Marshall Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Witam, na poczatek powiem że uzyłem funkcji szukaj :D i przeczytałem wszystkie tematy o FZ750 ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Pytania mam takie:1- Czy spalanie na poziomie 7,5 l/100 km to dużo :?: Często przekraczałem granicę gdzie jest "kop mocy" czyli 7000rpm i jazdy z predkościami 180 - 200 km/h tez się zdarzały oczywiście chwilowo około 20 - 30 sek, po czym kończyła si.ę prosta. Średnia predkość ok 120 km/h. Pytam dlatego, że poprzedni właściciel podniósł wszystkie przepustnice o "ząbek" wyżej niz fabrycznie aby ponoć poprawić spalanie - kolor izolatorów świeć itp. Na pewno przez to wzrosło spalanie i nie wiem czy coś kombinować bo chodzi jak rakieta i v-max 240 pójdzie na pewno (wg. licznika) ile oszczedze paliwa na setkę 1/2, litr, dwa :?: :?: :?: 2- Jezdziłem przez ostatnie cztery dni w temperaturze około 10 st. i wskaźnik temp. cieczy wychodził na skalę około 3-4 mm, cos jak pole rezerwy. Wydaje mi się, że to troche mało ale nie znam tego modelu i nie wiem czy to normalne. Może mam wymontowany termostat, albo to norma w listopadzie :?: Motocykl nie wykazuje jednak że jest zimny tzn. pracuje książkowo, dobrze reaguje na gaz, nie puszcza dymka :D Grzebać , czy poczekać na wiosnę :?: 3 - Macie jakiś patent na lusterka :?: Albo jestem za szeroki albo nie umiem ich ustawić - wkurza to przy wyprzedzaniu. Z góry dziękuje za pomoc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 HEHEHE, lusterek nie ustawisz, ciesz się jeśli nie składają Ci sie w czasie jazdy :P Moja FZ była ustawiona wg danych fabrycznych i jeździłem podobnie jak Ty, czyli w zakresie 7000-9000rpm spalanie na poziomie 7,5l/100km jest normą. Ci, którzy chwalą się spalaniem swojej FZ na poziomie 6l/100km muszą chyba jeździć z czoperami w towarzystwie.Resztę moich wypocin na temat FZ pewnie już czytałeś ;) Miłego użytkowania, i żeby nikomu sie nie posdobała... Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 3 - Macie jakiś patent na lusterka :?: Albo jestem za szeroki albo nie umiem ich ustawić - wkurza to przy wyprzedzaniu. Nie wiem z czego masz zrobione lustra, ale ten sam problem mialem z tytulu takiego, ze pierdolny jestem.Wyczepiasz lusterka, przepilowujesz na polowe i dorabiasz tuleje w najblizszym zakladzie, ktory sie tym zajmujekoszt ok. 20 zl za 10cm na 2szt? Tylko nie wiem jak z cenami za poszczegolne materialy uzyte do wydluzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 OK, ale co z temperaturą silnika :?: Czy mozna gdzieś dostać nowy termostat, ew. czy istnieje możliwość że podejdzie z jakiegos japońskiego samochodu :?: Dzisiaj znowu wskazówka wyszła tylko do około 1/5 zielonego pola :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Miałem to samo, znajomu mechanik powiedział mi ze to normalne i nie nalezy się tym zbytnio przejmować, w FZR 1000 i GPZ 900 wskaźniki potrafią stresować kierowcę w druga stronę... Chociaż jak sobie przypomnę, to Piotrek Dudek coś wspominał o niewydolności układu chłodzenia w FZR. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Gdyby uklad chlodzenia nie wydalal to wskaznik znajdowalby sie na czerwonym polu....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Luterka to chyba wada techniczna bo w moim było to samo, strasznie wkurzająca sprawa. Ja w swoim musiałem wymienić termostat i z tego co pamiętam od XJ był dobry ale nie dam sobie głowy uciąć bo już trochę dawno to było. Jedyną wadą tego moto było to że był zbyt mały jak dla mnie ale kopa miał ostrego. Kilka razy zrobiłem R6 tym moto na psie w Czyżynach (Krakusi wiedzą gdzie to jest) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Kilka razy zrobiłem R6 tym moto na psie w Czyżynach (Krakusi wiedzą gdzie to jest) Widocznie kierowca R6 był jakiś cienki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Gdyby uklad chlodzenia nie wydalal to wskaznik znajdowalby sie na czerwonym polu....:mrgreen: I tak się działo w FZR Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Kilka razy zrobiłem R6 tym moto na psie w Czyżynach (Krakusi wiedzą gdzie to jest) Widocznie kierowca R6 był jakiś cienki ... Za to Ty jestes da best ;):D:D:D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Kilka razy zrobiłem R6 tym moto na psie w Czyżynach (Krakusi wiedzą gdzie to jest) Widocznie kierowca R6 był jakiś cienki ... Za to Ty jestes da best ;):D:D:D Nie nie , nie uważam się za the best, znam swoje miejsce w szeregu ale z Fz podjąłbym wyzwanie... poza tym przy takich mocach, momentach nie liczu się tak bardzo maszyna jak umiejętności kierowcy, hmm chociaż ciężar FZ'ty też pewnie robi swoje. Wbrew pozorom nie jest tak łatwo dobrze ruszyć 600. Przy starcie musisz trzymać "wysokie obroty" itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Kilka razy zrobiłem R6 tym moto na psie w Czyżynach (Krakusi wiedzą gdzie to jest) Widocznie kierowca R6 był jakiś cienki ... Za to Ty jestes da best ;):D:D:D Nie nie ' date=' nie uważam się za the best, znam swoje miejsce w szeregu ale z Fz podjąłbym wyzwanie... poza tym przy takich mocach, momentach nie liczu się tak bardzo maszyna jak umiejętności kierowcy, hmm chociaż ciężar FZ'ty też pewnie robi swoje. Wbrew pozorom nie jest tak łatwo dobrze ruszyć 600. Przy starcie musisz trzymać "wysokie obroty" itd...[/quote'] kierowca R6 nie był the best i często dochodziło do uniesienia koła. Więc nie szło mu za bardzo. Natomiast moja FZ elegancko łapała przyczepność a ja nie dopuszczałem do unoszenia koła. Dobry i umiejętny start to sukces w tego typu wyścigach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 kierowca R6 nie był the best i często dochodziło do uniesienia koła. Więc nie szło mu za bardzo. Natomiast moja FZ elegancko łapała przyczepność a ja nie dopuszczałem do unoszenia koła. Dobry i umiejętny start to sukces w tego typu wyścigach. Hmm to zalezy jeszcze do jakiej prędkości się ścigaliście, wydaje mi się że już pow 100 km/h może 150 szanse Fz maleją. co do unoszenia się koła w R6, ciężko jest ruszyć tak żeby się nie unosiło ps. ostatnio miałem okazję stanąć na światłach z XJR 1300... no i bez ściemy do pierwszych 100 km/h wysuneła się na prowadznie, widziałem z jaką łatwością rusza gdzie mi w tym czasie kiera wpadała w shimme, koło podnosiło do góry, nie było tak łatwo i przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.