Corben Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 a tu kilka zdjęć mojej ślicznotki http://picasaweb.google.com/piotr.szefer/Viki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 EEE moj ladniejszy hehe... :banghead: jak cos to mam zamiar go sprzedac wiec pisac na priv jak cos ziomy :biggrin: http://picasaweb.google.com/zammerpoz/Fazer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 PanowiePytanko, jakie najlepsze gumy na fazerke? Kolega zapodal takie moto (2005r) i chce pojezdzic bardziej sportowoDoradzcieKrzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ja mam 208 GP na przodzie i Sportec M1 na tyle i trzymają, ale na torze nie byłem :offtopic:. czytałem, że Metzeler Z6 jest BDB ale nie wiem jak wypada na sport jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corben Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) ja mam 208 GP na przodzie i Sportec M1 na tyle i trzymają, ale na torze nie byłem :icon_question:. czytałem, że Metzeler Z6 jest BDB ale nie wiem jak wypada na sport jeździe. ja jeżdżę na Metzeler Z6 (przód i tył) i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na torze nie jeździłem ale przy bardziej agresywnej jeździe spisują się super dobrze. Świetnie trzymają sie drogi zarówno podczas dynamicznych zmian kierunku, ostrego hamowania (mam wrażenie że wgryzają się w asfalt, naprawdę trzeba sie postarać aby je uślizgnąć) jak i w zakrętach (tył zamknięty). Poza tym naprawdę dobrze spisują sie na mokrym. Jeżdżę na moto w każdą pogodę i nie raz jechałem w deszczu i po deszczu. Naprawdę polecam... aha no i niedługo będę na torze w Biłgoraju to dam znać jak się spisały. Rozmiar oczywiście jedyny słuszny czyli zalecany przez producenta (110/60/17, 160/60/17) zresztą wystarczy looknąć tu: http://www.conti-bike.pl/t4.php Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez Corben Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) ja jeżdżę na Metzeler Z6 (przód i tył) i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na torze nie jeździłem ale przy bardziej agresywnej jeździe spisują się super dobrze. Świetnie trzymają sie drogi zarówno podczas dynamicznych zmian kierunku, ostrego hamowania (mam wrażenie że wgryzają się w asfalt, naprawdę trzeba sie postarać aby je uślizgnąć) jak i w zakrętach (tył zamknięty). Poza tym naprawdę dobrze spisują sie na mokrym. Jeżdżę na moto w każdą pogodę i nie raz jechałem w deszczu i po deszczu. Naprawdę polecam... aha no i niedługo będę na torze w Biłgoraju to dam znać jak się spisały. Rozmiar oczywiście jedyny słuszny czyli zalecany przez producenta (110/60/17, 160/60/17) zresztą wystarczy looknąć tu: http://www.conti-bike.pl/t4.php Zgadzam się z moim przedmówcą. Dokładnie jest tak jak pisze Corben. Mając te opony nie mam żadnych blokad w zakrętach :P Wiem, że nie puszczą.Już o tym pisałem, ale jeżdząc na wiosnę w tem 10-14 stopni czułem, że opony również super trzymają. Jeżeli chodzi o zużycie to po 5 tyś km mięsa jeszcze jest dużo.I co najwazniejsze opony ścierają się równomiernie, ale to może kwestia sposobu prowadzenia motocykla :flesje: Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 ja jeżdżę na Metzeler Z6 (przód i tył) i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na torze nie jeździłem ale przy bardziej agresywnej jeździe spisują się super dobrze. Świetnie trzymają sie drogi zarówno podczas dynamicznych zmian kierunku, ostrego hamowania (mam wrażenie że wgryzają się w asfalt, naprawdę trzeba sie postarać aby je uślizgnąć) jak i w zakrętach (tył zamknięty). Poza tym naprawdę dobrze spisują sie na mokrym. Jeżdżę na moto w każdą pogodę i nie raz jechałem w deszczu i po deszczu. Naprawdę polecam... aha no i niedługo będę na torze w Biłgoraju to dam znać jak się spisały. Rozmiar oczywiście jedyny słuszny czyli zalecany przez producenta (110/60/17, 160/60/17) zresztą wystarczy looknąć tu: http://www.conti-bike.pl/t4.php Witam, przecież rozmiar zalecany to 110/70/17 i 160/60.17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corben Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam, przecież rozmiar zalecany to 110/70/17 i 160/60.17 doprecyzuję, podając rozmiany miałem na mysli FZS600 z '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotek_73 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja mam opony Dunlop Sportmax i nie narzekam, ale ja się dopiero uczę jeździć :bigrazz: Cytuj PozdrawiamMaciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturxxx Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 doprecyzuję, podając rozmiany miałem na mysli FZS600 z '02Witam czy ma ktos w swoim fazerku tłumnik leo vince lub arrow? jesli tak to prosił bym o podanie mi gdzie tak tłumnik moge kupic adres badz namiar na dilera! Kupił bym takze uzywany jesli posiada ktos pod fzs 600 z 2002. Z góry dziękuje za wszelkiego rodzaju info:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corben Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) doprecyzuję, podając rozmiany miałem na mysli FZS600 z '02 mea culpa, oczywiście koniaczek ma rację. Zajżałem do manuala a tam przód-110/70/17 tył-160/60/17. Nie wiem skąd mi się wzięło to 60 na przodzie Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez Corben Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 5 dni bez deszczu ;) miodzio ;)Hehe Ja dziś wróciłem z MotoGP w Brnie. W sumie z plecaczkiem na Fazerku nakulaliśmy 1800km z czego 500 w solidnym deszczu. Nawet się zaaklimatyzowałem w deszczowych warunkach i byłoby całkiem ok gdyby nie to, że przemokliśmy totalnie :icon_evil: Fazer dał radę :icon_twisted: Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Który z "Fazerkowców" leci na zlot do Borków? :icon_mrgreen: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mar_Cin Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Mam takie pytanie. Ostatnio zauważyłem,że podczas hamowania a w zasadzie dohamowywania mam drżenie owiewki i takie uczucie, jakbym jechał po tarce. Nie było takiego zjawiska przed zmianą opon (mam nowe Pirelli Diablo Strada). Dodam, żoe koło wyważone prawidłowo i ciśnienie też ok. Może to olej w lagach do wymiany. Jeśli ktoś się spotkał z czymś takim, to proszę o poradę. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Dokrec czasze , tam gdzie sa sruby na imbusy, a jak nie to rozbierz cala i skrec od nowa, tez tak mialem, poprostu sruby w czaszy sie luzuja i trzeba dokrecac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.