Wojteque Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 To raczej nie jest 511. 511 jest prawie taka sama jak 516. Różnią się cylindrem, głowicą i bodaj wałem..? Aha i jeszcze boczkami. http://www.cz-motokros.wz.cz/index1.php?id...&typ=1978-125-sTu macie fotke na najlepszej stronei o CZ. Polecam zwiedzić. Model 519 ostatnio widziałem na jebaju. Ktoś kupił za 280 dolarów :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 To jest typ 511;] miała silnik chłodzony cieczą o mocy 34koni, gaźnik mikuni, zawias monoshock, prawdziwe cacko jak na tamte czasy, w polsce mozna na palcach jednej ręki policzyć posiadaczy tego modelu wiec nic dziwnego ze nic o nim nie wiadomo, radze poczytać sobie tą stronkę:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 To były dwa typy 511? Poczytam poczytam. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 chodzi o to ze na CZ sam jestem w stanie zebrac pieniadze w niedlugim czasie. Rodzice kupia mi motor taki jaki bede chcial, ale motorem jezdze od roku czasu i uwazaja, ze do kupna wiekszego motoru musze jeszcze poczekac i nauczyc sie jazdy. Jesli jednak sam uzbieram pieniadze to nie musze sie ich pytac o zdanie:P dlatego chcialbym, abysmy rozwazyli sprawe pod takim katem- drugi motor cz, a po roku zmiana na ktm'a czy jazda przez dwa lata na dt 80 i przesiadka na sx.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Zdecydowanie lepiej CZ niż DT :P tylko pod jednym warunkiem. Jeśli nie jesteś odbrym mechanikiem to nie będziesz miał w ogóle przyjemności z jazdy. Ja jestem doskonałym przykładem. Mechanik ze mnie taki jak z koziej d.. trąbka i moja fura jeździ okazyjnie. Więcej naprawiania niż jeżdżenia niestety. Natomiast jeśli silniki same się naprawiają jak tylko rękę położysz na nich to bierz CZ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 To były dwa typy 511? były 4 albo 5 To raczej nie jest 511. to jest typ 511 miała silnik chłodzony cieczą o mocy 34koni' date=' gaźnik mikuni, zawias monoshock, prawdziwe cacko jak na tamte czasy[/quote']tylko dla czeskich zawodników fabrycznych w polsce mozna na palcach jednej ręki policzyć posiadaczy tego modelu nie ma tego w Polsce normalnie 511 to młodsza siostra 516 i wyglądała tak http://home1.gte.net/jawaman/misc08t.jpg tak jak moja jeszcze mam przedni zawias i jakieś duperele od niej oglądacie różne stronki a tam macie napisane po czesku "tovarni" co znaczy w wolnym tłumaczeniu fabryczny wiec jakby to wam wytłumaczyć było z 6 takich moto które dostało 3 Rosjan i 3 Czechów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.