Migus Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam Też niedawno kupiłem Fazerka i jestem z niego bardzo zadowolony. Jest ktoś tutaj może z okolic Gorzowa Wlkp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Hej. Mam pytanie. Mam mozliwosc kupna stelarza givi i kufra kappa po taniosci tylko facet ktory to sprzedaje nie pamieta jak to sie mocuje. Tutaj fotka: http://img256.imageshack.us/my.php?image=stelarzjv7.jpg Chodzi o te zaznaczone uchwyty. Koles nie wie czy przykreca sie je bezposrednio do miejsca gdzie idzie uchwyt pasazera czy tez potrzebne sa do tego jeszcze jakies plaskowniki. Ma ktos moze taki zestaw i moglby sie podzielic informacjami? PozdrMusisz zdjąć z tyłu uchwyt pasażera, cały plastik i te zaznaczone uchwyty pasują elegancko tam gdzie jest przykręcony uchwyt pasażera. Żeby to wszystko ładnie grało będzie potrzebować dłuższych śrub do mocowania podnóżków pasażera i tulejek dystansowych dł. 5mm. Później podrzucę Ci na maila instrukcję obsługi to zobaczysz co i jak.pzdr Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Dzieki Boniek. Moj e-mail to femalehorse [at] gmail.com Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzyc Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Hej Jak stawiacie Fazera 600 na koło.?Mam dwa fazery z 99 i 01r. Jeden mam bez owiewek z gmolami wiec chciał bym zacząc stwac. Tym z 01 stanołem raz ze sprzedła na II biegu. Ale tak mi raptowne poderwało ze sie obsrałem i pusciłem gaz. I teraz dalej mam lęki ze cos zle staje. Jakies opinie.Z gazu da rade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Hej Jak stawiacie Fazera 600 na koło.? temat był już poruszany http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=34753&st=700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jedynka, gaz do 5tys. obrotów, zamykasz gaz, szybko odkręcasz i jesteś w pionie :biggrin: Wiadomo przy im wyższych obrotach to zrobisz tym chętniej pójdzie na koło... Na 2 biegu to już chyba tylko ze sprzęgła, chociaż mi się udało z gazu przez przypadek ;) Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Potwierdzam na dwójce z gazy też można (udało mi się przypadkiem :) ). A teraz do rzeczy. Mam do sprzedania używane opony na Fazera. Bez rewelacji na środku jakieś 2mm bieżnika. Wsam raz na dobicie. Przód: Pilot Road 120/70/17Tył: Bridestone BT020 160/60/17 Nic specjalnego ale moze komuś sie przydadzą. Foto na PW pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam, zastanawia mnie jedna rzecz, mialem nastepujacy problem: na 2ce kolo 6 tys zamknąłem manetę i szybko otworzyłem, fazer tak mi sie zadławił ze mało z siedzenia mnie nie zrzucił. Co moglo byc tego przyczyna? Dodam ze zawory i regulacja gaźników zrobione... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A kiedy ostatni wymianiałeś swiece i regulowałeś gaźnieki. Świece po zimie potrafiom zgłupieć.To taki pierwszy strzał. A moze to tylko jednorazowa czkawka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam wszystkich fazeromaniaków :evil: Jest to mój pierwszy post na forum, ale myślę że będę tu często zaglądał.Przyczyna tego jest taka, że po kilkunastu latach przerwy wreszcie kupiłem motocykl :wink:Wszystko zaczęło się jak miałem 8 lat - za kasę z komunii kupiłem motorynkę (ale byłem wtedy szczęśliwy), potem był Ogar 200, kilka Simsonów, kilka 150-tek, parę 251, a potem długa przerwa. Ożeniłem się, trzeba było kupić mieszkanie, potem zostałem ojcem ;), a na motór ciągle brakowało kasy... Myślałem że może mi przejdzie - ale nie przechodziło, a z czasem męczyło mnie coraz bardziej. W końcu się poddałem się i zacząłem się rozglądać za motocyklem. Na początku myślałem o 500-ce (GS500, ER5, CB500), ale jak pojeździłem kilkoma sprzętami postanowiłem jednak kupić 600-kę. Wahałem się między Banditem i Fazerem - wybrałem Fazera i znowu się cieszę jak wtedy gdy miałem 8 lat :)Rocznik 2000 - I rej. 2001, wczoraj go zarejestrowałem.Tutaj jest kilka fotek:http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000001http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000002http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000003http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000004http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000005http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000006Na koniec pytanko - na jakich olejach jeździcie, bo zastanawiam się czy lać 10w40 pólsyntetyk, czy pełny syntetyk - podobno był jeżdżony na pełnym, ale cholera wie jak było naprawdę...Uff, ale się rozpisałem :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Nice :rolleyes: Ładna sztuka :rolleyes: Na koniec pytanko - na jakich olejach jeździcie, bo zastanawiam się czy lać 10w40 pólsyntetyk, czy pełny syntetyk - podobno był jeżdżony na pełnym, ale cholera wie jak było naprawdę... Półsyntetyk wystarczy. Np Motul 5100 10W40. Gęstszego oleju raczej nie ma sensu lać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 (edytowane) [/quote Nice bigrazz.gif Ładna sztuka mrugacz.gif] Dzięki :evil: Jeżeli chodzi o olej to nie myślałem o większej gęstości, tylko o tym czy warto dokładać i kupić np. Motul 7100 10w40, albo 300V 10w40 skoro mają taką samą lepkość jak Motul 5100. To coś nad Dzięki to miał być cytat :icon_razz: W ogóle zdziwiłem się jak zobaczyłem że motocyklowe oleje 4T w lepkości 10w40 występują zarówno jako półsyntetyki jak i syntetyki. W olejach samochodowych 10w40 to zawsze półsyntetyk. Edytowane 14 Marca 2008 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam wszystkich fazeromaniaków :) Jest to mój pierwszy post na forum, ale myślę że będę tu często zaglądał.Przyczyna tego jest taka, że po kilkunastu latach przerwy wreszcie kupiłem motocykl :banghead:Wszystko zaczęło się jak miałem 8 lat - za kasę z komunii kupiłem motorynkę (ale byłem wtedy szczęśliwy), potem był Ogar 200, kilka Simsonów, kilka 150-tek, parę 251, a potem długa przerwa. Ożeniłem się, trzeba było kupić mieszkanie, potem zostałem ojcem :), a na motór ciągle brakowało kasy... Myślałem że może mi przejdzie - ale nie przechodziło, a z czasem męczyło mnie coraz bardziej. W końcu się poddałem się i zacząłem się rozglądać za motocyklem. Na początku myślałem o 500-ce (GS500, ER5, CB500), ale jak pojeździłem kilkoma sprzętami postanowiłem jednak kupić 600-kę. Wahałem się między Banditem i Fazerem - wybrałem Fazera i znowu się cieszę jak wtedy gdy miałem 8 lat :)Rocznik 2000 - I rej. 2001, wczoraj go zarejestrowałem.Tutaj jest kilka fotek:http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000001http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000002http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000003http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000004http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000005http://pl.fotoalbum.eu/ptaq/a35396/00000006Na koniec pytanko - na jakich olejach jeździcie, bo zastanawiam się czy lać 10w40 pólsyntetyk, czy pełny syntetyk - podobno był jeżdżony na pełnym, ale cholera wie jak było naprawdę...Uff, ale się rozpisałem :) No naprawde bardzo ładna sztuka!Gratki i miłego smigania :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 W ogóle zdziwiłem się jak zobaczyłem że motocyklowe oleje 4T w lepkości 10w40 występują zarówno jako półsyntetyki jak i syntetyki. W olejach samochodowych 10w40 to zawsze półsyntetyk.Ten parametr akurat nie ma wiekszego znaczenia bo okresla tylko maksymalną i minimalną temperature otoczenia w jakiej olej moze pracowac. Znacznie wazniejszą zaletą syntetyka jest to ze jak sie juz rozgrzeje to nie robi sie taki rzadki jak pol-syntetyk. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 No naprawde bardzo ładna sztuka!Gratki i miłego smigania :-)Dzięki i wzajemnie :crossy: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.