Skocz do zawartości

CZYSZCZENIE FILTRA


d0odie-Raider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jaki filtr olejowy :?: :roll: a jak powietrza to jaki gabkowy czy papierowy :?:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sory. Nie znam sie na motorach jak jak wy i niweim wszystkiego co i jak działa lub jest w śilniku motora. Filtr jets gąbkowy. :? i jak macie gadac teksty w stylu

 

"Przepraszam, czy prosto to tam"

 

Bo zabrzmiało to tak jak pytanie "czym się różni wróbel?"

 

to lepiej nic niemówcie. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie jest rozwalony, poprzecinany.itd. To wkladasz go do miski z ciepla woda, dodajesz ludwika i robisz male pranie. Potem w temperaturze pokojowej niech sobie wyschnie. Na koncu nasączasz go olejem przekladniowym i zakladasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja czeszcze nafta albo benzyna dziwne ze ludwik wymyje te syfy :?: po nafcie jest jak nowy :D potem troszke oliwy i mozna zakladac

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy w jakim terenie upalasz 8) jesli ostry to po kazdym wyjezdzie, jesli normalny to co tydzien trzeba przeglad zrobic, jesli jezdzisz po ulicach to co kilka tysiecy, najlepiej wraz z wymiana oleju, no chyba ze jest bardzo czysty...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja czeszcze nafta albo benzyna dziwne ze ludwik wymyje te syfy :?: po nafcie jest jak nowy :D potem troszke oliwy i mozna zakladac

 

A czemu ma nie wymyc przeciez na filtrze nie masz smaru albo oleju tylko zwykly pyl z powietrza. Dajesz troche ludwika + ciepla woda kilka razy powyciskasz i tez masz jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie filtry gabkowe w crosach powinno sie nasaczyc olejem specjalnym najlepiej je myc nafta nie niszczy gabki a dobze myje bo ludwik zaslaby na to bedzie te oleje do filtrow strasznie klejace sa no chyba ze jakims zwyklym olejem polewasz to ludwik da sobie rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...