fazer72 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) jakie masz wydechy i filtr ?? wszystko oryginał ?? jaką mapę zapodałes do PC ??Wydechy Devil bez "wygłuszaczy", wywalony katalizator, filtr K&N, zmodyfikowany airbox (większa dziura)Mapa chyba do Devili, Scorpionów, Leo Vince'a lub Bosa - nie pamiętam, już rok nie jeździłem, a moto mam w Chorzowie. Generalnie po trasie z R6 '05 trzyma sie równo (ale k... wieje strasznie). Poza tym mam zmienione zębatki, więc troszki lepiej się zbiera.No oryginalnie Fz6 jest bogato ustawiony, więc nie ma co dodawać paliwka. Miałem go ustawić na hamowni ale w Mitsui się akuratnie zebała, a potem mi się nie chciało. Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez fazer72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis1988 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 no to masz ładny zestawik ja narazie przeszedłem na mapy dla oryginalnego wydechu i filtru jak zmienie komin i filtr to wrzuce ostrzejszą mape a ile ci pali na takim zestawie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 A jakieś 6,5 - 7 po mieście z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 mam pytanie do was Fazerowcównosze sie z zakupem tego moto-starszej wersji(tej z silnnikiem od Tcata)i mam jedno pytanie!oglądalem juz kilka sztuk i bylo wszystko ok z nimi tylko w 80% mialy uszkodzone te gumy co łączą gazniory z silnikiem! o co z tym chodzi? bo 2ma najstarszymi latają moi znajomi i mają najstarsze sprzety z największymi przebiegami a te gumy są w idealnym stanie(nie były wymieniane na 100%) a najnowsze roczniki jak oglądałem to wlasnie te gumy juz było popękane! od czego to zalezy? jest jakis czynnik z tym związany? mam fajnego Fazera na oku w stanie idealnym wersja S w tym fajnym czerwonym malowaniu i tez ma te gumy juz mocno popękane! opłaca sie go kupic?bo poza tym jest w stanie idealnym! jaki jest ewentualnie koszt naprawy tych króćców?z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 dlaczego z większym przebiegiem mają gumy ok a z mniejszym nie ? sam sobie odpowiedz na to pytanie :-D koszt wymiany (własna robocizna) w granicach 400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 jednego ma moj znajomy-kupiony w salonie w PL, pierwszy włascicel, przebieg 86tys km, znam całą historie tego motocykla i na pewno nie były wymieniane te króćce(są w bardzo dobrym stanie) Ztąd moje pytanie! ale on nie chce sprzedac Fazera! no cóż pogadam z włascicielem Fazera którego chce kupic- jak dodatkowo sposci z ceny te 400 stówy to go biore-bo wymienic te króćce to wydaje sie mi prosta sprawa! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_boch Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Witam jestem posiadaczem Fazera 1000 i mam pytanie do innych uzytkownikow byc moze uzytkujacych dluzej tego typu motocykl.Mam wrazenie ze cala struga powietrza z przedniej szyby trafia mi prosto w szyje i moje pytanie : czy to normalne ? mam zalozone odciagi co pododuje ze motocykl jest wyzszy -nie wiem jak sie zachowywal z fabrycznymi bo tego nie sprawdzilem a moze znaczenie ma tu rownierz wzrost uzytkownika?Jezeli ktos z was ma jakies doswiadczenie w tym temacie prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Piotrze, a jaką masz szybę??Wzrost na pewno ma znaczenie... :) U jednych, będzie wiało na kask, a u innych na klatę/szyję :D Np. w FZ6 mam szybę turystyczną i na klatę/szyję nic mi nie wieje, ale za to struga powietrza skierowana jest teraz na kask... zależy co kto woli :D Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_boch Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 (edytowane) Piotrze, a jaką masz szybę??Wzrost na pewno ma znaczenie... :eek: U jednych, będzie wiało na kask, a u innych na klatę/szyję :crossy: Np. w FZ6 mam szybę turystyczną i na klatę/szyję nic mi nie wieje, ale za to struga powietrza skierowana jest teraz na kask... zależy co kto woli :wink: Szyba standardowa nie zmieniana. A istnieje cos takiego jak "spojler" nakladany na gorna krawedz szyby? pozd. Edytowane 2 Maja 2008 przez piotr_boch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 (edytowane) W moim Fazerze 600 z 2000 roku ze standardową szyba pęd powietrza wali mi prosto w kask (mam 178 cm wzrostu). Nie ma dzięki temu dużego naporu powietrza na klatę, ale za to powoduje to niezły hałas. Zacząłem się nawet zastanawiać na kupnem stoperów do uszu. Tak przy okazji, to jeździcie w trasę ze stoperami? Edytowane 2 Maja 2008 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tak przy okazji, to jeździcie w trasę ze stoperami?Tylko i wyłącznie. Zdecydowanie poprawia się komfort jazdy. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Też często jeżdżę w stoperach, ale moją jedną wadę, a mianowicie nie czuć prędkości w nich :icon_mrgreen: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Albo słuchawki od kom. I :crossy: jest gitarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Albo słuchawki od kom. I :crossy: jest gitarkaPowiem Ci, że też tak robiłem jak jechałem w trasę, ale odbijało się to u mnie na spalaniu :crossy: Jak była jakaś energiczna piosenka lub, która mi się podobała to samoczynnie się odkręcało bardziej manetkę ;) Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba 89 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Kuba strasznie dużo Ci pali :icon_biggrin: Mój jak lecieliśmy w kilku po autostradzie coś ok. 30km cały czas 230-250km/h i później agresywna jazda (wyprzedzanie, hamowanie, przyspieszanie) spalił mi 7,5L/100km :biggrin: Normalnie po mieście to pali ok.5-5,5L :buttrock: Raz udało mi się zejść do około 6,5l/100km A tak podczas "normalnej" przyznam, że dosyć agresywnej jazdy po mieście tak jak pisałem conajmniej 8l/100km. Na trasie jak z 7-7,5l/100kmNom chybaże nie wiem moja normalna jazda to potocznie uznawana jest za mega agresywną, aczkolwiek nie wydaje mi się...... To w takim razie nie wiem jak wygląda wasza normalna jazda jak pali około 5-6l/100l :P Nie mam zielonego pojęcia..... Co mam robić, pomóżcie, bo się zrujnuję finansowo :buttrock: Tak jak pisałem jest to Fz6 z 2004 z przebiegiem 2 tyś. km. Wyda wam się to on nie realny, ale moto polskie, salonowe z mojego miasta. Sprawdziłem go i nawet kolektory nie są wypalone, wszystko wskazuje, że przebieg realny :lalag: Moto stało w sumie od końca sezonu 2004 do teraz, nic nie było robione....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.