klops_87 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Witam, Co sadzicie o tlumiku firmy Akrapovic? Jest on zamontowany w moim Fazerku, nie jest to jakas podrobka typu no name z naklejka akrapovica. Przyznacie sami dzwiek wydobywany z tego tlumika w porownaniu z oryginalem jest nieziemski. Moze ktos z was orientuje sie jaka jest szacunkowa wartosc takiego tlumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Moze ktos z was orientuje sie jaka jest szacunkowa wartosc takiego tlumika. Ceny w europie zachodniej; http://shop.akrapovic.de/shop/YAMAHA,FZ1_Fazer.htm Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Wracajac jeszcze do tych opon to zdecydowalem, ze na przod zaloze 120 i zobacze jak to wyjdzie w praniu. Natomiast tyl postanowilem zostawic bez zmian macie racje zmiana ze 160 na 180 to nie najlepsza decyzja :biggrin: a ha ma ktos moze info jaki jest lancuch do fazera 600 chodzi mi o dane techniczne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 łańcuch 110 ogniw-530 szerokość zębatki 15/48 zębów Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Orientujecie sie moze jak wymienia sie zarowki w zegarach i lampkach kontrolnych w fazerze600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Orientujecie sie moze jak wymienia sie zarowki w zegarach i lampkach kontrolnych w fazerze600 1. odkrecasz zegary 2. odkrecasz tylna obudowe (5 śrubek bodajże) 3. żarówki osadzone są takich szybkozłączkach czarnych, obrot o 90 stopni i wychodza, zarowki sa na wtyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Mam taki problem. Mianowicie urwała mi sie sprężynka od przykrywki zamka w korku w baku. Problem polega na tym ze przykrywka nie jest dociskana do zamka i jest luzna. Wiem ze nie jest to powazny problem, ale wkorw.... lubiacy uprzykrzyc zycie :biggrin: . Nie mam pomyslu jak to naprawic, czy zrobic taka sprezyne samemu, bo kupno calego korka nie ma sensu, czy zostawic tak jak jest. A ha i jeszcze jedno ile zrobiliscie kilometrow na rezerwie? Jest to cenna informacja, zeby nie sterczec w polu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 A ha i jeszcze jedno ile zrobiliscie kilometrow na rezerwie? Jest to cenna informacja, zeby nie sterczec w polu :biggrin: na 1 pytanie to musisz pokombinować. Na rezerwie 40-60km mniej więcej taki dystans. Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Wczoraj odbyłem pierwsza nocna jazde swoim fazerem. Okazalo sie ze swiatla krotkie mam jak dlugie, a dlugie sa prawie jak przeciwlotnicze :biggrin: Kumple, ktorzy jechali przedemna niezle przeklinali te moje bojowe lampy :bigrazz: W zwiazku z tym mam pytanie na jaka srednia odleglosc swieca wam poszczegolne swiatla chodzi mi o krotkie i drogowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 światła w FZS nie działają :) jeśli masz problem w przeciwnym kierunku to znaczy że problemu nie masz i ciesz się życiem... :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 U mnie to się czasami zastanawiam czy w ogóle są zamontowane - kapa i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Słyszalem, ze jakosc oswietleniaw fazerze mozna polepszyc poprzez polaczenie drugiej lampy, tak obie swiecily razem. Ma ktos doswiadczenia z jazdy takim fazerem, jest poleszenie oswietlenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Royroy Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Słyszalem, ze jakosc oswietleniaw fazerze mozna polepszyc poprzez polaczenie drugiej lampy, tak obie swiecily razem. Ma ktos doswiadczenia z jazdy takim fazerem, jest poleszenie oswietlenia? U mnie w fazerku z 2002 roku światła są już oryginalnie zmostkowane i świecą razem. W nocy widać dobrze ale trzeba się przyzwyczaić bo świecą specyficznie ...czyli przed przednim kołem masz czarną dziurę a dopiero 4-5m dalej oświetlają pięknie drogę - to św. mijania............ a światła drogowe pięknie oświetlają korony drzew. :icon_biggrin: Gdzieś tam posiadam skan polskiej serwisówki więc jak ktoś jest chętny to mogę wysłać na Maila. No chyba, że masa ludzi się zdecyduję to się sprężę i wcisnę na jakąś stronę do pobrania... witam. :icon_idea: Czy mógłbyś mi przesłać tę polską serwisówkę ? [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Jak masz oryginalnie zmostkowane to masz problem z glowy :biggrin: A wiecie jak to wogole zmostkowac w warunkach domowych :biggrin: A jak sadzicie wymina zarówek na lepsze da jakis efekt :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam Mój motong dostaje zadyszki przy ok 10500 rpm. Do tej wartości wszystko ok powyżej też dobrze ale szarpie mdzy 10500 a 11500. Przeszedł już ktoś przez podobną awarię? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.