Skocz do zawartości

DR 350-Pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pare pytan dotyczących DR 350.

1. Za jaka kwote mozna wyrwac w niemczech dobra DR 350(rocznik ok.95)??

2. Czy moc 30KM niebedzie zamalo na ostry teren??

3. Jak jest z zywotnascia silnika??

4.Mam do dyspozycji ok 4500zl czy oplaca szukac DR 350 czy kupic moze cos innego.? czekam na propozycje.

Jesli jest tu ktos co jezdzil DR 350 albo posiada taki sprzęt to prosil bym o wyrazeniu opini i wrazen z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukaj! Na forum jest taka opcja, wiesz?

 

Ale na przykład. Ze strony KML'a (www.xl600.go.pl): http://data7.exo.pl/kml/dr350.htm

Albo też trzeba wykonać skomplikowaną czynność i kliknąć na stronę nr 2 w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial, a ukaże się: www.forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=32594

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy okazji zadam takie pytanko, a mianowicie czy wersja z zawieszeniem standardowym jest dużo gorsza od wersji z SH/SHC :?:

Jak się zachowuje w terenie, podczas skoków czy śmigania po lesie :?:

Wersje z klasycznym zawiasem są tańsze i bardziej popularne ale czy dają rade w terenie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem na ostry teren 30 KM to ciut zbyt mało,zresztą ten motocykl jest raczej do endurowania a nie do ostrego terenu,jest za cieżki i za słaby moim zdaniem.pozdro

OJ nie zgodze sie.. Tu jest inny moment obrotowy niz w 125cc 2t a nawet nimi da sie ostro poganiac! JEzdzimy z ludzmi na DR350 i sprzecik spokojnie daje rade. Wg. mnie do enduro super sprawa, ale gorzej z torem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no racja do takiego Endurowania nadaje sie w sam raz,ale jeśli chce sie takim taplać w błocie,pokonywać ostre podjazdy po piachu i ogolnie szaleć po ostrym terenie,jeździc po torze itp to raczej poszukałbym czegoś innego np DRZ 400 no nie wiem nie jechałem ale czytałem raz w gazecie,jak testowali DR 650,pisali,że w ostrym terenie moze czasem zabraknąć mocy ;)Napewno sobie radzi w miare w takim ostrym terenie,no ale sama konstrukcja motocykla mowi nam raczej ze jest to enduro a nie cross :)

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej kurde nie pisze że sie nie nadaje do tego typu jazdy tylko chodzi mi o to że są motocykle,ktory sobie radzą dużo lepiej w cieżkim terenie z racji swojej bardziej ekstremalnej konstrukcji,większej mocy,mniejszej wagi itp.Wezmy taką YZ 450 i DR 350 no wiadomo że lepiej w cieżkim terenie sprawdzi sie YZ i o to mi tylko chodzi.Ale owszem,DR tez będzie dawał rade.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kidyś DR 350 z 98 r. Powiem tak, na początek do nauki jest ok, ale po 3 miesiącach znudzi Ci się. A o ostrym terenie zapomnij. To jest maszyna do lasu na grzyby lub na wędkowanie. I nie chodzi o 30 KM mocy, boi silnik da radę, ale o całą resztę. Zawiszenie nie takie, wystarczy, że podskoczysz 50 cm i już będzie dobijać przód. Motocykl jest niski i szeroki jak krowa, wiec ciężko będzie na stojąco nim manewrować, no i jest generalnie ciężki.

Ostre enduro, to tylko hard enduro (WR, EXC lub coś podobnego). Tak ja przynajmniej uważam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostre enduro, to tylko hard enduro (WR, EXC lub coś podobnego). Tak ja przynajmniej uważam.

Kurde ale zrozum że dla wielu osób wydatek rzędu powyżej 15tys. jest nie lada kłopotem :!:

A rozpatrując sprawe DR350. Nie myślimy o Hard Enduro bo wiadomo że DRka do nich nie należy. ALe za to dla mnie jak i dla wielu osób wydaje się świetnym moto w stosuknu jakości do ceny :!:

Ja zaczynam się interesować 4T poniważ po ogarnienciu mojej CZ125, jeszcze mi sporo brakuje, ale gdy to się stanie chciał bym przesiąść się na 4T, głównie ze względu na koszty exploatacji :!:

Z drugiej strony po przeczytaniu kilkunastu postów o sporach między 2T a 4T można zacząć się zastanawiać czy 4T są naprawde tak tanie w utrzymaniu. Remonty żadziej ale za to o wiele drożej. Z kole w wysilonym 2T częściej ale sporo taniej. Sprawa mocy też jest bardzo sporna i ciężko jest porównywać moc w 2T do 4T :!:

Jak zawsze są sprzeczne zdania i nie dojdziemy do porozumienia, niektórzy mówią że DR jest spoko w teren a niektórzy uważają iż nadaje się ale na grzyby :!:

Najlepszym rozwiązaniem była by przejażdżka wypatrzonym motocyklem, jednak o to też nie jest tak łatwo ;/

W takim razie mam takie pytanko, czy jeżeli ktoś chce śmigać po łąkach, lasach, po naturalnych hopkach i innych bezdrożach(nie mówie o ciężkich przeprawach) lepsze będzie 2T czy 4T(np. DR350)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 T będzie lepsze, jeździ sie tym płynniej niz 2 suwem pozatym koszty utrzymania są mniejsze i 4T dysponuja sporym momentem który przydaje sie przy podjazdach jak i podnoszeniu koła w góre. O hamowaniu silnikiem już nie wspomne bo w 2t to praktycznie nie wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...