d0odie-Raider Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 mam bardzo wazne pytanie. powie mi ktos moze jak w krokach po kolei wyczyścic filtr? czym goczyśicis i tak dalej. ?? BARDZO WAZNE!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 jaki filtr olejowy :?: :roll: a jak powietrza to jaki gabkowy czy papierowy :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Pisz po polsku i precyzuj temat. Bo zabrzmiało to tak jak pytanie "czym się różni wróbel?" :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 "Przepraszam, czy prosto to tam" :arrow: :?: :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 no sory. Nie znam sie na motorach jak jak wy i niweim wszystkiego co i jak działa lub jest w śilniku motora. Filtr jets gąbkowy. :? i jak macie gadac teksty w stylu "Przepraszam, czy prosto to tam" Bo zabrzmiało to tak jak pytanie "czym się różni wróbel?" to lepiej nic niemówcie. :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 napisz jaki motocykl/motorower przynajmniej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 okk napisze wszystko od początku motor: yamaha tt-r 125 i chce sie doweidieć jak czyściś naprawiać filtr powietrza gąbkowy jak jeszcze czegoś zapomnialem do pisac to procze mnie poprawić czekam na odpowiedź!! :mrgreen: :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Jak nie jest rozwalony, poprzecinany.itd. To wkladasz go do miski z ciepla woda, dodajesz ludwika i robisz male pranie. Potem w temperaturze pokojowej niech sobie wyschnie. Na koncu nasączasz go olejem przekladniowym i zakladasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Jak gąbkowy to ciepłą wodą i płynem do naczyń, ja tak w kosiarce czyszcze i jest ok :D , potem tylko olejkiem nasączyć. Sorki nie zauważyłem że już to napisali dokładnie przedemną :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Nie koniecznie olejem przekładniowym. Są specjalne oleje do filtrów :D ale przekładniowym tez można jak sie niema kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 ja czeszcze nafta albo benzyna dziwne ze ludwik wymyje te syfy :?: po nafcie jest jak nowy :D potem troszke oliwy i mozna zakladac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 ok dzieki za konkrentne odpoweidzi .. a moze co ile trrzbe taki coś robić? co tydzień miesiać po każdej jeździe ?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 wszystko zalezy w jakim terenie upalasz 8) jesli ostry to po kazdym wyjezdzie, jesli normalny to co tydzien trzeba przeglad zrobic, jesli jezdzisz po ulicach to co kilka tysiecy, najlepiej wraz z wymiana oleju, no chyba ze jest bardzo czysty...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 ja czeszcze nafta albo benzyna dziwne ze ludwik wymyje te syfy :?: po nafcie jest jak nowy :D potem troszke oliwy i mozna zakladac A czemu ma nie wymyc przeciez na filtrze nie masz smaru albo oleju tylko zwykly pyl z powietrza. Dajesz troche ludwika + ciepla woda kilka razy powyciskasz i tez masz jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 takie filtry gabkowe w crosach powinno sie nasaczyc olejem specjalnym najlepiej je myc nafta nie niszczy gabki a dobze myje bo ludwik zaslaby na to bedzie te oleje do filtrow strasznie klejace sa no chyba ze jakims zwyklym olejem polewasz to ludwik da sobie rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.