DiboS60 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Ale Z Kąt tA sila jest przenoszona?? :P Przeciez im ciezszy wal tym trudniej go zatrzymac podczas wbicia biegu i puszczania sprzegla, wiec daje wieksza sile ;]No popatrz sie jednak zyles tak dlugo w takoiej niewiedzy :Dw Wysoko obrotowych silnikach wal jest lekki iwec dlatego maja moc dopiero przy duzych niemasz szczytowcyh dla siebie obrotach:Dale za to jest przspiecha hmm takie prownanie Zeby twoja niewiedza cie olsnila 8) czhoperem staniesz puscisz sprzeglo przy 2,5 - 3tys i ci wyryje dziure w ziemi 8) A pusc scigolem tej samej pojemnosci to ci sie zmuli jak kot po zolędziach 8) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 A ja proponuje Moderatorowi wyciąć kilka postów kolegi DiboS60 i dac je do humoru... :-D Aha proponuje tez zamknąć temat bo nie ma wiekszego sensu ciagnięcia tego tematu bo i tak niektórzy będą gadać swoje... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 jaki głupi byłem że kupiłem aprilie.. mogłem tuningować sismsona haha nie no koledzy na 4 biegach 120km/h nie wierze i 12000obrotów ludzie mi apka silnik 80 kręci do 13000 to troche nie realne żeby z 3,5konia zrobić 15 a może oni montują power comander z całym oprogramowaniem do silnika co :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Ej no co wy mówicie :?: :?: :?: Simson skuter może spokojnie jechać 117 km/h :!: :!: :!: Skoro moja Yamaha leci 380 km/h to simek nie pójdzie ponad sto :?: :?: :?: Piszecie głupoty i tyle - co ci da takie gadanie. Tyle, że robisz z siebie polewkę na forum. Miałem kilka motocykli i wiem, że po przekroczeniu setki zaczyna się bitwa o każdą kolejną dychę - moto ok. 15 KM, poj ok. 150 ccm - więc w skutera dającego ponad sto nie uwieżę. Co wam daje zmyślanie v-max :?: :?: :?: Poczucie męskości, posłuch pod blokiem czy co..... :?: Na poważnie moja Yamaha leci 240 km/h a ma 110 KM i jest do tego odpowiednio wyważona i wyposażona. Jeżeli coś co ma tyle mocy i 750 ccm leci "tylko" 240 to ile może polecieć coś co ma 50 czy 60 ccm :?: Na pewno nie 120km/h. Ale jeżeli opowiadamy w tym poście bajki to powiem Wam, że jechałem ostatnio na ryby moim moto 380 na godzinę /licznik sie kończy na 250 ale jak bajka to bajka/. Jak dojechałem to zarzuciłem wędkę i złowiłem zapaloną świeczkę a kumpel dwa różowe wieloryby :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 koledzy bajkopisarze zapomnnieli jeszcze o aerodynamice , no chyba że mają owiewki z hayabusy żeby obniżyć Cx :-D SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Ale Z Kąt tA sila jest przenoszona?? :P Przeciez im ciezszy wal tym trudniej go zatrzymac podczas wbicia biegu i puszczania sprzegla, wiec daje wieksza sile ;]No popatrz sie jednak zyles tak dlugo w takoiej niewiedzy :Dw Wysoko obrotowych silnikach wal jest lekki iwec dlatego maja moc dopiero przy duzych niemasz szczytowcyh dla siebie obrotach:Dale za to jest przspiecha hmm takie prownanie Zeby twoja niewiedza cie olsnila 8) czhoperem staniesz puscisz sprzeglo przy 2,5 - 3tys i ci wyryje dziure w ziemi 8) A pusc scigolem tej samej pojemnosci to ci sie zmuli jak kot po zolędziach 8) ;)To chyba jest raczej niska bezwładność wału korbowego spowodowana jego dość sporą masą. Co do tych przykładów to w pewnym sensie masz racje, że jak mam ciężki wał i zrobie zrywa to koło zacznie boksować zamiast się zatrzymać. No ale reszta jest bez sensu. Bo z tego wynika że jak będe miał cięższy wał to silnik stanie sie automatycznie niskoobrotowy i zwiększy mi sie moment obrotowy. A z tego co mi wiadomo, to robi sie na odwrót- lekkie elementy obracające sie w silniku powodują spore zwiększenie dynamiki ze względu na potrzebę mniejszej siły do ich rozpędzania. Chyba nadspawam sobie wał w jawie i będe miał normalnie lokomotywe :twisted: zapomnnieli jeszcze o aerodynamice , no chyba że mają owiewki z hayabusy żeby obniżyć CxKładziesz sie na kierownicy i owiewek niepotrzeba :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 DiboS60 miał rację, jeśli wał jest ciężki to moment jest duży... Wynika to z tego, że silniki długoskokowe mają ciężkie wały :P Fajny ten temat ;) Ciekawe jakby się zachowywał sim przy tych 100km/h... już by frunoł czy jeszcze jechał.Jeśli chodzi o cudowne moce w simach to jestem skłonny uwierzyć, ale pod warunkiem zastosowania elementów z RZT :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Długi skok = duża pojemność & niewysokie obroty. Duża pojemność = duży moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Długi skok = duża pojemność & niewysokie obroty. Duża pojemność = duży momentDuża pojemność z jednago gara & silnik długoskokowy i wolnoobrotowy = Wielki wał korbowy - ciężki wał korbowy GT80 "ścigał" się kiedyś z jakims simem co miał mieć niby 6hp... Tyle, że on pojechał a sima tylko w lusterkach oglądał. Dodam, że suzi leci mu tak 80, moze z małym haczykiem i dalej już sciana-blokada ani ciupiny szybciej. Do testowania simsonów świetne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Własnie Chodzilo Mi o to Ze nie Bo Jakiś P*jac Wczesniej Napisal Nie Chce pokazywać palcem 8) 8) że od ciezaru walu zalezy predkośc obrotowa silnika 8) To chyba Koleś Nie Leje Bo ja Najprawdopodobniej 5 lat zyje w bledzie i myślałem ze od tego zalezy moment Obrotowy 8) :-D :-D Niektorzy mnie rozbrajają swoją wiedzą :) Zgadzam sie z ZEusem ;) Np w przykladowej Tzr jest Wal lzejszy o parenascie gram niz w simku 8) Co powoduje ze przy 3-do 5 tys zachowuje sie jak totalny muł nie ma sily bezwladnosci walu ktora by nadawala wiekszy moment obrotoy i ciąg na kole 8) Za to silnik jest dużo żwawszy przy duzych obrotach Szybko spada i szybko sie wkreca 8) 8) Waga Wału zalezy od zastwosoania calego silnika a konsekwencji moto 8) Ścigol i Cros ma Byc Dynamiczny zrywny i żwawy wiec swoją moc uzyskuje przy gornej fazie obrotow 8) Choper ma byc mocny od samego dolu ale za to np zywotniejszy silnik 8)Zdaje mi sie ze mam racje 8) 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 stożek przynajmniej u mnie daje około 10% mocy stozek w 50 cc daje całe 0.004156% mocy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 DiboS60 nie chce sie klocic ale nadal utrzymujecie ze wasza TZR ma 7sekund do 100km/h ?? Jak czytam ten temat to tylko bajzel i smiac sie chce.PS. nie jestem z "chelma", mam tam jakies 600 km :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Robisz tylko z siebie za przeproszeniem palanta wypowiadając sie w tym temacie a wcale sie nieznając na tuningu dwusówai kto tu robi z siebie palanta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Mały- PMI O tych 7 sekundach nie psilaem ja tylko CAge to po1 8) Znamy sie nie od dzis i mam dla ciebie maly prezent http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=0OBE6WDZ...4R161K8UB89GCZ5 To jest Film Wyscigu Ravala z Mz etz 250Jak Chcecie to sobie sciągnijcie Tylko jest limit na 25 Downloadow :) ;) Przepraszam z gory za troche zle nakrecenie ale kto 1 dojezdza widac;]POzdrawiam:D Moze nie ma 7 ale mysle ze w 10 sie powinna zmiescic ;) :) Jak niektore skoterki ciągną po 7 sek do 60 :) Ja Tam na Jadąc nią na max wkretach mialem 8,6 (poszukaj dobze na for Crr to zobaczysz ile napisal Dibo a ile Cage :) ;) ) W Sumie 8,6 sek do 100 na Yamahe TZr 80 z Takimi Kitami Jest Mozliwe czy nie Bo moze W h.a Naprawde Wali Ten Stoper co on ma W niej :P ????? Sam nie wiem :roll: POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Uwielbiam takie tematy. Wszyscy zaczynają sie kłucić. Każdy jeden to super mechanik niemający sobie równych. Ten temat do niczego nieprowadzi. Proponuje zamknięcie tematu bo jego dlasze drążenie niema najmniejszego sensu. Ja już sie tu niewypowiadam i innym też to proponuje. Pozdrawiam Z3US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi