Skocz do zawartości

mój pierwszy rusek :)


qbusek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

co do remontu wydaje mi sie ze leprza opcja jest zdiecie cylindrow i obadania silnika bardzo dokladnie jednak bez rozpolawiania go. generalnie jak juz rozpolowisz to niewarto skladac na tych samych czesciach.

 

jestem w tej samej sytuacji. kupilem Urala M63 za 700 zl !!!! tylko bylo matactwo z papierami bo w dokumentach niebylo silnika ale niedawno weszla w zycie odpowiednia ustawa (o ktorej wiedzialem w chwili zakupu). moto ladne ale przerobione straszliwie.

 

silnik jak zdialem cylindry to az sie przerazilem. wlasciciel nieklamal. widac jeszcze rysy po honowaniu a na wale niema luzu, wszystko wygloda jak nalezy ... i tu moje pytanie ... co warto jeszcze sprawdzic ?? na co zwrocic uwage ? chcialbym wyszukac wszystkie mozliwe uszkodzenia ktore moga spowodowac powazna awarie w najblizszym czasie. oczywiscie chce uniknac rozbebeszania silnika. pieniedzy na remont niestety niemam gdyz proboje odbudowac moto i przywrocic do przyzwoitego wygladu (teraz ma bak od pannoni kwadratopwy reflektor z przodu kanape z owiewka ze statku kosmicznego i dziwne amortyzatory :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś już wór dobrych rad, więc ja już nie będę się wymądrzał. Ale chciałbym Ci podać namiary na części:

1. Skontaktuj się z "Irbitem" z tego forum

2. "Ural63" z http://www.redmotorz.studioo.pl/ - ale nie jestem pewien niku - potwierdzić ci mogą "macbrus" lub "andrew"

3. kopalnia wszystkiego - allegro - ale to chyba oczywiste

4 Państwa Kokotów z Krakowa - firma solidna i ceny niezbyt wysokie http://www.sowiet-moto.neostrada.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Na krótkim wachaczu pchanym były ostatnie Emki' date='Kaski do 1963,Kaśki wojskowe i pierwsze MW (chyba)[/quote']

 

Tak, MW750 też miały wahacze pchane w swoich pierwszych seriach. Miałem kiedyś taki egzemplarz.

 

co do remontu wydaje mi sie ze leprza opcja jest zdiecie cylindrow i obadania silnika bardzo dokladnie jednak bez rozpolawiania go. generalnie jak juz rozpolowisz to niewarto skladac na tych samych czesciach.

 

a po co ściagać cylindry :?: Po to by się wszystko jeszcze raz docierało i szybciej zużyło :?: Jak chodzi bez stuków to niech tak zostanie, nie ma co się na siłę doszukiwać domniemanych wad.

K750 to nie Dniepr z lat 90tych gdzie trzeba było rozebrać wszystko bo garściami wyciągało się wióry tokarskie z silnika i skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Dniepr z lat 90tych gdzie trzeba było rozebrać wszystko bo garściami wyciągało się wióry tokarskie z silnika i skrzyni.

 

Zgadza się z takiego motora wyciągnełem garść wiorów z miski.Ale pracownik skladający ten egzęplarz był uczciwy.W misce luzem leżał smok pompy oliwy a nakrętki były przylapane.

Ale na tym silniku zrobilem już 20 000 i oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...