Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam

Mam takie pytanie-czy ktoś ma lub wie gdzie kupić klucz potrzebny przy demontażu dolnej półki w FZS 600? chodzi o to że jak ściągnę górną półkę to ukazują się dwie ponacinane nakrętki które "trzymają" dolną półkę! chcę ją ściągnąć i całe zawieszenie lagi+półki zawieźć do gościa z Zabrza na pomiar, czy są idealnie proste-jak nie to mi podprostuje czy to lagi czy półki! Kumpel miał delikatnego szlifa i z braku czasu mam się zająć jego moto. ściągał ktoś w ogóle półki z FZS? są jakieś większe problemy? jak potem z montażem?

z góry dzięki

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ernest, Ty serio się pytasz? Przecież tymi nakrętkami dokręca się łożyska główki ramy. Nie wymieniałeś nigdy łożysk? Do ich odkręcenia potrzebny jest klucz zębowy, taki sam jakim reguluje się napięcie tylnego amortyzatora. Można kupić w Larssonie. Pozdr

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to picka jestem i nawet jak chce klocki wymienić to zaraz się pytam! Cała operacja trwała z pół godz - użyłem uniwersalnego klucza do rowerów z takim ząbkiem! Zawieszenie wydaje się idealnie proste-sprawdzałem przykładając do kawałka prostej płyty aluminiowej! Ale i tak biorę to na auto i jadę pomierzyć-bo na oko...

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo? :)

przydaj się! znasz firme co pomierzy to dokładnie i jak coś poprostuje lagi/półki? bo ten MOTOCYKL z Zabrza to kogo bym się nie spytał to nikt nic nie wie!

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie za 100 punktuf-czy FZS 600 przed i po lifcie ma taki sam ogranicznik skrętu przy główce (nie na półkach)?

 

a tak OT to ładnie FZSy mają słabe przednie zawiechy, a dokładnie dolne półki, gną się jak 15 na disco :) byłem dzisiaj u gościa na pomiar i z 3 zawiechy właśnie od FZSa leżały w kolejce do prostowania-lekki strzał i półka dostaje!

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a tak OT to ładnie FZSy mają słabe przednie zawiechy, a dokładnie dolne półki, gną się jak 15 na disco :) byłem dzisiaj u gościa na pomiar i z 3 zawiechy właśnie od FZSa leżały w kolejce do prostowania-lekki strzał i półka dostaje!

 

Zawsze lepiej wymianić po strzale (nawet niewielkim) półkę niż płakać że główka ramy dostała i się skrzywiła, coś przecież musi przejąć obciążenia przy wypadku.

 

A co do wymiany świec w fazerach to troszkę się trzeba namęczyć. Bo rurek ruszeczek węży i wężyków troszkę tak jest, ale magistra z mechaniki pojazdowej nie trzeba mieć.

 

Pzdr!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj cicho tu jakoś to wtyknę swoje....

 

juz dwa razy miałem na winklu uślizg przedniego koła :icon_question: :icon_question:

 

nawierzchnia sucha, opony ok, jechałem z plecakiem....

 

trochę mam teraz barierę, bo nie jechałem przy złych warunkach a moto lubie mieć w dobrych butach... nigdy wcześniej na poprzednich motocyklach to się nie zdarzyło..

 

nie odkręcałem na wyjściu..prędkość stała i jeden raz ok coś musiało byc na jezdni, ale dwa w dobrych warunkach już mnie martwi...

 

chodzi mi głównie o opinie posiadaczy FZ1 w nowej ramie czyli od 2006..bo już szukam błędu konstrukcji ramy..tzn przesunięciu środka ciężkości.

 

 

Edytowane przez gumbej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj cicho tu jakoś to wtyknę swoje....

 

juz dwa razy miałem na winklu uślizg przedniego koła :icon_question: :icon_question:

 

nawierzchnia sucha, opony ok, jechałem z plecakiem....

 

nie odkręcałem na wyjściu..prędkość stała i jeden raz ok coś musiało byc na jezdni, ale dwa w dobrych warunkach już mnie martwi...

 

chodzi mi głównie o opinie posiadaczy FZ1 w nowej ramie czyli od 2006..bo już szukam błędu konstrukcji ramy..tzn przesunięciu środka ciężkości.

 

 

Mam nadzieję, że nie nazywasz D221 dobrymi butami. Ja te opony już zminiłem i tu moja rada - Ty też zmień :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie nazywasz D221 dobrymi butami. Ja te opony już zminiłem i tu moja rada - Ty też zmień :bigrazz:

 

 

Occult dobrze prawi, jak zdjąłem te oponki to moto zaczęło się łatwiej prowadzić i precyzyjniej wpisywać w zakręty, chociaż na D221 nigdy nie miałem uślizgu przodu

Edytowane przez Maniek10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...