cagivawmx250 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Wrzucam bieg,wciskam sprzęgło i kręcę korbowodem(brak cylindra,silnik leży na stole,lecz z podczepioną linką sprzęgła) no i cały czas zębatka się obraca z taką samą siłą czy ze sprzęgłem czy nie.Przed rozbiórką klamka chodziła inaczej,teraz ciężej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ręką na sucho to raczej nic nie ustalisz. Jeśli masz to na stole to zdejmij pokrywę sprzęgła i sprawdź czy w ogóle docisk pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurpsiak Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Witam, ma może ktoś udostępnić serwisówke do kdx 250? jest to juz chyba maszyna na wyginięciu, praktycznie nic nie ma oniej w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam wszystkich na forum, jestem tutaj nowy (w sumie to mój pierwszy post tutaj). Tydzień temu zakupiłem swoje pierwsze moto KDX 250 z 93 roku. Moto miało dobra cenę i trochę rzeczy do wymiany nie było myte przez 2 lata wiec zaraz po kupnie pojechało na myjnie z bardzo silna chemia i spod kurzu błota oleju etc. wyłoniła się naprawdę fajna maszynka. Na początek kupiłem łożyska tylnego koła, uszczelniacze + osłony lag (amorek USD), napęd 13/48, linkę sprzęgła, nowe tarczki sprzęgła i sprężyny, olej do lag i chyba by było na tyle. Jedyne co zdążyłem zrobić to założyłem osłony lag, na reszty nie starczyło czasu ponieważ nie mogłem się powstrzymać i musiałem pośmigać i trochę pouczyć się jazdy moto. Wrażenia naprawdę fajne, myślę ze po wymianie tego wszystkiego będzie git. Ale mam do was moi drodzy pytanie, motor pali oczywiście bez problemu czy zimne czy ciepłe ale.... Gdy silnik pracuje już na biegu jałowym, na wolnych obrotach, naciskam sprzęgło wbijam 1 i gaśnie... odpalam dodaje trochę gazu i z gazem wbijam 1 i normalnie jedzie, tak samo się dzieje gdy np z górki wciskam sprzęgło to zgaśnie, rozebrałem sprzęgło tarczki w dobrym stanie blaszki ideał ale dla pewności kupiłem nowe tarczki i sprężyny, z góry powiem ze poprzedni właściciel miał podciągnięte sprzęgło na maxa wiec mogło się palić przy jeździe ale nie ślizgało się. Czujnik przy nóżce ma obcięte kable od stycznika jak je zmostkuje to moto momentalnie gaśnie czyli wychodzi na to że muszą być rozwarte, jeszcze nie działa mi kontrolka od bieg neutralnego (nie wiem czy ma coś wspólnego z tym ze moto gaśnie) jak myślicie co to może być? możliwe ze moto ma za niskie wolne obroty i przy wbijaniu biegu gaśnie? Dla jasności kompresja jest w wydech nie strzela. Na wolnych obrotach na jałowym chodzi (no niekiedy tam zgaśnie stąd ta myśl ze możliwe ze niskie obroty są za niskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Dla osób mających problemy z dostaniem szprych do KDX 250 do koła tylnego, posiadam rysunek techniczny owej szprychy, firma zajmująca się dorabianiem szprych http://www.bartnik.com.pl . Koszt ok 2,50/szt razem z nyplem, dla porówniania ori szprycha (bo tylko takie są dostępne) ok. 20zł/szt + 7zł nypel. Jak by ktoś chciał to pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarmi Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam. Czy ktoś z forumowiczów miał problem z pompą wody w modelu kdx 125. Gdzie mogę dostać uszczelniacze do tego modelu bo mam masło w skrzyni. Chodzi mi dokładnie o łożysko simmering i ten uszczelniacz ze sprężyną. I jeszcze pytanko czy cylinder na nica-silu można honować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loth Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Witam, temat jeszcze żyje? Wie ktoś, gdzie dostanę osłony lag do kdx'a 250 1992r, z kx'a podejdą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 zmierz wymiary i poszukaj po innych motocyklach , osłony lag nie są zastrzeżone dla jednego moto :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
białły1987 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Witam wszystkich wlasnie stałem sie szczesliwym posiadaczem kawasaki kdx 250 2t wedlug numerow ramy i silnika jest to 92 rok produkcji. Tylko ze posiada wałek wyruwnujacy obroty jak sie okazalo w polskich serwisach wedlug rusunkow technicNych z numerami czesci niema tam wogule owego wałka wyruwnujacego obroty i cala pompa wody jest terz inna czy muglby mi ktos powiedziec czy ten moto muglby byc wypuszczony na jakis inny rynek australia czy cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 http://www.cmsnl.com przegrzeb sobie zobacz jakie były wersje i różnice Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
białły1987 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Dzieki za stronke ale nic to niedalo niema takiej wersji z walkiem wyruwnujacym obroty ale znalazlem fimik na youtube jak ziomus rozbiera silnik od kdx 250 i jest taki sam silnik jak moj tez ma ten walek i zaplon cdi tylko ze jest podpisany 1996 w gogle znalazlem kilka aukcji z takim moto ale nic pozatym zadnych danych technicznych i wogule nic na jego temat tagrze juz sam niewiem czy istnieje taki motor wogule acha jeszcze umnie jest dyfuzor przykrecany do glowicy na sruby a nie na sprezynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
białły1987 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Poszperalem jeszcze trochr na temat mojeilj kawy i wyszlo mi ze jest to wersja kdx250sr numery ramy to dx250f-001267 a silnika to dx250fe-001258 słyszeliscir cos moze na temat takiego motoru z gury fzieki za wszelkie info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loth Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Może poprzedni właściciel zmienił silnik na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 KDX-A 250 miałem przez 4 lata, przez ten czas rozebrałem go na czesci pierwsze i calego odrestaurowalem i wprowadzilem małe upgrade-y jak np zmiana zaplonu od kx usuniecie calej elektryki zastosowanie cylindra z kx-a. Nie znalazłem w silniku zadnego walka wyruwnujacego obroty i nawet nie wiem gdzie on mial by sie znajdować, podeślij jakies screeny.Z tego co analizowalem to tak jak piszesz byly wersje z dyfuzorem na sprezynie i na sruby, a pozatym silnik niczym sie nie róznil. W ktoryms tam roku byla wprowadzona modyfikacja glowicy i cylindra dotyczaca ukladu chlodzenia i to na tyle. Dól silnika jest zywcem wyciagniety z kx-a (inne przelozenia ma kx na skrzyni) gora niby taka sama ale ma mniejsze kanaly w cylindrze i kx-y z bliźniaczych lat mialy inaczej rozwiazany zawór wydechowy. Będe miał czas to niebawem powrzucam zdjecia i opisze wszystko. Polecam stronke www.megazip.ru --> bez niej nie udalo by mi sie ogarnąć tego wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.