ural_zgora Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Tak to juz jest z tymi ruskimi pradnicami. Sa szczelnie zamkniete, zero wentylacji. Jak przyjdzie lato, goraczka, dluzsza trasa to wtedy kable od komutatora sie odlutowuja. Ad 7 - nie Ad 5 - efekt temperatury i sily odsrodkowej Ad 4 - jesli jest szczelna to ok. Uszczelniacz ten mozna dostac i to nawet nie ruski. Ja kupywalem w sklepie z uczszczelnieniami technicznymi - zdaje sie ze 18x35x7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ural_zgora co do uszczelniacza to mialem na mysli ten ktory zabezpiecza przed wyciekiem oleju na zewnatrz opbudowy a nie o ten na walku wirnika :> z wymiarow kltore podales wydaje mi sie ze chodzi ci o ten na walku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ad. 1 - ja dorabialem kiedys szczotki ze szczotek od pradnicy z malucha - trzeba je zeszlifowac na papierze sciernym zeby pasowaly w szczotkotrzymacz, ale u Skwary mozna niedrogo kupic oryginalne (w takim fajnym ruskim pudelku, daja w komplecie tez nowe srubki z nakretkami)ad. 2 przewody normalne w plastikowej izolacji wystarczaad. 3 - to zalezy od temp. bloku silnika, w upaly na dlugich trasach przy palowaniu dochodzi gdzies do 80-100ad. 6 - warto tez zmienic lozyska - oczywiscie 2RS czyli uszczelnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anretam Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Powrócę do posta z listopada bo sprawa się wyjaśniłaTak jak wcześniej napisałem objaw był taki , że ładowanie było O.K. po czym zanikało i tak co jakiś czas , aż do tej niedzieli - padło całkiem.Po rozebraniu alternatora okazało się , że jeden z drucików na uzwojeniu jest przerwany a gdy łapał styk było O.K. Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 pytanie odnosnie reglera w uralu. instalaacja oryginalna na 6V. jakie modele reglerow wspolpracuja z ta prodnica (65w)?? czy po wlozeniu kluczyka do stacyjki regolator powinien jakos zareagowac ? ktores styki powinny sie zetknac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Nie. Tylko na wejściu regulatora ma pojawić sie napięcie. Regulator zareaguje zamknięciem styku prądowego po przekroczeniu obrotów przy jakich zaczyna ładować. Następnie zacznie się odłączać styk napiecia wzbudzenia by utrzymać napięcie w określonym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) w koncu dziala ale chyba niedokonca :] odnosze wrazenie ze regler dziala odwrotnie :] jak motocykl chodzi na wolnych obrotach to styk jest przyciagany. niedochosdzzi to polaczenia bo sila jest za slaba ale duzo latwiej jst go nacisnac... wzras ze wzrostem obrotow sila odpychajaca styki od siebie rosnie ... wydje mi sie ze cos pokickalem ale niewiem gdzie szukac :/ mowa tu o tym gornym styku ... tzn tego "pradowego " chwilowo problem chyba nieaklrtualny :] za to inne pytanie :] jaki zarowki sa w uralu w lampie (kontrolki) :] tzn jaka moc (instalacja 6V) Edytowane 27 Czerwca 2006 przez grasser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blucha Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 jaki zarowki sa w uralu w lampie (kontrolki) :] tzn jaka moc (instalacja 6V)Oryginalnie kontrolki są takie same jak żarówka światła postojowego przedniego - 2W.Drogowe/mijania - 32W/21WTył wózek i błotnik po 3W, stopy - 6Wprzód wózka 2WPodświetlenie prędkościomierza 3W Ale ja bym nie przywiązywał specjalnie do tego wagiJa np. włożyłem 4W 12v zamiast 2W/6VTrzeba tylko uważać, żeby suma wszystkiego nie przekroczyła prądu jaki da ci prądnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.