Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Witam Panowie w Mojej 251 breakuje mi tylko przedniego stopu (wiem ze jest potrzebyny Automat i tego dziada zakupilem) tylko nie wiem gdzie podłączyć kable wiem ze idą ine do przedniej lampy i o dalej?? ? Jesli bylby ktos tak mily i zechcial by zobaczyc lub wie to prosil bym o odpowiedz:). Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 wiec tak jeden kabelek z automatu to masa czyli moze go łądnie poprowadzic pod zbiornikiem paliwa az pod siedzenie gdzie znajduje sie punkt kilku innych mas instalacji elektrycznej i tam ów przewód podłączyc (kolor tych przewodów jest brązowy) a drugi przewód idący z automatu podpinasz w przewód który idzie z tylniej lampy do automatu stopu znajdującego sie w tylnim kole :D mam nadzieje ze wyraziłem sie jasno powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Masa to raczej jasne ale ten drugi...bo oba idą do lampy ( w lampie tez jest masa jesli sobie dobrze przypominam wiec z tym nie ma problemu) a ten drugi chyba powinien wyladowac w którejs z kostek(bo są dwie prawda) tylko dokladnie gdzie :D?? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 w sumie to mozna tez do lampy ale po co jesli mozna oba kablki jako jedna wiązka póscić pod siedzenie a co do drugiego kabelka to nie wiem czy powinien isc przez kostke ja Ci mówie jak ja mam i wszystko elegancko działa :D spróbuj tak jak ja mam i powinny byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 hmm, powiem tak jesli ktos mnie nie oświeci to zrobię tak jak ty masz.Wiesz mam instalke w orginale i chcial bym zeby bylo tak jak jest :D (poprostu nadwrazliwość spowodowana moze tym ze w 150ce mialem ogromne problemy spowodowane INSTALACJA ZAKRECONĄ POPROSTU JAK ŚWIŃSKI OGON :| Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 jesli chcesz zachowac instalcje w oryginale to na tej stronce masz kolorowy i dosc przejrzysty schemat instalacji do mz-tki http://www.motory.terramail.pl/ widac mase która idzie do klosza lampy przedniej i czarny przewód który pzechodzi przez kostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Dzięki. Bede działał w najblizszych dniach! Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Niepamiętam dokładnie jaki kolor ma ten kabel, i w której kostce jest ale to minuta roboty, zakładając że masz miernik. Jeden przewód od miernika do plusa aku, włącz zapłon, naciskaj na tylny hebel i kolejno sprawdzaj złącza w kostce jak ci się na którymś pojawia napięcie 12V (ponad) po naciskaniu hamulca to masz dziada. Masa również z lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 No tylko ze nie mam takowego miernika ale udam sie do kumpla na zaklad bo wydaje mi sie ze on ma i bedę szukał :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 przeciez na schemacie który Ci podałem dokładnie widac gdzie przewód i przez którą kostke ma iść a skoro masz instalacje w oryginale to powinienes sie kierowac schemate nie rozumiem po co kombinowac z miernikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 bahama dość się już naoglądałem "orginalnych" instalcji, lepiej zawsze sprawdzić w co się wpina, przecież to nie problem, a lepiej za dużo przypadkowych zwarć nie robić. Ale niech każdy robi jak uważa. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 WŁasnie tez wolę z miernikiem bo wyglada na orginalną i dziala tez tak ale nie wiedomo naprawde jak jest, moze ktos robil cos tam....nigdy nic nie wiadomo wkoncy motor ma 16lat i nie wiadomo co się z nim dzialo :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Cześc proponowałbym troszke inne podłączenie włącznika stopu. Przez 3 sezony sam sie z tym szarpałem. W zeszłym roku przejechałem z nowym włącznikiem tylko na przegląd, spowrotem już nie działał. Są różne rady - dorabianie włączników z innych motocykli, przerabianie mikrowłączników. Ja znalazłem sposób pozwalający na ominięcie takich kombinacji. Po przepropwadzeniu sekcji zwłok włącznika stwierdziłem, że nie działa ponieważ nadpaliły się styki. Oznacza to, że przepływa przez niego za duży prąd. Aby tego uniknąć zamontowałem pomiędzy włącznikiem a światłem stopu przekaźnik samochodowy (za chyba całe 3pln albo coś koło tego). Umieściłem go w reflektorze. Dzięki temu, przez włącznik płynie tylko mały prąd sterowania. Przejechałem tak w tym sezonie prawie 4kkm i wszystko działa :notworthy: Polecam. JEśli chodzi o podłączenie konkretnych kabelków to koledzy wszystko chyba wyjśnili.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 tak na chlopski rozum to mozna by ten przedni automat polaczyc rownolegle z automatem stopu tylnym i tez bedzie dzialac. Tylko nie wiem jak daleko trzeba by kable ciagnac.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Panie Ural, kolega bahama napisał wyzej to samo:) i tak chyba tez zrobię 8) 8) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.