Strzalek Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 No co ty mnie ryjesz :P I Jak to chodzilo?? Byla wzwyszka mocy jakas?? ;)Ni etyle co mocy ale silnik zyskał lepsza kulture pracy. Był zywszy, lepiej reagował na gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Wlasnie widac jak ty sie nzasz haha Mtx ma 5 Biegow ktore są krotkie bo sa przewidziane na duze obroty 8) Silnik nie ciągnie predkosci na biegach tylko na obrotach 8) W simsonie silnik jest nisko obrotowy dlatego biegi sa dluzsze a jak sie slinik wkreci na wysokie obroty na takim biegu to no moze byc wiele szybszy :P Ale Ty Masz pojecie Pico Bello :DWidac ;) Przejedz sie takim mtx i zmieniaj biegi prz y pelnej manecie obroty w stosunku do coraz wyzszego biegu bedą ci spadac moze o 1000obrmin ;] :lol: :lol: Chwala Tobie o sniący :P Natomiast Skok walu jest podobny :P Z Mtx juz nie wycisniesz wiecej jak do 12 tys :DBo te silniki sa juz wysilone fabrycznie 8) Natomias ifa nie:DA Simson kreci tylko na 6000 Tys :lol: :lol: Wiec fajnie musi byc jak przykreci na tej 4 do 8000 noze nie bedzie to az 110 ale mysle ze w granicach 95 predkosc sie powinna wachac co nie?? :P :lol: :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Mój simek rozpędza sie do 117 km na godz mierzone z samochodem pamiętaj że liczniki samochodowe zaniżają - będzie gdzieś ze 130 km/h :-D :-D :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Silnik nie ciągnie predkosci na biegach tylko na obrotachCZemu ja tego niekapie ? Nowe sprzęty mają więcej biegów ponieważ: ich silniki są wysilone i pełną moc rozwijają przy wysokich obrotach w bardzo wązkim zakresie obrotów. Więc mają dużo biegów aby można było w każdej sytuacji jechać w obrotach mocy maksymalnej. A simsony w porównaniu do nowych sprzętów są słabiutkie i niewysilone, dzięki czemu prawdopodobnie ich krzywa mocy i momentu jest stosunkowo dość płaska, przez co silnik jest elastyczny i ciągnie z każdych obrotów. Tak więc niepotrzebuje dużej ilości biegów.cylinder 60 ccm z 4 płukami około 12 (w planach jeszcze membrana około 3 konie) wydech seryjny przerobiony zębatka 15 czyli orginalna gaźnik bing,sportowy filtr i świeca to daje razem około 14 koniNo to robimy działanie.Cylinder 60- czyli moc rzędu 4 koni, no powiedzmy 5 koni, niech sie cieszą chłopaki. + membrana, czyli 3 konie. Mamy już 8 koni panowie. Wydech seryjny czyli nic mocy nie dodaje. Gaźnik bing, czyli ok 0,5konia w super regulacjach. Sportowy filtr - 0,05 konia. Mmm, mamy już w przybliżeniu 8,5 konia. Ale miało być 14 koni ? Brakuje nam 5,5 które zapewne daje super sportowa świeca z "żeliwnymi" elektrodami. Frajerzycie jak niewiem. Kiedyś koleś w klasie opowiadał że zalali wueske v-powerem i po tym leciała 180km/h ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 No Walsnie ZEus I Z tobą zgadzam w 100% Teraz :P ;) A jezeli zrobisz zeby silnik osiagnol na tych przlozeniach obroty zedu 7000-8000 tys obrotow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Ej kurde jak sie nieznacie na tuningu i nieznacie zasad na jakich działa silnik dwusówowy to sie nieodzywajcie ja mam simsona skutera cylinder 60 ccm z 4 płukami około 12 (w planach jeszcze membrana około 3 konie) wydech seryjny przerobiony zębatka 15 czyli orginalna gaźnik bing' date='sportowy filtr i świeca to daje razem około 14 koni i 12 tys obrotów Mój simek rozpędza sie do 117 km na godz mierzone z samochodem i wcale sie jakby to powiedzieć niebuja na zakręach to znaczy rama sie niewichruje pod wpływem prędkości.WIĘĆ NIEMÓWCIE ŻE COŚ NIEJEST MOŻLIWE[/quote']Wpadnij kolezko przewioze Cie KDX'em to zwatpisz ze Twoj simson leci prawie 120km/h. Po prostu tragedia! Ja w wieku 14 lat potrafilem zawyzyc predkosc o 10km/h ale nie o 50.Wlasnie widac jak ty sie nzasz haha Mtx ma 5 Biegow ktore są krotkie bo sa przewidziane na duze obroty Silnik nie ciągnie predkosci na biegach tylko na obrotach W simsonie silnik jest nisko obrotowy dlatego biegi sa dluzsze a jak sie slinik wkreci na wysokie obroty na takim biegu to no moze byc wiele szybszy Ale Ty Masz pojecie Pico Bello :DWidac Przejedz sie takim mtx i zmieniaj biegi prz y pelnej manecie obroty w stosunku do coraz wyzszego biegu bedą ci spadac moze o 1000obrmin ;] Chwala Tobie o sniący Natomiast Skok walu jest podobny Z Mtx juz nie wycisniesz wiecej jak do 12 tys :DBo te silniki sa juz wysilone fabrycznie Natomias ifa nie:DA Simson kreci tylko na 6000 Tys Wiec fajnie musi byc jak przykreci na tej 4 do 8000 noze nie bedzie to az 110 ale mysle ze w granicach 95 predkosc sie powinna wachac co nie?? Okropnie wszystko upraszczasz kozaczku :P . Liczy sie jeszcze taka magiczna rzecz jak stopień sprezania, waga wału, membrana, oraz tarcie (w wyzylowanych 2t pierscienie sa jak szpileczki). A dla Twojej wiadomosci jezdzilem wieloma motocyklami m.in. mtx'em i ogolnie z wieloma japonsikimi 2t mialem do czynienia. Rozmawialem tez z ludzmi na simsonach ktorzy twierdzili ze ich simak leci im 80km/h.... Niestety zmieniali zdanie jak wyprzedzalem ich bez wiekszego problemu TS70 na czwartym biegu.... BTW. Widze ze masz dostep do aparatu fotograficznego z dosc dobra jakoscia zdjec takze posiada pewnie kamerke. Nakrec mi film w na ktorym widac blat samochodu jadacego z predkoscia 100km/h i nagle pojawiasz sie Ty na swoim rumaku i wyprzedasz samochod. Co Ty na to? Gadac to kazdy potrafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Wlasnie widac jak ty sie nzasz haha Mtx ma 5 Biegow ktore są krotkie bo sa przewidziane na duze obroty Cool Wszytkie MTXY jakie widziałem i sam miałem jednego miały 6 biegów. Z Mtx juz nie wycisniesz wiecej jak do 12 tys :DBo te silniki sa juz wysilone fabrycznie Cool10 koni z 80ccm to żadne wysilenie. W swoim MTXie miałem sprzelotow wydech, przerobiony litr powietrza, załozony gaźnik 21mm, dopieszczony cylinder i wyjęty wałek wyrównoważający. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Powiedz mi gdzie dostac gazniki Mikuni bo mam problem :/... Potrzebuje 14 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Ja nie powiedzialem ze moj siman ma 12 koni;] wEjdz jeszcze raz tu www.tuningdwusuw.prv.pl widac nie wymyslilem sobie tych 12 koni z nie wiem z kąt;]A dla Twojej wiadomosci To w wysokoobrotowcyh silnikach stosuje sie pierscienie nietylko cieniutkie 8) Ale np w ksztalcoie trapezu albo w ksztalcie litery L;]Waga walu to nie predkoscobrotowa Dla twojej niewiedzy tylko moment obrotowy 8) A sprezanie przy wiekszej ilosci kanalow plucżacych zwieskza sie automatycznie 8) Rozbrajasz mnie :P ;) Przez wiekszą ilosc kanalow wlatuje wiecej mieszanki paliwowopowietrznej a musi byc ta wieksza ilosc gdzies sprezona nie??Wielkie lol dla twojej wiedzy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 A jezeli zrobisz zeby silnik osiagnol na tych przlozeniach obroty zedu 7000-8000 tys obrotow??Chodzi Ci chyba o to, żeby silnik osiągał maksymalne obroty na najwyższym przełożeniu ? Po prostu bym sie cieszył. Ja w jawie swojej na z11 i z12 osiągam ful obroty i jestem zadowolony ... Tylko że franca pali tyle co średni samochód ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Hmm hyba wiem kto ma do sprzedania ale na jakie mocowanie??Przez obejme czy normalnie na sruby?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 sprezanie przy wiekszej ilosci kanalow plucżacych zwieskza sie automatycznie co ma piernik do wiatraka Przez wiekszą ilosc kanalow wlatuje wiecej mieszanki paliwowopowietrznej a musi byc ta wieksza ilosc gdzies sprezona nie maksymalnie 4 ml to bardzo duzo i odrazu podnosi sprezanie o 3 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 jaaaa:D to wir W Baku :P My zrobilismy crossa z silnikiem tym od cz 250 cross a rama od suzuki Ts 125 ;) nawt jest gdzies temat i fota na forum :P nie orientujesz sie ile ten silnik zre bo ja tylko owiem ze duzo :P :P pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 J]Waga walu to nie predkoscobrotowa Dla twojej niewiedzy tylko moment obrotowy 8) A sprezanie przy wiekszej ilosci kanalow plucżacych zwieskza sie automatycznie 8) RCiekawych rzeczy sie dowiaduje ... Myślałem ze moment obrotowy to ta siła, dzięki której sie rozpędzamy ... Kurde, przez tyle lat żyłem w takiej niewiedzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Kolega na GG stwierdzil ze liczniki zawyzaja tylko w simsonach skuterach i napisal: " w sumie widzialem simsona jadacego tylko 95 na godzine bo tlko takim jechalem " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi