Guzzi Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Witam! Chciałem wywołać dyskusję na temat docierania ETZ 150 po wymianie (wszystkiego :lol: ) wału, łożysk, szlifie cylindra itp. czyli....po generalce. Chodzi mi o prędkości, obroty na poszczególnych biegach, jazdę z pasażerem, bagażem itd. Jaki wpływ ma odpowiednie docieranie na maksymalną moc silnika... Liczę na Wasze doświadczenie i wiedzę książkową (i nie tylko). Może też rozwiniemy ten temat na inne modele? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Według książki "Jeżdżę motocyklem MZ" w okresie docierania prędkość obrotowa silnika nie powinna być większa niż 4000 rpm. Prędkości podane są dla poszczególnych biegów w ETZ 250/251, niestety nie ma dla 150.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 Krótkie trasy zmienne obciążenia rozsądna jazda w lekkim terenie po lesie daje dobre rezultaty od czasy do czasu mocne przekręcenie silnika w maksymalne obroty ( pociągnąć na II i III do oporu a potem spokojnie)To najlepsza recepta oczywista że w jedną osobę i bez bagaży powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 tyle aby te mocne przekrecenia byly po jakims czasie juz letkiej jazdy, a nie na pierwszej przejazdzce!!! takie docisniecia sa wskazane. jak wymieniales biegi i wlales normalny olej to sie one beda docierac dluuuugggooooooo, jak sie kupuje nowy motorek to ten olej co tam siedzi jest specjalny ktory pomaga w dotarciu bo mniej smaruje. ale chociasz bedziesz mial bardzo dokladne dotarcie z normalnym olejem. tylko uwarzaj na tych biegach przez jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klubbheads Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 W 150 też robiłem generalny(wał tłok szlif,całe sprzęgło,łożyska w skrzyni).Niedocierałem jej wogule(może pierwsze 3-4 km) Cały czas dostawała po dupie(zembataka 11 z zprzodu) gume z tylniej zębatki musiałem wymienic 3X(od wchodzenia na jedno,Dunlop D752 z tyłu) Mimo tego ze ok 5% ogólnego przebiegu jezdziłem spokojnie to osiągnołem zadawalajacy mnie przebieg (ponad 10 tys)Jezdze nie na syntetykach ale na miksolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 23 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2003 panowie ile docieraliscie swoje etki(ilosc km)ja mam etz 250 po remoncie kapitalnym i zrobilem juz 800 kmi narazie idzie 110 dlugo jeszzce trzeba?leje tez wiecej oleju tak okolo 130ml na 5 litrow benzyny .macie jakies propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 23 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2003 Krótkie trasy zmienne obciążenia rozsądna jazda w lekkim terenie po lesie daje dobre rezultaty od czasy do czasu mocne przekręcenie silnika w maksymalne obroty ( pociągnąć na II i III do oporu a potem spokojnie)To najlepsza recepta oczywista że w jedną osobę i bez bagaży powodzeniapolcam- tpo najlepszy sposób + bardzo często czyszczenie filtra powietrza Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.