Skocz do zawartości

uszkodzony moduł zapłonowy GS500?


Fazi_Gdańsk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest mozliwe aby po rozgrzaniu przestawał funkcjonować któryś z modułów zapłonowych ( zamocowane na ramie pod zbiornikiem, podłączone są do niego kable WN)? Jak duża będzie różnica w pracy silnika. Bo po rozgrzaniu motocykl traci moc. Wymieniłem filtr powietrza i świece. Wyczyściłem filtr paliwa. Jeszcze nie sprawdzałem ustawienia zaworów.

Pozdr

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem już temat modułu zapłonowego, który na zimno działał, a na ciepło silnik zaczynał przerywać. W środku coś niekontaktowało, lub był zimny lut i stąd takie objawy. To o module.

 

A cewki? Posprawdzaj oporności, czy są identyczne na obu cewkach, iskrę w czasie tego słabnięcia itp. Jak bardzo słabnie ten motocykl? Działa na obu cylindrach? Może szukanie w elekryce nie ma sensu.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czolem!

 

Sorka, ze wygrzebuje stary temat. Odnalazlem go zagladajac do nowego watku stworzonego przez Fazi'ego.

 

Jak mozesz opisz jakie sa objawy utraty mocy Twojej maszyny. CO konkretnie sie dzieje. To pomoze w znalezieniu przyczyny.

 

Moj GS dla przykladu nie potrafil wkrecac sie na wysokie obroty i przy 130-140km/h zaczynal sie dusic, przyhamowywac itd.

Okazalo sie, ze jakis baran (poprzedni wlasciciel) nieprawidlowo oddlawil motocykl. Usunal kryzy ograniczajace zakres ruchu przepustnicy, zmienil polozenie zapinki iglicy, ale zostawil za duze dysze w gaznikach i motocykl sie przylewal na wyzszych obrotach. Wymiana dysz ze 130 na 120 odmienila calkowicie zachowanie maszyny...

 

Moze niepotrzebnie szukasz przyczyny w rozrzadzie i elektryce?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli po rozgrzaniu silnika zaczynają wypadać zapłony na jednym cylindrze lub wyłączy się całkowicie to przyczyny trzeba szukać w impulsatorach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po rozpięciu wtyczki musisz pomierzyć oporność i na obu mają być te same wartości. Niestety nie pamiętam dokładnie ile ohmów ale może ktoś z motocyklowych elektryków dopisze do tego tematu.

 

[ Dopisane: 28-11-2005, 11:29 ]

250-420 Ohmów

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...