lukimaster Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 No i co... Fajzery umarły czy co? Nie. Są bezawaryjne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 To by tłumaczyło ciszę... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOROŚ Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 No i co... Fajzery umarły czy co? Fajzery są tu http://www.motocykl.org/thundercat/forum/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 witam Mam takie pytanie-czy ktoś ma lub wie gdzie kupić klucz potrzebny przy demontażu dolnej półki w FZS 600? chodzi o to że jak ściągnę górną półkę to ukazują się dwie ponacinane nakrętki które "trzymają" dolną półkę! chcę ją ściągnąć i całe zawieszenie lagi+półki zawieźć do gościa z Zabrza na pomiar, czy są idealnie proste-jak nie to mi podprostuje czy to lagi czy półki! Kumpel miał delikatnego szlifa i z braku czasu mam się zająć jego moto. ściągał ktoś w ogóle półki z FZS? są jakieś większe problemy? jak potem z montażem? z góry dzięki Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Ernest, Ty serio się pytasz? Przecież tymi nakrętkami dokręca się łożyska główki ramy. Nie wymieniałeś nigdy łożysk? Do ich odkręcenia potrzebny jest klucz zębowy, taki sam jakim reguluje się napięcie tylnego amortyzatora. Można kupić w Larssonie. Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 ja to picka jestem i nawet jak chce klocki wymienić to zaraz się pytam! Cała operacja trwała z pół godz - użyłem uniwersalnego klucza do rowerów z takim ząbkiem! Zawieszenie wydaje się idealnie proste-sprawdzałem przykładając do kawałka prostej płyty aluminiowej! Ale i tak biorę to na auto i jadę pomierzyć-bo na oko... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dalej nie wiem czy sobie jaja robisz czy nie :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) bo? :) przydaj się! znasz firme co pomierzy to dokładnie i jak coś poprostuje lagi/półki? bo ten MOTOCYKL z Zabrza to kogo bym się nie spytał to nikt nic nie wie! Edytowane 8 Listopada 2009 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Znam kogoś kto się tym zajmuje ale w Lublinie :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 pytanie za 100 punktuf-czy FZS 600 przed i po lifcie ma taki sam ogranicznik skrętu przy główce (nie na półkach)? a tak OT to ładnie FZSy mają słabe przednie zawiechy, a dokładnie dolne półki, gną się jak 15 na disco :) byłem dzisiaj u gościa na pomiar i z 3 zawiechy właśnie od FZSa leżały w kolejce do prostowania-lekki strzał i półka dostaje! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Zabierał się już ktoś za wymianę świec w FZ 6 ? Dużo z tym "zachodu" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 a tak OT to ładnie FZSy mają słabe przednie zawiechy, a dokładnie dolne półki, gną się jak 15 na disco :) byłem dzisiaj u gościa na pomiar i z 3 zawiechy właśnie od FZSa leżały w kolejce do prostowania-lekki strzał i półka dostaje! Zawsze lepiej wymianić po strzale (nawet niewielkim) półkę niż płakać że główka ramy dostała i się skrzywiła, coś przecież musi przejąć obciążenia przy wypadku. A co do wymiany świec w fazerach to troszkę się trzeba namęczyć. Bo rurek ruszeczek węży i wężyków troszkę tak jest, ale magistra z mechaniki pojazdowej nie trzeba mieć. Pzdr!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) oj cicho tu jakoś to wtyknę swoje.... juz dwa razy miałem na winklu uślizg przedniego koła :icon_question: :icon_question: nawierzchnia sucha, opony ok, jechałem z plecakiem.... trochę mam teraz barierę, bo nie jechałem przy złych warunkach a moto lubie mieć w dobrych butach... nigdy wcześniej na poprzednich motocyklach to się nie zdarzyło.. nie odkręcałem na wyjściu..prędkość stała i jeden raz ok coś musiało byc na jezdni, ale dwa w dobrych warunkach już mnie martwi... chodzi mi głównie o opinie posiadaczy FZ1 w nowej ramie czyli od 2006..bo już szukam błędu konstrukcji ramy..tzn przesunięciu środka ciężkości. Edytowane 18 Listopada 2009 przez gumbej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 oj cicho tu jakoś to wtyknę swoje.... juz dwa razy miałem na winklu uślizg przedniego koła :icon_question: :icon_question: nawierzchnia sucha, opony ok, jechałem z plecakiem.... nie odkręcałem na wyjściu..prędkość stała i jeden raz ok coś musiało byc na jezdni, ale dwa w dobrych warunkach już mnie martwi... chodzi mi głównie o opinie posiadaczy FZ1 w nowej ramie czyli od 2006..bo już szukam błędu konstrukcji ramy..tzn przesunięciu środka ciężkości. Mam nadzieję, że nie nazywasz D221 dobrymi butami. Ja te opony już zminiłem i tu moja rada - Ty też zmień :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 (edytowane) Mam nadzieję, że nie nazywasz D221 dobrymi butami. Ja te opony już zminiłem i tu moja rada - Ty też zmień :bigrazz: Occult dobrze prawi, jak zdjąłem te oponki to moto zaczęło się łatwiej prowadzić i precyzyjniej wpisywać w zakręty, chociaż na D221 nigdy nie miałem uślizgu przodu Edytowane 19 Listopada 2009 przez Maniek10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.