdy nie pada jeden tylko oba współpracujące. To cena samych czesci + do tego robocizna.

Jak ktoś nie ma kasy to nie stac go na crosówke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie ma kasy to nie stac go na crosówke

 

 

Nie zgodzę sie z tym ponieważ według mnie ten kto ma mało kasy może jeździć ale poprostu niższym kosztem i niższej klasy sprzętem. No ma teraz 2500 zł na motor ciężko ubieranych i zapracowanych, więc napewno sobie coś kupi. Zawsze chciał mieć crossa to razej nie będę go zniechęcał. Kiedys sobie zarobi i kupi coś nowszego. Jeżeli ma ktoś na sprzedaż cztke byle w dobrym stanie to pisać !

 

Pozdrawiam[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miloby bylo za 1000zł ale sprzedajacy czesto podaja zanizona kwote wystawiaja nibi BCM, a potem odwoluja oferty jezeli kwota ich nie satysfakcjonu

 

Zdarza się także że sprzedający faktycznie chce zlicytować pojazd a nie wystawia jakąś cenę i koniec.

Przeczytałem to zdanie i stwierziłem że brzmi idiotycznie bo allegro to 'dom aukcyjny' w którym niby zawsze ma być licytacja. Jednak u nas w kraju pojazdy raczej nie schodzą na pieńku i ta strona faktycznie służy jako gazeta z ogłoszeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie ma kasy to nie stac go na crosówke

 

 

Nie zgodzę sie z tym ponieważ według mnie ten kto ma mało kasy może jeździć ale poprostu niższym kosztem i niższej klasy sprzętem. No ma teraz 2500 zł na motor ciężko ubieranych i zapracowanych' date=' więc napewno sobie coś kupi. Zawsze chciał mieć crossa to razej nie będę go zniechęcał. Kiedys sobie zarobi i kupi coś nowszego. Jeżeli ma ktoś na sprzedaż cztke byle w dobrym stanie to pisać !

 

Pozdrawiam[/b']

Widać niegdy nie miałeś crosówki i piszesz głupoty. Crosówka to motocykl przeznaczony do zawodów czyli skarbonka bez dna. Silniki mocno wyslione i duza awrayjność. Za tą cene masz dobre 600 4t do którego lejesz tylko paliwo. Zobacz ile my kasy wydajemy na utrzymanie swoich crrosówek. tłok + korba co 30 godzin ( a powinno sie co 12) ( 800zł) do tego łancuch + zebatki ( 350zł) klocki zmieniam raz na 2-3 tyg (120zł)

Oleje wyłącznie z najwyższej połki ( 40zł za litr) + olej do szkrzyni + smar do filtra i łancucha. Oczywiscie o oponach nie wspomne a jak coś sie spypnie to nastepne koszty a w crsówkach nigdy nic nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhym...i jak cos sie koledze rozwali to bedzie mial wyłozyc tak o za remont ktory w 125 crossie jest nieunikniony jakies 400 zł?Jak tak ciezko zarabiał 2500 zł. to powiezdz koledze ze bedzie musiał wymieniac tłok za 400 zł pare razy w sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem jakie są koszty utrzymania, bo sam kupiłem crke 250 i liczę się z tym. Wydaje mi się, że strzalek przesadziłeś troche z tymi wymianami, ale jeśli to prawda to chciałbym od Ciebie kiedyś kupić moto. Dobra to jakie będzie dla niego najlepsze wyjście ? Chyba cz bo tanie części ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się' date=' że strzalek przesadziłeś troche z tymi wymianami, ale jeśli to prawda to chciałbym od Ciebie kiedyś kupić moto.[/quote']

 

Wcale nie przesadziłem, Poprzedni właścicel mojego KTMa zmieniał tłok co 15-20 godzin. Sąsiad który jeżdzi w zawodach co 10-12 godzin. Poprostu tak sie dba o crosówke. Jak miałem np dr 350 to lałem tylko paliwo i zmnieiłem klocki bo to zywkłe endurko. Przy jeździe w błocie to czasem nawet po 3 dniach sie konczą. Zapomniałem jeszcze dodac koszty łożysk w kołach i zawieszeniu co przez błotko i wode siada bardzo szybko.

Za 1 tys może by sie opłacało ale jak sie cos sypnie to motocykl może naprawde długo stać z braku funduszy i zamiast sie nim cieszyć to będzie go przeklinał. Jak sie nie ma kasy to sie kupuje staszego DTka 125 ktore można ponizej 3 tys kupić i tłoczek raz na rok zmienić, klocki i zebatki 2 razy w sezonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzalek podal czas i koszty eksploatacji sprzeta w zawodach gdzie wszystko musi grac takie jest moje zdanie. Zębatki jak są dobre (zabki nie sa powyginane) to sie nie zmienia to samo z lanuchem jak jest nie rozciagniety to po co ?? tloki i korby to juz zalezy od upodoban. Tlok ok 30 h ale to juz niezlego smigania. Jak jezdzisz po lesie nie caly czas maks gaz to tlok i na 50-70 godzin ci starczy spokojnie. Klocki to hmm u mnie jeszcze sa a zmienialem dawno (no ale nie jezdze za czesto). Oleje to sie zgadzam.

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...