Skocz do zawartości

Przedni STOP w Etz


Budzik-WGR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie w Mojej 251 breakuje mi tylko przedniego stopu (wiem ze jest potrzebyny Automat i tego dziada zakupilem) tylko nie wiem gdzie podłączyć kable wiem ze idą ine do przedniej lampy i o dalej?? ? Jesli bylby ktos tak mily i zechcial by zobaczyc lub wie to prosil bym o odpowiedz:).

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak jeden kabelek z automatu to masa czyli moze go łądnie poprowadzic pod zbiornikiem paliwa az pod siedzenie gdzie znajduje sie punkt kilku innych mas instalacji elektrycznej i tam ów przewód podłączyc

(kolor tych przewodów jest brązowy) a drugi przewód idący z automatu podpinasz w przewód który idzie z tylniej lampy do automatu stopu znajdującego sie w tylnim kole :D

mam nadzieje ze wyraziłem sie jasno

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa to raczej jasne ale ten drugi...bo oba idą do lampy ( w lampie tez jest masa jesli sobie dobrze przypominam wiec z tym nie ma problemu) a ten drugi chyba powinien wyladowac w którejs z kostek(bo są dwie prawda) tylko dokladnie gdzie :D??

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to mozna tez do lampy ale po co jesli mozna oba kablki jako jedna wiązka póscić pod siedzenie

a co do drugiego kabelka to nie wiem czy powinien isc przez kostke ja Ci mówie jak ja mam i wszystko elegancko działa :D

spróbuj tak jak ja mam i powinny byc ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, powiem tak jesli ktos mnie nie oświeci to zrobię tak jak ty masz.

Wiesz mam instalke w orginale i chcial bym zeby bylo tak jak jest :D (poprostu nadwrazliwość spowodowana moze tym ze w 150ce mialem ogromne problemy spowodowane INSTALACJA ZAKRECONĄ POPROSTU JAK ŚWIŃSKI OGON :|

 

Pozdr. Veteranos

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zachowac instalcje w oryginale to na tej stronce masz kolorowy i dosc przejrzysty schemat instalacji do mz-tki

http://www.motory.terramail.pl/

 

widac mase która idzie do klosza lampy przedniej i czarny przewód który pzechodzi przez kostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepamiętam dokładnie jaki kolor ma ten kabel, i w której kostce jest ale to minuta roboty, zakładając że masz miernik. Jeden przewód od miernika do plusa aku, włącz zapłon, naciskaj na tylny hebel i kolejno sprawdzaj złącza w kostce jak ci się na którymś pojawia napięcie 12V (ponad) po naciskaniu hamulca to masz dziada. Masa również z lampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko ze nie mam takowego miernika ale udam sie do kumpla na zaklad bo wydaje mi sie ze on ma i bedę szukał :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WŁasnie tez wolę z miernikiem bo wyglada na orginalną i dziala tez tak ale nie wiedomo naprawde jak jest, moze ktos robil cos tam....nigdy nic nie wiadomo wkoncy motor ma 16lat i nie wiadomo co się z nim dzialo :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc proponowałbym troszke inne podłączenie włącznika stopu.

Przez 3 sezony sam sie z tym szarpałem. W zeszłym roku przejechałem z nowym włącznikiem tylko na przegląd, spowrotem już nie działał.

Są różne rady - dorabianie włączników z innych motocykli, przerabianie mikrowłączników.

Ja znalazłem sposób pozwalający na ominięcie takich kombinacji. Po przepropwadzeniu sekcji zwłok włącznika stwierdziłem, że nie działa ponieważ nadpaliły się styki. Oznacza to, że przepływa przez niego za duży prąd. Aby tego uniknąć zamontowałem pomiędzy włącznikiem a światłem stopu przekaźnik samochodowy (za chyba całe 3pln albo coś koło tego). Umieściłem go w reflektorze. Dzięki temu, przez włącznik płynie tylko mały prąd sterowania. Przejechałem tak w tym sezonie prawie 4kkm i wszystko działa :notworthy: Polecam. JEśli chodzi o podłączenie konkretnych kabelków to koledzy wszystko chyba wyjśnili..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...