heniek128 Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 jak czesto psuje sie japinska 80 z ok 84r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Chodzi Tobie o motocykl japoński enduro jak np YAMAHA DT 80, HONDA MTX 80, ..., czy może crossowy KAWASAKI KX 80, YAMAHA YZ 80, ... :?: :?: :?: Sprecyzuj trochę. :roll: POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QvEEr Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Ten temat nie jest na to ale spytam :) E jaka jest różnica miendzy crossem a enduro ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Cross z reguły jest bardziej wysilony i nie ma mozliwości rejestracji, czyli brak stosownego oświetlenia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Motocykl crossow ma trochę inna konstrókcje jest lżejszy i jest na tor crossowyCross wyżej skacze ;) .Enduro jest cięższe i przystosowane do rajdów w terenie nie na torze. Ma inne zalożenia konstrukcji np. pojemność zbiornika (dłuższy dystans na rajdzie)Ani wyczynowego crossa nie zarejestrujesz anie wyczynowego enduro chyba że masz "kit" homologacyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 No wiesz nawet taka 80cmm z 84 roku, bedzie lepsza od np.polskich rometow. To juz jest powazniejszy sprzet i z tego co slyszalem ogolnie 80 cmm firm typu: yamaha lub honda chodza spoko (chodzi mi przede wszystkim o silnik), jesli rzecz jasna kupisz sprzeta w jakims w dobrym stanie to powinien Ci dlugo sluzyc. A tak wlaha co to jest ten "kit" homologacyjny, wiele razy slyszalem to okreslenie ale nie wiem co to :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 hmm . . .jeśli sie nie myle, to jest to komplet oświetlenia, sygnał dźwiękowy i pewnie homologowany wydech, ale nie jestem pewien na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Mialem kieeeedys Honde MBX 80 rocznik 83-84 i przejechalem na niej jakies 15 tys.km bez zadnej naprawy...aha jak ja kupowalem to miala przejechane ok.25 tys.km.Przy sprzedazy(ponad 40 tys.)chodzila jeszcze calkiem,calkiem... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 hmm . . .jeśli sie nie myle, to jest to komplet oświetlenia, sygnał dźwiękowy i pewnie homologowany wydech, ale nie jestem pewien na 100% Dodam jeszcze że tłumik powinien po prostu spełniać normy decybeli (nie pamiętam ile dokładnie). Musi mieć jak wspomniałeś oświetlenie - lampa tył, przód i migacze. Powinien też mieć prędkościomierz i obrotomierz, co do licznika kilosów to nie jestem pewien. Acha.... jeszcze coś: kolo jakiś w necie napisał, że cała elektryka do KTM 125 SX (cross) kosztowała go 1'500 złociszy (crossy nie mają żadnego oświetlenia). A propos enduraków wyczynowych - zazwyczaj sprzedają je już z zestawem homologacyjnym do zamontowania (migacze, cichszy tłumik, mają tylko światła tył i przód). Ale i tak wszyscy ten tłumik zmieniają, bo ograniczając hałas - dławi moto... POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.