krzysiek_1234 Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Ale mózg z tego tomaszka , przecież mówie że nie dałem mu w palnik, odpaliłem i spokojnie jechałem :? Już jest coraz lepiej.Czytajcie od początku a nie potem wymyślacie jakieś głupoty. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 A może tłok,albo pierścienie są nie tego wymairu jak powinny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 O docieraniu 2T polecam poczytać w książce Tadeusza Rychtera "Tajniki Silników Dwusuwowych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Można to jeszcze kupić ? Czy tylko biblioteki zostają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Moje wydanie jest z 1971 roku więc chyba takiego juz w księgarni nie dostaniesz... Gdybym miał dostęp do skanera to bym zrzucił ale tego jest 240 stron :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Byłem u dziadka który sprzedawał mi te części , i pytałem się czy musze docierać tłok i pirścienie ,gdy mam stary dotarty cylinder , a on powiedział że nie , że tylko musze dotrzeć wał który zregenerowałem.i powiedział że te łożyska na wale nie są jeszcze dotarte i silnik przez to nie może wkręcić się na obroty. Ale to mówił dziadek więc nie wiadomo czy to prawda czy fałsz. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Musisz docierac bo jak masz nowe pierscienie, tlok to znaczy ze masz cylinder po szlifie...jesli do starego cylindra wlozyles nowy tlok, pierscienie na stary wymiar to znaczy ze twoja znajomosc mechaniki jest nikla poniewaz teraz jak sie od nowa dotrze to bedzie zbyt luzno w srodku i za niedlugo moze byc nieprzyjemnie! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Takie dziadki czesto sie bardzo dobrze znaja :P. Wiem z doswiadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 docierac sie powinno po zmnianie pierscieni i tloka a takze po zalozeniu ponownym cylindra ( nie duzo ale zawsze tzn niech troche na wolnych popyrka jakas minutke :P )ale docierac lozyska pierwsze słysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 ale docierac lozyska pierwsze słysze A ja sie z tym zgodze bo to chyba logiczne jesli lozysko ma w sobie kulki to one tez musza sie jakos ulozyc no nie...? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Z tym szlifem przy każdej wymianie to lekko naciągnięte. W japonii bym rozumiał, ale sprzęty pokroju simsona nie są tak wrażliwe. Nie mówię, że zawsze musi działać, ale w większości przypadków nie widac różnicy, a kasy można trochę oszczędzić.Inna sprawa, to jak ktoś regeneruje wał to dla samej zasady szlif powinien zrobić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 NIe , nie robiłem szlifu cylindra .Moji kumple też wymieniali tłoki i pierścienie i też nie robili szlifu i normalnie jeżdrzą, więc wydawało mi się że nic musze tego robić :? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.