Skocz do zawartości

Elektryka Ural


anretam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to juz jest z tymi ruskimi pradnicami. Sa szczelnie zamkniete, zero wentylacji. Jak przyjdzie lato, goraczka, dluzsza trasa to wtedy kable od komutatora sie odlutowuja.

 

Ad 7 - nie

 

Ad 5 - efekt temperatury i sily odsrodkowej

 

Ad 4 - jesli jest szczelna to ok. Uszczelniacz ten mozna dostac i to nawet nie ruski. Ja kupywalem w sklepie z uczszczelnieniami technicznymi - zdaje sie ze 18x35x7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ural_zgora co do uszczelniacza to mialem na mysli ten ktory zabezpiecza przed wyciekiem oleju na zewnatrz opbudowy a nie o ten na walku wirnika :> z wymiarow kltore podales wydaje mi sie ze chodzi ci o ten na walku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. 1 - ja dorabialem kiedys szczotki ze szczotek od pradnicy z malucha - trzeba je zeszlifowac na papierze sciernym zeby pasowaly w szczotkotrzymacz, ale u Skwary mozna niedrogo kupic oryginalne (w takim fajnym ruskim pudelku, daja w komplecie tez nowe srubki z nakretkami)

ad. 2 przewody normalne w plastikowej izolacji wystarcza

ad. 3 - to zalezy od temp. bloku silnika, w upaly na dlugich trasach przy palowaniu dochodzi gdzies do 80-100

ad. 6 - warto tez zmienic lozyska - oczywiscie 2RS czyli uszczelnione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Powrócę do posta z listopada bo sprawa się wyjaśniła

Tak jak wcześniej napisałem objaw był taki , że ładowanie było O.K. po czym zanikało i tak co jakiś czas , aż do tej niedzieli - padło całkiem.

Po rozebraniu alternatora okazało się , że jeden z drucików na uzwojeniu jest przerwany a gdy łapał styk było O.K.

 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

w koncu dziala ale chyba niedokonca :] odnosze wrazenie ze regler dziala odwrotnie :] jak motocykl chodzi na wolnych obrotach to styk jest przyciagany. niedochosdzzi to polaczenia bo sila jest za slaba ale duzo latwiej jst go nacisnac... wzras ze wzrostem obrotow sila odpychajaca styki od siebie rosnie ... wydje mi sie ze cos pokickalem ale niewiem gdzie szukac :/ mowa tu o tym gornym styku ... tzn tego "pradowego "

 

 

 

 

 

 

 

chwilowo problem chyba nieaklrtualny :] za to inne pytanie :] jaki zarowki sa w uralu w lampie (kontrolki) :] tzn jaka moc (instalacja 6V)

Edytowane przez grasser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki zarowki sa w uralu w lampie (kontrolki) :] tzn jaka moc (instalacja 6V)

Oryginalnie kontrolki są takie same jak żarówka światła postojowego przedniego - 2W.

Drogowe/mijania - 32W/21W

Tył wózek i błotnik po 3W, stopy - 6W

przód wózka 2W

Podświetlenie prędkościomierza 3W

 

Ale ja bym nie przywiązywał specjalnie do tego wagi

Ja np. włożyłem 4W 12v zamiast 2W/6V

Trzeba tylko uważać, żeby suma wszystkiego nie przekroczyła prądu jaki da ci prądnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...