Fazi_Gdańsk Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Czy jest mozliwe aby po rozgrzaniu przestawał funkcjonować któryś z modułów zapłonowych ( zamocowane na ramie pod zbiornikiem, podłączone są do niego kable WN)? Jak duża będzie różnica w pracy silnika. Bo po rozgrzaniu motocykl traci moc. Wymieniłem filtr powietrza i świece. Wyczyściłem filtr paliwa. Jeszcze nie sprawdzałem ustawienia zaworów. Pozdr Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Mówisz o cewkach zapłonowych, a nie o module. Moduł znajduje się w tylnej części motocykla. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Mówisz o cewkach zapłonowych' date=' a nie o module. Moduł znajduje się w tylnej części motocykla. Pozdro, Paweł[/quote'] Tak Pawle miałem na myśli cewki zapłonowe. PozdroTomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Przerabiałem już temat modułu zapłonowego, który na zimno działał, a na ciepło silnik zaczynał przerywać. W środku coś niekontaktowało, lub był zimny lut i stąd takie objawy. To o module. A cewki? Posprawdzaj oporności, czy są identyczne na obu cewkach, iskrę w czasie tego słabnięcia itp. Jak bardzo słabnie ten motocykl? Działa na obu cylindrach? Może szukanie w elekryce nie ma sensu. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Czolem! Sorka, ze wygrzebuje stary temat. Odnalazlem go zagladajac do nowego watku stworzonego przez Fazi'ego. Jak mozesz opisz jakie sa objawy utraty mocy Twojej maszyny. CO konkretnie sie dzieje. To pomoze w znalezieniu przyczyny. Moj GS dla przykladu nie potrafil wkrecac sie na wysokie obroty i przy 130-140km/h zaczynal sie dusic, przyhamowywac itd.Okazalo sie, ze jakis baran (poprzedni wlasciciel) nieprawidlowo oddlawil motocykl. Usunal kryzy ograniczajace zakres ruchu przepustnicy, zmienil polozenie zapinki iglicy, ale zostawil za duze dysze w gaznikach i motocykl sie przylewal na wyzszych obrotach. Wymiana dysz ze 130 na 120 odmienila calkowicie zachowanie maszyny... Moze niepotrzebnie szukasz przyczyny w rozrzadzie i elektryce? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 A jeżeli po rozgrzaniu silnika zaczynają wypadać zapłony na jednym cylindrze lub wyłączy się całkowicie to przyczyny trzeba szukać w impulsatorach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 28 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 w jaki sposób można sprawdzić te impulsatory?Można je pomierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 po rozpięciu wtyczki musisz pomierzyć oporność i na obu mają być te same wartości. Niestety nie pamiętam dokładnie ile ohmów ale może ktoś z motocyklowych elektryków dopisze do tego tematu. [ Dopisane: 28-11-2005, 11:29 ]250-420 Ohmów Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.